ik vind het zelfs wel een beetje homomuziekquote:
heerlijk om die post op de eerste plaats van een nieuwe pagina te hebben (bij 50 posts per pagina natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziek
Ikke lekker nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziek
maar jij bent dan ook een knuffelneger dus dat kan bestquote:
True!quote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een knuffelneger dus dat kan best
Dat soort hobbies heb ik heul niet!!!quote:Op maandag 21 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind coldplay behoorlijk zaaddodende muziek, best saai enzo. Typisch muziek voor mensen die hun kicks krijgen uit het spotten van vliegtuigen en treinen en andere soortgelijke hobbies. Wat voor gat in je sociaal leven moet je daarmee opvangen.
quote:
Nou ja, je moet me ook wel gelijk geven.quote:Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
I'm back!
Je bent weer lekker op dreef Siebren
quote:
Nee dat moet ik helemaal nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou ja, je moet me ook wel gelijk geven.
Eensquote:
Muziek kan je zaad heul niet dodenquote:Op maandag 21 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind coldplay behoorlijk zaaddodende muziek, best saai enzo. Typisch muziek voor mensen die hun kicks krijgen uit het spotten van vliegtuigen en treinen en andere soortgelijke hobbies. Wat voor gat in je sociaal leven moet je daarmee opvangen.
Omdat je het zelf hebt betekent niet dat je er veel kennis over hebtquote:Op maandag 21 april 2008 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net wat meer basiskennis over zaad heb dan jij.
Als je niet eens weet dat Coldplay zaaddodend werkt heb je er nog minder kennis over.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat je het zelf hebt betekent niet dat je er veel kennis over hebt
quote:Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kom ik net terug van pauze, gaat het weer over zaad
Er zijn hier een aantal users die coldplay zaaddodend vinden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |