Is hier toch al beantwoord?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Nog maar een poging: wat kost grondverf bij de Action?
Compleet gemistquote:
Het zijn zijn van die tubes, verpakt op een rondvormig karton. Bij mijn Action liggen ze bij de naaispullen, naast van die applicaties van een wietplantje om op te naaien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heul niet nutteloos![]()
Schatje> Hoe ziet die textielverf eruit? Ik heb vandaag gekeken maar kon niks vinden.
Uiteraard wel genoeg andere zut meegenomen, onder andere een digitale bandenspanningsmeter
quote:
Als je goed oplet in de action zie je dat eigenlijk heel veel producten een buitenlands niet leesbare sticker heeft. Of het is vertaald in het Nederlands. In erg domme zinsvormen etc.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Gister een grote verpakking TIC TAC gekocht. Inh. 100 stuks of zo.
maar de sticker is in het Pools. Mag dat eigenlijk wel?
Ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:16 schreef Charmian het volgende:
Ehm heeft iemand al eens het toiletpapier daar geprobeerd?![]()
http://www.action.nl/data(...)b-6b61c299d6a0_l.jpg
Ga ik morgen meteen ff inslaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ikdoet het perfect en het geeft geen "ik veeg mijn kont af met schuurpapier"gevoel
Jawohl, ik heb er gisteren één gehaald en hij is zo cutequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Muis006 het volgende:
Hebben ze nog fietstassen? Zo ja, dan ga ik er eentje halen dit weekend
Ja dat snap ik wel... maar de vraag is of het mag...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Als je goed oplet in de action zie je dat eigenlijk heel veel producten een buitenlands niet leesbare sticker heeft. Of het is vertaald in het Nederlands. In erg domme zinsvormen etc.
Maar soms heb je ook gewoon goede etiketten erop.
Ik denk dat daarom de action ook goedkoper is.
En nog voor iemand van de textielverftubesdingen
Hier ligt het bij de schilderspullen
nou, waarom niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel... maar de vraag is of het mag...
Waarom zou het niet mogen dan..?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er bestaat wel europese regelgeving voor etiketten, maar volgens mij is dat inhoudelijk en niet of op buitenlandse producten ook een etiket in het nederlands moet. Tsja en als je twijfelt (bijv. ivm allergie) dan zou ik het niet kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en ze hadden alleen een soort zwarte damesmodelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef AJ187 het volgende:
Verkopen ze daar ook die neppe All Stars?
Ze hebben ze niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:23 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en ze hadden alleen een soort zwarte damesmodel![]()
Heb ik niet goed gekeken of hebben sommige filialen gewoon een uitgebreider assortiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |