ik zat er toch zeker 120m vanaf, maar jij zat voor de tv dus zal je wel gelijk hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, ik meen serieus dat dat amper gevulde uitvak bij momenten zeer duidelijk te horen was op Tele2. Je kunt er lachend over doen of niet. Als men in de Kuip begon te zingen hoorde je het uitvakje idd niet, maar bij momenten... Wat een Vak410 opstelling van jullie trouwens hierover.
Zoals ik al extra aangeef, op Tele2... *Zucht*.quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat er toch zeker 120m vanaf, maar jij zat voor de tv dus zal je wel gelijk hebben
quote:maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden
Dan heb je P$V - Roda zeker niet gezien?quote:Op zondag 20 april 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
ach roda is een makkie
meer dan een schopploeg is het niet
alleen lamah is goed
Dat je nog op hem ingaatquote:Op maandag 21 april 2008 10:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je P$V - Roda zeker niet gezien?
Sonkaya, Kah en de Jong zijn dan ook regelmatig bankzitters dit seizoen. Net als onze voorhoede gisteren.quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Roda heeft een zeer aardige ploeg, fysiek sterk. Laat het alleen te vaak afweten dit seizoen, maar ik verwacht dat ze er volgende week wel gewoon staan hoor.
Het was ook aan alles gisteren te zien dat ze eigenlijk totaal niet wilden. Maar toch, die fouten die in de verdediging gemaakt werden.
Ik denk dat hij Cissé gisteren bedoeldequote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Lamah is idd goed, de verdediging is helaas té vaak het blunderen, iets wat de afgelopen jaren eigenlijk een constante factor is
13.600quote:Maar zondag staan we er gewoon hoor. Tegen ajax, feyenoord en psv kan deze selectie zich opmerkelijk genoeg perfect opladen en de beste wedstrijden van het jaar spelen. Dat gaat zondag ook zeker wel gebeuren, ook met 15.000 geel-zwarten in de kuip die wél sfeer maken. Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
ja klopt, maar in 't vorige topic had iemand het over lamah geloof ikquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Cissé gisteren bedoelde
Gisteren ging het ook nergens over. De meeste mensen gingen er toch al vanuit dat Feyenoord de CL playoffs niet zouden gaan halen en zagen dit als een generale repetitie voor volgende week. Net als beide clubs denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Lamah is idd goed, de verdediging is helaas té vaak het blunderen, iets wat de afgelopen jaren eigenlijk een constante factor is
Maar zondag staan we er gewoon hoor. Tegen ajax, feyenoord en psv kan deze selectie zich opmerkelijk genoeg perfect opladen en de beste wedstrijden van het jaar spelen. Dat gaat zondag ook zeker wel gebeuren, ook met 15.000 geel-zwarten in de kuip die wél sfeer maken. Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
Pot verwijt de ketel enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
Dat is dan jammer, want dat is in het weekend al gebeurd.quote:Op maandag 21 april 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Dit aangezien Roda alsook de KNVB hebben toegezegd die kaarten voor de betreffende vakken niet een Feijenoordfans te vergeven.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Maargoed, de sfeer volgende week is niet te vergelijken met die van gisteren. Volgende week zit nl. iedereen vanaf 10 uur 's ochtends al in de kroeg ergens in het centrum.
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dat is in het weekend al gebeurd.
dat denk ik niet. Die neutrale kaarten zullen toch ook al uitgegeven zijn en dus heeft iedereen zijn vak en plaats al. Boeie ook we gaan een lekker sfeertje maken zondagquote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.
Ah oké, even ter overzicht.quote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.
Vak V kan in ieder geval niet. Dat vak is gereserveerd voor aandeelhouders van de club en het stadion.quote:Op maandag 21 april 2008 11:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ah oké, even ter overzicht.
De gehele gele zijde was vorige week al uitverkocht voor Feyenoorders + de vakken OO, P en PP.
Dus zullen we wel O en V erbij krijgen ofzoWat wel raar is, aangezien die kaarten waarschijnlijk al vergeven zijn...
