Krekt wat foar dy, âlde relskopperquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Nooit weglopen voor een mooie discussie, dus ik ga nu die kant op
Vind ik inderdaad mooi, maar ik ga nu weer op huis aan, dusquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Krekt wat foar dy, âlde relskopper
Discussie is niks voor jou?quote:
Rondom 10 niet gezien? En nog meer...quote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef plukkert het volgende:
[..]
één artikeltje in De Pers een paar weken geleden. Het enige dat ik ooit gezien heb. Noem jij dat evenwichtig?
Is het een keer serieus.. is het weer niet goedquote:Op maandag 21 april 2008 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, hierover discussiëren doen jullie maar in SPT ofzo
Nee niet gezien helaas. Maar dan komen we nu op twee voorbeelden tegenover ongeveer elk actualiteitenprogramma, sportprogramma en krant die dagelijks kopt met de china/tibetsituatie. Ik hoop dat je het toch met me eens bent dat de doorsnee Nederlander (die NIET elk nieuwsprogramma afstruint op zoek naar ontbrekende kritische puntjes) nou niet echt een beeld krijgt van de twee kanten die aan elk verhaal zitten. Ik wil daar overigens niet iets mee goedpraten, maar het is wel iets wat me opvalt in de berichtgeving hier.quote:Op maandag 21 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Rondom 10 niet gezien? En nog meer...
Royquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 21 april 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, serieus mag best, maar niet over dit
De Tibetiaanse kwestie is niet mijn favoriete discussiepunt, maar het ging over sport, dus ik mengde me toch maar mee..quote:Op maandag 21 april 2008 10:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is ook niet echt mijn favoriet.
Ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het niet echt een interessant onderwerp eerlijk gezegd
Dan groet mij maar eensquote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het niet echt een interessant onderwerp eerlijk gezegd
Hallo KiWiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |