Vier vragen maarliefst, daar gaan wequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik ook, maar er was toch al een poll geweest? Waarom nog één?
En als men vindt dat er te weinig mensen stemmen, hoe wil je dan ooit een nieuw team oprichten? Als men al niet stemt, hoe gaat men dan overstappen?
Een stiekeme Zuid-Holland pulse kan ook. :$quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mja ach met een klein groepje kan je in een lange tijd ook veel opsparen
hmmz, ok. maargoed, liever zo en dan autopulse op 5k ofzo dan dat je steeds de .bin file steeds weer moet verijderen na elke boot of reboot.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:42 schreef Mirre het volgende:
[..]
Mijn Vista met SP1 draait hartstikke stabiel maar toch geeft whatpulse af en toe problemen. M'n UAC staat uit. Bij booten soms de melding dat whatpulse.wpw niet geldig is omdat ie van een andere versie is (=onzin) en dan een invalid token. Versie 1.4 zou daartegen helpen maar die kan eerdaags je keys niet meer uppen omdat de ondersteuning voor die versie verdwijnt. Hij staat ook niet meer daar op de site.
Kom op de IRC danquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:52 schreef Suga_Mama het volgende:
Wie wil me helpen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel typen
je moet toch echt zelf typen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:52 schreef Suga_Mama het volgende:
Wie wil me helpen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel typen
Daar hoort Dean dan weer niet bijquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Een stiekeme Zuid-Holland pulse kan ook. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |