Zegquote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef Smash-it het volgende:
Voor de liefhebbers (iedereen, lijkt me); om 23u vanavond het pinata-plan!
Ik verwacht er niet veel van, of ik heb het niet begrepen. Of beide natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef Smash-it het volgende:
Voor de liefhebbers (iedereen, lijkt me); om 23u vanavond het pinata-plan!
Het zal net zoiets worden als toen Jaap en Rachel voor het eerst dat romantische etentje hadden. Alleen doet Huub nu een pruik op en zijn B&A de pineut. Dat maakt het voor mij al de moeite waard.quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef elcastel het volgende:
Ik verwacht er niet veel van, of ik heb het niet begrepen. Of beide natuurlijk.
Ik denk ook dat het tegenvalt, waarom gaan ze dat nabootsen? Het was op zich al stom en lachwekkend genoeg die dag, dat overtref je toch niet met naspelen?quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van, of ik heb het niet begrepen. Of beide natuurlijk.
Uiteraard hoop ik dat Brian weer op z'n pik wordt getrapt, maar ik vind die toneelstukjes altijd maar zo, zo. Nou ja, hopen op een beetje actie inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 19:22 schreef Smash-it het volgende:
Het zal net zoiets worden als toen Jaap en Rachel voor het eerst dat romantische etentje hadden. Alleen doet Huub nu een pruik op en zijn B&A de pineut. Dat maakt het voor mij al de moeite waard.
En met dat verschil dat Amanda en Brian niet, zoals Huub en Claire wel deden, gaan zitten toekijken en als publiek en klapvee gaan functioneren.....quote:Op zondag 20 april 2008 19:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het zal net zoiets worden als toen Jaap en Rachel voor het eerst dat romantische etentje hadden. Alleen doet Huub nu een pruik op en zijn B&A de pineut. Dat maakt het voor mij al de moeite waard.
Dat is het script voor vaandag neem ik aan ?quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pruik ziet er redelijk goed uit.
[ link | afbeelding ]
Eten wat minder.
Ze mag nu raspen. En oh! Dat doet ze ook al niet goed!quote:Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mammie roert en Pappie geeft orders.
Gelukkig houdt Snollie wel van bevelen.
Op het rooster bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |