abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214126
quote:
op 11-03-1999 om 01:52 PM schreef BadGirl het volgende:
Mona is in elk geval een stuk echter maar biefstukje????Hmmm. Alles goed verder?

Over biefstukken gesproken: één blik op Cyrille (en dan vooral op haar Tanden) maakte ons al meteen duidelijk dat zij het soort vrouw is dat veel rauwe & bloederige biefstukken eet. Eh... verslindt. Maakt ze ook gromgeluiden bij.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_214127
ze komt alleen een beetje DOM over..
ik weet uiterraard niet of ze dat ook werkelijk is maar de feiten liegen er niet om..
-sokken vergetten
-werkt bij sjowbizzsjity als danseresje
-"ik kom in het huis om een hoop lol te maken"
-elke dag opnieuw weer helemaal opmaken
etc.

ik houd daar allemaal niet zo van
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 5 november 1999 @ 16:39:00 #28
272 R@b
No-nonsens
pi_214128
quote:
op 11-05-1999 om 03:41 PM schreef mobro het volgende:
Ik hoor net de single van Cyrille op de radio bij Stenders op radio 3, single moet opgenomen zijn de week voor haar intrede.
Iets bekend??? was volstrekt toeval trouwens dat ze direct daarna het huis inging hoor

Dat was een paar dagen geleden al vermeld op dit forum. Het interview met de manager en het liedje kun je al een paar dagen downloaden op mijn site en toeval of niet het komt Cyrille wel mooi uit dit BB gebeuren
http://go.to/nl.actueel.big-brother

Groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 5 november 1999 @ 17:07:00 #29
1494 Thijsje
LL Cool Thijsje (Ladies Lover)
pi_214129
Wat Cyril doet is erg duidelijk. Ze heeft enkele weken kunnen aanzien wat BB teweeg brengt in Nederland (o.a. met Sabine) en daar wil zij gewoon gebruik van maken. Ze heeft meerdere malen gezegd dat zij zangeres/danseres is. Het is meer dan duidelijk dat zij de bekendheid, die zij door BB krijgt, wil gebruiken om haar zang- en danscarriere goed van de grond te krijgen. En ik kan het haar niet eens kwalijk nemen! Het is alleen waardeloos dat Veronica hier aan meewerkt.

Typisch Veronica: hebben ze een keer iets nieuws in handen, weten ze het weer Big Time te verneuken. Ze gooien het originele concept (met negen man beginnen, waar een winnaar uit voort komt) overboord om het programma, nu het een succes is, nog verder uit te melken. Daarmee weten ze een goed concept te verknallen met zo'n ranzige, commerciele sauce!!!

En dan denken ze bij Veronica ook nog dat wij dat niet in de gaten hebben. Standaard fout die de commerciele jongens altijd maken: denken dat de kijker zo dom is als een potlood.

[Dit bericht is gewijzigd door Thijsje (Datum 05 November 1999).]

LL Cool Thijsje (Ladies Lover.....)

† In Memoriam † zaterdag 6 november 1999 @ 16:43:00 #30
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_214130
Bianca, waar ik me zo aan irriteerde met haar psychologische gelul er eindelijk uit, ik blij, komt daar zo’n andere tuttebel binnenlopen….. Na haar een paar dagen geobserveerd te hebben constateer ik: Wat is U een irritant mens Krieltje Cyrieltje! Helemaal niks meegenomen voor de andere bewoners, behalve een plastic AH-boodschappentas vol met make-up, omdat ze haar beautycase niet mocht meenemen. Ja, haar beautycase! En wat moet Krieltje Cyrieltje dan met zo veel make-up? Er goed uitzien voor de kijkers? “Nou ik heb allemaal shit bij me maar niks voor jullie meegenomen, maar ik beloof dat jullie met mij veel plezier kunnen beleven hoor!”, zegt ze tegen haar medebewoners, half springend als een krols konijn en schuddend met haar hoofd alsof ze een kudde vleermuizen probeert te ontwijken. En daar moeten de bewoners het dan mee doen. Mijn sympathie heeft ze er in ieder geval niet mee gewonnen! Overigens, praat Krieltje Cyrieltje naar mijn mening veel te veel in haarzelf in het bijzijn van de camera’s. Waaazig man! Het zou me dan ook niks verbazen als Krieltje is ingehuurd door Ome Joop. Wat zou hij haar beloofd hebben? Hetzelfde weeksalaris met dit keer TV bekendheid? Ja, zingen kan ze wel hoor Ome Joop, maar is dat niet wat laat nu de CD al gemaakt is? Ik heb er helemaal niets op tegen wanneer een “pinda” het scherm siert. Per slot van rekening ben ik er ook een. Nee, Krieltje Cyrieltje is duidelijk geen pinda waar het stempeltje “OKE” opzit..... en die vind ik toch eeeeigenlijk lekkerder! Toch meneer Calvé?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_214131
En maar klagen dat er niets gebeurt in het huis. Komt daar een mooie meid binnen, is het weer niet goed. Oke, ze is misschien extravert, maar dat heeft ook zijn charmes. Alles beter dan een huppeltrut van 22?, die na twee dagen al niet zonder zusje kan, begint te janken en zich net als Mona probeert in te kopen bij de groep met eten en lekkernijen.
Of had niemand kritiek op de manier hoe Mona binnenkwam in de groep? Van mij mag die muts zonder levenservaring gisteren al weg. Ceriel mag van mij blijven, komt er misschien wat meer actie in huis.
10.000, now or never

pi_214132
Cyrille van Hoof in het programmaboekje van Miss Saigon:
http://home.planet.nl/~12cd/bb/cyrille.jpg

I'm sorry. Did I break your concentration?
  maandag 8 november 1999 @ 08:33:00 #33
1542 Ludo
Still YF&S
pi_214133
Right, Ludo is het eens met Thijsje. Onze Steriel is inderdaad bezig met één grote "Cyrille Promotie Campagne" om haar carrière in een stroomversnelling te plaatsen. Vanaf de eerste dag trekt ons kroepoekje constant die grote scheur open, of ze alleen in de kamer is, onder de douche of samen met de rest in de huiskamer.

Voor het geval dat het met de zangcarrière niet wil lukken, heeft Cyrille ook nog wat andere troeven: Kaartlezen en magnetiseren.

Vooral met dat laatste hoopt Cyrille, die tijdens de auditie voor de 06-genotsknots erg ervaren overkwam, in de voetsporen van Jomanda te treden.

"Met links, voel ik waar de negatieve energie zit en met rechts straal ik positieve energie in, tenminste, dat heb ik zo geleerd"

Hmmmmm...Ruud dus lekker liggen op dat met, maar ik Cyrille alleen maar met haar linker hand zien werken, heeft Jorille (waar is jouw blauwe jurk by the way??) wel wat positieve energie ingestraald ????

Doe goed je jas dicht!
Ludo

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')