quote:
op 11-03-1999 om 01:52 PM schreef BadGirl het volgende:
Mona is in elk geval een stuk echter maar biefstukje????Hmmm. Alles goed verder?
Over biefstukken gesproken: één blik op Cyrille (en dan vooral op haar Tanden) maakte ons al meteen duidelijk dat zij het soort vrouw is dat veel rauwe & bloederige biefstukken eet. Eh... verslindt. Maakt ze ook gromgeluiden bij.
quote:
op 11-05-1999 om 03:41 PM schreef mobro het volgende:
Ik hoor net de single van Cyrille op de radio bij Stenders op radio 3, single moet opgenomen zijn de week voor haar intrede.
Iets bekend??? was volstrekt toeval trouwens dat ze direct daarna het huis inging hoor
Dat was een paar dagen geleden al vermeld op dit forum. Het interview met de manager en het liedje kun je al een paar dagen downloaden op mijn site en toeval of niet het komt Cyrille wel mooi uit dit BB gebeuren
http://go.to/nl.actueel.big-brother
Groet,
Rob
Typisch Veronica: hebben ze een keer iets nieuws in handen, weten ze het weer Big Time te verneuken. Ze gooien het originele concept (met negen man beginnen, waar een winnaar uit voort komt) overboord om het programma, nu het een succes is, nog verder uit te melken. Daarmee weten ze een goed concept te verknallen met zo'n ranzige, commerciele sauce!!!
En dan denken ze bij Veronica ook nog dat wij dat niet in de gaten hebben. Standaard fout die de commerciele jongens altijd maken: denken dat de kijker zo dom is als een potlood.
[Dit bericht is gewijzigd door Thijsje (Datum 05 November 1999).]
Voor het geval dat het met de zangcarrière niet wil lukken, heeft Cyrille ook nog wat andere troeven: Kaartlezen en magnetiseren.
Vooral met dat laatste hoopt Cyrille, die tijdens de auditie voor de 06-genotsknots erg ervaren overkwam, in de voetsporen van Jomanda te treden.
"Met links, voel ik waar de negatieve energie zit en met rechts straal ik positieve energie in, tenminste, dat heb ik zo geleerd"
Hmmmmm...Ruud dus lekker liggen op dat met, maar ik Cyrille alleen maar met haar linker hand zien werken, heeft Jorille (waar is jouw blauwe jurk by the way??) wel wat positieve energie ingestraald ????
Doe goed je jas dicht!
Ludo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |