Uccie dit compliment is voor jou!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:38 schreef Tezz het volgende:
Ik heb kroketten uit de supermarkt zometeen, maar ik ga echt wel proberen om ze eens zelf te maken, zal wel veel lekkerder zijn! Thx voor het recept Obli!
Trouwens:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's mooi! Het is namelijk de sterkste 'natuurlijke' smaakversterker, las ik gisteren in McGee. Prettig dat hij dat wel trekt dan, heb je toch nog een fatsoenlijke smaakversterker tot je beschikking!
quote:Suiker en kleurstoffen
Hoewel suiker en kleurstoffen vaak genoemd worden in verband met gedragsproblemen, zijn meestal doodgewone voedingsmiddelen de oorzaak van ADHD. Uit diverse buitenlandse onderzoeken blijkt dat kinderen op meerdere voedingsmiddelen kunnen reageren.
Even aanvullen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef Oblivion het volgende:
Verdere tips:
Eerst in fijn paneermeel en dan in grover.
Dan nog even opstijven in de koelkast! Komt het helemaal goed!
Dit had ik allemaal niet gedaan, maar goed....volgende keer dus wel.
nog niet, maar dat gaat veranderen na dit topic.. (al is de kans groot dat het met garnalen gaat gebeuren...)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Niet dus!
Heb je zelf wel eens geprobeerd kroketten te maken?
Ja, die ga ik ook nog eens proberen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
nog niet, maar dat gaat veranderen na dit topic.. (al is de kans groot dat het met garnalen gaat gebeuren...)
Fijn om te horen dat er verbetering is Obli! En heel veel succes met alles wat nog op jullie weg komt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Oblivion het volgende:
We zijn inmiddels weer een aantal maanden verder...
Eten gaat nog steeds goed hier in huis! Hij is minder druk!
(De hele straat heeft inmiddels de regel "minder suiker en andere rotzooi" al toegepast.)
Ze zagen dat het werkte op zoonlief.
Echter, het geen concentratie hebben op school en het drukke (wat wel veel minder is door beter te eten)
is niet helemaal over.
Niet zo gek, want hij is de medische molen weer ingegaan in verband met zijn epilepsie en de dokter is zich kapot geschrokken van de uitslag.
Ondanks dat hij geen vallende epilepsie heeft is het zo frequent in zijn koppie, dat de arts het eigenlijk nog een wonder vindt dat hij redelijk mee kan komen op school.
Heeft weinig te maken met eten en CUL, maar wilde toch even een update geven.
Recepten worden nog dagelijks toegepast! Onze hartelijke dank daarvoor!
oh my, is dat zo?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Oblivion het volgende:
Ik zat laatst BBC te kijken over het verschil in kippen die aangeboden werden.
En werd niet blij van de resultaten.
Het vlees van een kip dat geen zonlicht zag, met 1000ende in een schuur opgesloten zaten, was zo vet als het vlees van een hamburger...![]()
Bevatte nauwelijks meer de aanbevolen omega 3 en 6 (geloof ik)
Nu is dat in Engeland, zijn er hier ook onderzoeken naar gedaan?
In de gekweekte zalm/vis zit bijna niks meer...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat het voor een Engelse kip niet zo heel anders zal zijn dan voor een Nederlandse kip
Wil je omega 3 en 6 dan vette vis een goed alternatief(en nee, daar bedoel ik geen frituurvet mee)
kijk hier eensquote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou da's hard zoeken hier in Groningen hoor.
In dat programma, zal zo eens zoeken online, werden 3 kippen met elkaar vergeleken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef The_Hives het volgende:
idd. Over de kip ben ik wel verbaasd trouwens. Maar als die net zo vet is als hamburgers (wat op zich niet erg is) hoe zit het dan met de eiwitten ed?
ookal is dit nogal offtopic![]()
Zeker! En wellicht een iets andere toekomst.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed nieuws Obli!![]()
Ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft straks op REC 3. Ik neem aan dat ze daar ook wat meer uitgedaagd worden qua lesstof?
Ja, vond ik ook!quote:
thnxquote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In dat programma, zal zo eens zoeken online, werden 3 kippen met elkaar vergeleken.
1 Zo'n gewone kip. (nou ja gewoon...)
1 Mais kip.
1 Biologische kip.
Ik vond het echt shocking wat ze te zeggen hadden....
Hebbes:
ja okay, maar omdat het topic vooral over recepten ging en dergelijkequote:En het is niet echt off topic, ze praten hierover kinderen, kleine hersentjes en wat die eigenlijk nodig zouden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |