abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58209174
Ik ga verhuizen en ik neem geen vaste telefoonlijn , ik heb mn mobieltje, maar ik woil thuis wel kunnen internetten : welke betrouwbare internet provider voor email, surven en (series&films) downloaden raden jullie mij aan? (het hoeft geen supersnelle te zijn)
Het zijn er zoveel en op trosradar wordt bijna alles afgekraakt

[ Bericht 4% gewijzigd door janimie op 21-04-2008 19:55:07 ]
pi_58211839
kijk eens bij tele2.nl. daar hebben ze al vanaf 5 euro in de maand (weet niet zeker of je dan ook KPN-basis nodig hebt, maja).
Je kunt heel gemakkelijk op internetten.nl een goedkope provider kiezen die geen KPN-basis abo nodig heeft.

http://www.internetten.nl/access/adslprijzen_vergelijken.asp?min=0&nls=ja
pi_58211938
Kijk ff op internettnen.nl idd en doe zo'n postcode check om te kijken welke je kan nemen.
pi_58215356
Telfort
19.95 voor 20mbit zonder geld voor lijnhuur van kpn
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58216073
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef Beach het volgende:
Telfort
tis die geworden
pi_58217083
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef Beach het volgende:
Telfort
en toch zit het gewoon in de prijs inbegrepen (aangezien ze een lijn MOETEN huren van kpn, tenzij ze op een ander netwerk zitten, maar dat betwijfel ik)
pi_58217203
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

en toch zit het gewoon in de prijs inbegrepen (aangezien ze een lijn MOETEN huren van kpn, tenzij ze op een ander netwerk zitten, maar dat betwijfel ik)
Natuurlijk niet, ze zijn onderdeel van KPN, dan gaan ze natuurlijk niet bij het concurrerende netwerk zitten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61553012
iig niet UPC. Dat zijn dieven. Ik wilde m'n abonnement opzeggen, blijkt het na een jaar stilzwijgend verlengd te zijn (zit er dus, na anderhalf jaar, nog een half jaar aan vast). En denk maar niet dat ze je abonnement in ruil daarvooor een beetje up to date houden. Dikke stront traag internet en dat terwijl de huidige prijzen lager zijn dan die ik betaal en de verbinding sneller!
dieven zijn het
pi_61554864
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef skipgilles het volgende:
iig niet UPC. Dat zijn dieven.
dat weet ik uit ervaring helaas
ik heb overigens telfort gekozen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')