Er worden ook geen extra hekken geplaatst, wat tegen Utrecht voor nogal wat problemen zorgde. Als je op de eerste ring zit, bijvoorbeeld op P is het geen probleem om naar vak D te lopen.
Vanavond is overigens de loting voor die extra 3000 kaarten, volgens mij deden daar nog een paar Feyenoorders hier aan mee toch?![]()
nee, gewoon lekker zuipenquote:Op maandag 21 april 2008 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Al wat meer bekend over drooglegging ed?
quote:Roda JC heeft nog kaarten voor bekerfinale
21 april 2008
Roda JC is er nog altijd niet in geslaagd alle kaarten voor de KNVB-bekerfinale te verkopen. Zes dagen voor de eindstrijd hebben de Limburgers nog 900 plaatsbewijzen in
de aanbieding.
Roda JC verkocht tot dusver 12.740 kaarten. Vorige week gaf de club al ruim 3000 tickets terug aan de KNVB, dat die kaarten prompt toekende aan Feyenoord. Die extra toegangsbewijzen waren vervolgens in no-time uitverkocht.
Bron: RTV Rijnmond
Is wel te hopen. Lange tijd geleden dat ik weer naar een wedstrijd uitkijk.quote:
quote:Van Hulten krijgt leiding over bekerfinale
De bekerfinale tussen Feyenoord en Roda JC wordt zondag gefloten door Jack van Hulten. De Zevenbergse arbiter eindigde dit seizoen op de tweede plek van het klassement om de Gouden Kaart (beste scheidsrechter van Nederland) en krijgt nu als beloning de strijd om de apotheose van de KNVB-Beker toegewezen.
Al is de aanwijzing wel opvallend, omdat de KNVB een regel zou hebben opgesteld dat een scheidsrechter in de bekerfinale niet ouder zou mogen zijn dan 45 jaar. Van Hulten, die in augustus 45 jaar is geworden, vormt dus een uitzondering.
Bovendien zou er sprake van zijn geweest dat Erik Braamhaar de eindstrijd kreeg. Maar de inwoner van Enter spreekt het bericht met klem tegen. 'Nee, dat bericht klopt niet. Natuurlijk had ik er wel op gehoopt. Zo'n eindstrijd als vorig jaar was natuurlijk fantastisch. Hopelijk wordt het komende zondag weer zo spectaculair. Ik ga lekker op de bank voor de tv zitten.'
Een beetje leuke wedstrijd inderdaad. Ik denk overigens wel dat Feyenoord met een nulletje of drie gaat winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Maakt mij geen flikker uit wie er gaat winnen zolang het maar een leuke pot voetbal wordt
Feyenoord speelt thuis en Roda JC is niet bijster goed in vorm. Ik denk dat Feyenoord genoeg extra klasse in de ploeg heeft om deze wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ben je een van de weinige ajax fans denk die zo denkt
wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Maakt mij geen flikker uit wie er gaat winnen zolang het maar een leuke pot voetbal wordt
Hoezo dat, ik heb een hekel aan Feyenoord maar ook een hekel aan die moffenquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ben je een van de weinige ajax fans denk die zo denkt
Ja jullie hebben een grotere supportersschare.quote:
Thuis tegen de Graafschap zo goed als uitgeschakeld, zeer moeilijke duels in Dordrecht en Almelo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:24 schreef romaniaza het volgende:
Feyenoord verdient em al op basis van de eerdere speelrondes, hoe makkelijk heeft Roda het gehad.
Dat je het moeilijk heb gehad dat ligt iig niet aan de lotingquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:31 schreef DarkShine het volgende:
Thuis tegen de Graafschap zo goed als uitgeschakeld, zeer moeilijke duels in Dordrecht en Almelo.
Zeer makkelijk idd.
In dat geval zou voor een club die CL wou halen iedere loting makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je het moeilijk heb gehad dat ligt iig niet aan de loting
Tja maar die club vergat dat een van de spelers niet speelgerechtigd wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:40 schreef DarkShine het volgende:
In dat geval zou voor een club die CL wou halen iedere loting makkelijk zijn.
Alsof Feijenoord het makkelijk had tegen Heracles (competitie) en Zwolle (beker). Los daarvan was de Graafschap, toen Roda ertegen speelde in de beker, nog in bloedvorm.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja maar die club vergat dat een van de spelers niet speelgerechtigd was
Feyenoord had altijd als doel om bij de eerste 5 te eindigen alleen door de goede seizoensstart begon opeens het kampioenschap rond te zingen in de Kuip. Als je bij de eerste 5 wilt eindigen en je krijgt Utrecht, NAC en Groningen op je pad dan heb je een zwaardere loting dan dat je als subtopper een ploeg uit de Jupiler league treft, een ploeg die nacompetitie speelt en een ploeg die net boven de NC streep is ge-eindigd.
Dat het dan moeilijke wedstrijden voor Roda zijn geweest dat ligt dan iig niet aan de loting
Feyenoord:quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord het makkelijk had tegen Heracles (competitie) en Zwolle (beker). Los daarvan was de Graafschap, toen Roda ertegen speelde in de beker, nog in bloedvorm.
Ik zou niet inzien waarom wij het makkelijker hebben gehad dan jullie. Op papier misschien, maar in de praktijk zeker niet!
quote:23-04-2008 BIJ BEKERWINST VOLGT MAANDAGMIDDAG HULDIGING OP COOLSINGEL
Burgemeester Ivo Opstelten heeft Feyenoord woensdagochtend uitgenodigd om een eventuele bekerwinst luister bij te zetten middels een traditionele huldiging op de Coolsingel. Indien Feyenoord zondag Roda JC verslaat, dan zal het elftal van Bert van Marwijk maandagmiddag om 12.30 uur op het bordes van het stadhuis verschijnen. ‘We zijn heel blij dat de stad al onze supporters de gelegenheid wil bieden om bekerwinst te vieren met de selectie’, aldus algemeen directeur Eric Gudde.
Burgemeester Opstelten sprak met een delegatie van de club en de supportersvereniging. Tijdens het onderhoud maakte de burgemeester duidelijk dat een huldiging op zondagavond onmogelijk is. De openbare orde en veiligheid zouden ernstig in gevaar kunnen komen wanneer zich laat op de avond een grote mensenmenigte zich rond de Coolsingel zou verzamelen. Op maandag is dat risico veel minder. Bij het vaststellen van het tijdstip van ontvangst heeft de burgemeester rekening gehouden met de belangen van verschillende betrokken partijen. Ook speelt mee dat maandag in een vakantieperiode valt.
‘We zijn zeer vereerd met de uitnodiging van de burgemeester’, laat Gudde namens directie, staf en spelers weten. ‘We hopen dat op deze manier ook de vele tienduizenden supporters die niet naar de wedstrijd kunnen tóch in staat zijn om het feest met de spelers mee te vieren. Hoewel Rotterdam een werkstad is en wij een zeer hardwerkende achterban hebben, hopen we toch dat er mede dankzij de voorjaarsvakantie zoveel mogelijk mensen de gelegenheid hebben of krijgen om bij de eventuele huldiging aanwezig te zijn.’
Feyenoord begrijpt dat een huldiging direct na de wedstrijd in verband met het late tijdstip van de finale niet tot de mogelijkheden behoort. Gudde: ‘Uiteraard mogen de openbare orde en de veiligheid nooit in gevaar komen. We hebben er alle begrip voor dat de gemeente heel wat moet organiseren om een huldiging in goede banen te leiden. ’s Avonds laat is dat nu eenmaal moeilijker. We zijn gewoon heel blij dat er met maandagmiddag half één toch een alternatief is gevonden zodat we als we winnen toch een feest kunnen vieren.’
Ook de Supportersvereniging Feyenoord heeft laten weten blij te zijn met een huldiging op maandagmiddag. Bij bekerwinst organiseert de Supportersvereniging zondag direct na de wedstrijd in en om de Legioenzaal een feest voor de supporters die de finale bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |