hehehe GMTA ik was alleen even een plaatje erbij aan het zoeken en men moeder kwam zeggen dat het uit eten deze week toch niet goed uit kwamquote:
Ben je daar echt nog van onder de indruk? Misschien dat ik afgestompt ben ofzo, maar ik kan daar echt probleemloos naar kijken. Het is helemaal niet dat ik er op kick ofzo, maar ik krijg er geen ongemakkelijk gevoel van.quote:
Rellen op Fok, zo kansloos altijdquote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rel vandaag![]()
http://fok.gmta.nl/
Foto's gaan nog wel, maar bij filmpjes gaat het inderdaad snel uit bij mij. (ik kijk al weg als ik een naald in iemand zijn arm zie gaanquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je daar echt nog van onder de indruk? Misschien dat ik afgestompt ben ofzo, maar ik kan daar echt probleemloos naar kijken. Het is helemaal niet dat ik er op kick ofzo, maar ik krijg er geen ongemakkelijk gevoel van.
Dat krijg ik alleen bij mensen die bewust automutileren. En dan echt in de lompe categorie: vingers afsnijden, hun eikel afsnijden, zonder verdoving hun penis 'splitten'. Het toppunt was een kerel die iets in de tattoo-categorie liet zetten. geen tattoo, ook geen brandmerken wat tegenwoordig zo hip is, maar hij liet zich letterlijk fileren. Een enorme afbeelding liet ie zonder verdoving op z'n rug uitsnijden en het vel weghalen. Dat is één van de weinige dingen die ik niet af gekeken heb.
Echt hè.quote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rel vandaag![]()
http://fok.gmta.nl/
Naalden heb ik geen problemen mee, maar zo gauw het enigszins humane pijngrenzen voorbij gaat haak ik af. Mensen die bij hun volle verstand zonder verdoving hun eikel eraf snijden, daar kan ik echt niet bijquote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Foto's gaan nog wel, maar bij filmpjes gaat het inderdaad snel uit bij mij. (ik kijk al weg als ik een naald in iemand zijn arm zie gaan)
Zullen we dat anders aan Martin over laten?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we gelijk de eerste ban in STA te pakken.
Je spreekt er echt als een expert overquote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind dat muziekje wel grappig eigenlijk.
Ik niet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we gelijk de eerste ban in STA te pakken.
Nee dankjequote:Meatspin.com is a site that only shows a flash movie of a guy getting anal from another guy. The catch? His penis is doing a complete circular roatation.
You spin me right round baby, right round,quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je spreekt er echt als een expert over.
Wilde ik net gaan zeggen, het muziekje was echt pakkendquote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Meatspin/wowomg stelt toch geen reet voor. Ik vind dat muziekje wel grappig eigenlijk
.
Ik moest belofen dat ik nóóit meer zoiets zou postenquote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zullen we dat anders aan Martin over laten?
Kijk dan... als je durft..quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en jullie maken me nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |