abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59280420
quote:
Bafétimbi Gomis (foto, rechts) verlengde onlangs zijn contract bij Saint-Etienne, maar Newcastle United heeft de hoop op de komst van de aanvaller niet opgegeven. De Engelsen hebben veertien miljoen euro over voor de Franse EK-ganger. (The Times)
Afblijven
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59280497
quote:
Sokratis Papastathopoulos (19) lijkt de Griekse competitie al op jonge leeftijd te verlaten. De centrumverdediger van AEK Athene kan een vijfjarig contract bij Fiorentina ondertekenen, terwijl ook AS Monaco, Saint-Etienne en Stade Rennes interesse tonen. (Diverse Italiaanse media)
pi_59390606
quote:
CSKA Moskou en Dinamo Moskou maken jacht op Bobo. De clubs uit Moskou zijn bereid om aan de financiële eisen van Besiktas te voldoen: acht miljoen euro. Ook Olympique Marseille en Saint-Etienne zitten achter de Braziliaan aan. (Sport-Express)
pi_59842794
quote:
Pascal Feindouno staat in de belangstelling van Espanyol. Saint-Etienne is echter niet van plan de trefzekere aanvaller uit Guinee te laten gaan. (Diverse Franse media)
Afblijven!
pi_59842846
9 augustus naar Valenciennes - ASSE... hopelijk in het uitvak!
pi_59843344
* Paaskonijn jaloers is

Maak je wel mooie foto's?
pi_59843986
Uiteraard. Maar eerst die kaarten maar eens regelen.
pi_59908490
quote:
FC Porto strikt Colombiaanse revelatie

Freddy Guarín vervolgt zijn carrière de komende vier seizoenen bij FC Porto, zo meldt Record zaterdag. Volgens de Portugese sportkrant heeft de club uit Oporto vrijdagavond laat met Saint-Étienne overeenstemming bereikt over de Colombiaan.

De net 22 jaar geworden middenvelder is daarmee alweer toe aan zijn vierde club in zijn prille carrière. De veelvuldig jeugdinternational begon in eigen land bij Envigado en maakte in 2005 de overstap op huurbasis naar Boca Juniors. De Argentijnse topclub hoopte op een definitieve overname, maar Guarín gaf de voorkeur aan een tijdelijke overgang naar Saint-Étienne in Frankrijk.

In Saint-Étienne heeft de inmiddels elfvoudig international, die vorig jaar definitief werd overgenomen van Envigado, zich ontwikkeld tot één van de revelaties van de Ligue 1. De Colombiaan speelde 36 competitieduels (één treffer) voor de Franse formatie.

In Oporto moet Guarín de concurrentie aangaan met Raúl Meireles en Lucho González. Het is niet uitgesloten dat de Colombiaan is gehaald om het vertrek van één de twee op te vangen. Zowel de Portugees als de Argentijns international worden al weken met diverse clubs uit de Primera División in verband gebracht.
Godverdomme
pi_59908521
Jammer, had die FM-held wel eens in het echt willen zien.

En Nilsson naar Elfborg.
pi_59908572
Nog het bericht van Nilsson want die is alleen verhuurd:
quote:
Saint-Étienne verhuurt Nilsson wederom

Lasse Nilsson heeft Saint-Etienne weer tijdelijk de rug toegekeerd. De voormalige aanvaller van SC Heerenveen gaat tot aan het eind van het kalenderjaar op huurbasis aan de slag bij IF Elfsborg uit zijn vaderland Zweden.
Nilsson was al een tijdje ongelukkig in Saint-Etienne. De tweevoudig Zweeds international kon na zijn komst van Heerenveen geen basisplaats veroveren in Frankrijk. Hij deed in zijn eerste half jaar slechts in vijf competitieduels mee.

Het afgelopen half jaar speelde Nilsson op huurbasis voor Aalborg aB, dat zich kampioen van Denemarken proclameerde. Het aandeel van Nilsson was echter klein. Hij was in twaalf competitieduels van de partij en scoorde daarin twee keer.

Nilsson (26) speelde drie seizoenen voor Heerenveen. Vooral in zijn laatste seizoen maakte hij indruk. De Scandinaviër maakte negen doelpunten en gaf tien assists namens de Friese club. Eerder speelde hij al drie seizoenen voor IF Elfsborg.
quote:
AS Monaco heeft een officieel bod van Portsmouth op Jérémy Menez afgewezen. De Monegasken willen minimaal vijftien miljoen euro vangen voor de talentvolle aanvaller. De 21-jarige Fransman wordt ook gevolgd door Saint-Étienne. (L'Equipe)
pi_60061843
Guarin is dus naar Porto toe
pi_60061878
quote:
11/07/2008
Transferts
Guarin définitivement au FC Porto

L'AS Saint-Etienne et le FC Porto ont trouvé un accord pour le transfert définitif de Fredy Guarin. L'ex-joueur stéphanois a paraphé, ce vendredi, son nouveau contrat
pi_60258031
Kaarten voor Valenciennes - ASSE zijn geregeld
pi_60277848
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:31 schreef MaxPower het volgende:
Kaarten voor Valenciennes - ASSE zijn geregeld
Speelt Patrick Paauwe nog bij Valenciennes? En hoezo die wedstrijd trouwens?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60277929
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Paauwe is in 2007 naar Borussia Monchengladbach gegaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_60277980
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Paauwe is in 2007 naar Borussia Monchengladbach gegaan.
Ah, okay. Nooit geweten. Laat daar dan niet zo'n sterke indruk achter, want ik hoor er nooit wat over .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60278008
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ah, okay. Nooit geweten. Laat daar dan niet zo'n sterke indruk achter, want ik hoor er nooit wat over .
Geen idee, maar hij speelde vorig jaar wel in de 2. Bundesliga, die wordt hier niet zo erg gevolgd natuurlijk.
pi_60278015
Maar laten we ontopic blijven...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:37:40 #69
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_60279242
Liever naar Paris Saint Germain - Bordeaux op 16 augustus HAHAHA!
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:43:18 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60713457
De eerste wedstrijd van het seizoen met 1-0 verloren van Valenciennes

Nu staan we dus 20e
pi_60731372
Het was geweldig. Zat direct naast het uitvak. Wat sfeer maakten die gasten, na de 1-0 ging het alleen maar harder.

Het voetbal was goed, van beide kanten. Dat het slechts 1-0 door een penalty bleef is echt ongelofelijk. In totaal 4x paal en lat. Snel, technisch en fysiek voetbal. Prima vermaakt. (beter dan bij die 2 oefenpotjes van Heerenveen in Belgie in ieder geval )

Filmpje met sfeerimpressie volgt later.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Valenciennes ligt vlak over de grens bij Moeskroen, Heerenveen speelde daar vrijdag, zaterdag dus Valenciennes en zondag terug via Genk.
pi_60901354
Gister gelukkig de tweede wedstrijd gewonnen, 2-1 tegen Sochaux.
---
Les Verts passent la première
En étouffant Sochaux au bout d’un quart d’heure de jeu grâce à des buts de Matuidi et Feindouno, l’ASSE a repris ses bonnes habitudes à domicile. Si leur jeu offensif fut plaisant, les Verts se sont pourtant fait peur en fin de match.

Quinze jours après un lever de rideau convaincant face au champion de Belgique, le Standard de Liège (victoire 3-0), les Verts frappaient les trois coups du championnat à domicile. Victime d’un faux départ à Valenciennes, l’ASSE était bien décidée à lancer sa saison à la maison sur les bases du rendement historique de la saison dernière (1 seule défaite et 4 buts encaissés en 19 rencontres à domicile). Dans un stade Geoffroy-Guichard peuplé par un nouveau record d’abonnés (17219 abonnés), les Stéphanois devaient pourtant se méfier d’une équipe sochalienne, sûrement revancharde, après la désillusion subie face au promu grenoblois, samedi dernier.

Laurent Roussey avait mis en garde ses troupes, privées de deux joueurs-clés touchés lors du dernier entraînement de la semaine : Loïc Perrin (problème tendineux) et Christophe Landrin (violent coup au genou) remplacés respectivement par Cédric Varrault et Paulo Machado qui effectua ainsi son baptême du feu officiel sous le maillot vert.

Pour donner encore un peu plus de relief et d’éclat à cette première à domicile, le géant basketteur stéphanois, Alexis Ajinça, drafté, cet été, en NBA par les Charlotte Bobcats, avait poussé un coup d’envoi sublimé par deux tifos géniaux «Tant d’années d’histoire et de gloire à fêter par une victoire» côté nord, et «75 ans en vert et blanc» côté sud.

Entame stéphanoise à 100 à l’heure

Les Verts avaient promis du jeu. En pressant haut et fort, ils passaient des paroles aux actes. Un déboulé de Dabo fut terminé par un coup de tête de Gomis dans les gants de Richert (3e). Une minute plus tard, l’attaquant stéphanois avait flairé un nouveau bon coup en devançant la sortie du gardien sochalien mais le ballon alla mourir de peu à-côté. Les vagues vertes continuaient de déferler.

Matuidi, buteur lumineux

Capitaine d’un soir, Feindouno enchaîna un contrôle magique avec une frappe trop écrasée (8e). Le meilleur restait à venir. Deux minutes plus tard, Gomis, en exécutant une talonnade pour lui-même, servit de relais à Matuidi qui trompa de près Richert avec la complicité du poteau. Le Chaudron chavira de bonheur.

Capt’ain Feindouno fait le break

Obligé de courir après le score, Sochaux commençait à explorer le camp stéphanois et Viviani fut vigilant pour capter une reprise déviée de Santos. Les espaces se faisaient plus larges. Les Verts les exploitaient à merveille. Une ouverture millimétrée de Feindouno mit sur orbite Payet, fauché dans la surface de réparation par Carlao. L’arbitre M. Cailleux n’hésita pas et désigna le point de penalty. Feindouno fit le break d’un contre-pied imparable (17e).

Après cette entame idéale, les Stéphanois éprouvaient logiquement le besoin de souffler. Mais, en restant compact, ils faisaient bonne garde. Dalmat frappa sur Viviani (26e). L’ASSE ne s’affolait pas et jouait tous les coups à fond. A ce jeu-là, Payet était un accélérateur idéal. S’il ne cadra pas sa frappe lointaine (29e), il restait un poison permanent pour la défense doubiste. Coupable de deux tacles irréguliers consécutifs sur le milieu de terrain stéphanois, Pichot fut logiquement averti.

Comme en première mi-temps

Au retour des vestiaires, Gillot avait renouvelé quelques batteries avec les entrées de Mezague et Birsa. Pas de quoi contrarier des Verts qui attaquaient la seconde mi-temps comme la première. Démarqué par Feindouno, Payet crocheta deux défenseurs avant d’être contré de justesse (47e). Cinq minutes plus tard, il prit sa chance mais n’attrapa pas le cadre. La domination stéphanoise était frappante. Deux tirs lointains de Feindouno dont le second à quelques centimètres du poteau (60e), ne furent pas loin de mettre Sochaux définitivement KO. Au lieu de ça, il était encore en vie. Sur corner, Faty sauta plus haut que tout le monde mais son coup de tête s’écrasa sur la transversale (62e).

Perquis lobe Viviani

Les Verts avaient eu chaud. Ils repartaient vers l’avant. Le duo Feindouno – Gomis continuait de percuter mais manquait de précision dans le dernier geste. Sochaux n’avait pas abdiqué et Perquis joua un bien vilain tour à ses coéquipiers et à Viviani en particulier qu’il loba d’une frappe lointaine de 40 mètres (74e).

Dernières frayeurs

Sous la menace sochalienne, l’ASSE repartait à l’abordage. Gomis fila vers le but, tergiversa un peu et perdit son duel avec Richert. Les doubistes jouaient leur va-tout. A tel point que leur défenseur, Carlao manqua d’un rien de cadrer sa reprise (82e). La fin de match devint folle. Relayé par Ilan, Feindouno fut rattrapé in extremis. Les dernières minutes étaient stressantes. Deux manchettes de Viviani pour dévier un coup franc direct de Birsa (88e) et prolonger sur sa transversale une reprise de Traoré (94e) furent décisives et gagnantes. Les 30000 spectateurs pouvaient souffler, les Verts gardaient leur butin et leurs bonnes habitudes à domicile.

A Saint-Étienne, au stade Geoffroy-Guichard, 30895 spectateurs
Arbitre : M. Cailleux
Score à la mi-temps : 2-0
Buts : Matuidi (11e), Feindouno (17e) pour l’ASSE ; Perquis (74e) pour Sochaux
Avertissements : Dabo (45e), Matsui (73e)pour l’ASSE ; Pitau (38e), Dalmat (55e) pour Sochaux
ASSE : Viviani, Varrault, Tavlaridis, Monsoreau, Dabo, Machado (puis Hautcoeur 52e), Matuidi, Payet (puis Matsui 65e), Dernis (puis Ilan 73e), Feindouno (cap), Gomis. Entr. Roussey.
Sochaux: Richert, Carlao, Perquis, Faty, Pichot, Dalmat (cap), Pitau (puis Mezague 46e) , Isabey (puis Birsa 46e), Erding, Santos (puis Traoré 65e), Maurice-Belay. Entr. Gillot
pi_61038296
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef MaxPower het volgende:
Het was geweldig. Zat direct naast het uitvak. Wat sfeer maakten die gasten, na de 1-0 ging het alleen maar harder.

Het voetbal was goed, van beide kanten. Dat het slechts 1-0 door een penalty bleef is echt ongelofelijk. In totaal 4x paal en lat. Snel, technisch en fysiek voetbal. Prima vermaakt. (beter dan bij die 2 oefenpotjes van Heerenveen in Belgie in ieder geval )

Filmpje met sfeerimpressie volgt later.
Waar blijft het filmpje?
pi_61072649
1-0 verloren van Le Mans
pi_61182189
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Waar blijft het filmpje?
vergeten te posten, hij stond al een tijdje op youtube:
pi_61197771
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:50 schreef MaxPower het volgende:

[..]

vergeten te posten, hij stond al een tijdje op youtube:

pi_61226010
Hapoel tel Aviv geloot voor de Uefa Cup, een tegenstander die we wel aankunnen
pi_61252461
Morgen thuis tegen Olympique Lyon. Vorig jaar 1-1 gelijkgespeeld thuis. Hopen op de eerste overwinning tegen Olympique Lyon ooit dan maar.
pi_61252753
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Hapoel tel Aviv geloot voor de Uefa Cup, een tegenstander die we wel aankunnen
Na 27 jaar weer de eerste UEFA Cup wedstrijd. Mên dat word genieten!
pi_61289893
0-1 verloren
pi_61296351
Zuur. Lyon is toch de grootste rivaal?
pi_61296779
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:14 schreef MaxPower het volgende:
Zuur. Lyon is toch de grootste rivaal?
Klopt.
pi_61297820
quote:
Mirallas krijgt zijn zin met transfer Saint-Étienne

Kevin Mirallas staat de komende vier jaar bij Saint-Étienne onder contract. De Belgisch international komt over van Lille en ondertekende maandag zijn verbintenis in het Stade de la Route-de-Lorient. De hoogte van de transfersom is niet bekend.

Met de transfer krijgt de twintigjarige aanvaller eindelijk zijn zin. Enkele weken geleden liet hij weten na zijn deelname aan de Olympische Spelen geen stap te willen zetten op het trainingsveld van Lille. "Op termijn wil ik voor een Europese topclub spelen en om dat te bereiken moet ik vooruitgang boeken. Dat kan bij Saint-Étienne."

Mirallas genoot zijn jeugdopleiding bij Standard Luik en verkaste al op jonge leeftijd naar Lille. Daar maakte hij op zestienjarige leeftijd zijn debuut in een UEFA Cup-duel tegen Shelbourne. De aanvaller maakte in 76 competitieduels tien doelpunten en vond vorige maand op de Olympische Spelen in Peking tweemaal het vijandelijke doel.
Ik weet niet of ik er heel blij mee ben. Zo goed vind ik hem niet.
pi_61742540
Wát een dramatische seizoensstart van ASSE trouwens

Gewoon 3 punten uit 5 wedstrijden.
pi_61742571
Daarentegen weer wél gewonnen in Europa!
quote:
Hapoel Tel Aviv [1 - 2] Saint-Etienne
7' [0 - 1] D. Payet
60' [0 - 2] P. Feindouno
88' [1 - 2] M. Lala
pi_61806904
De tweede overwinning in de competitie is een feit
quote:
FT Saint-Etienne [1 - 0] Paris S.G.
13' [1 - 0] M. Dabo
pi_61889824
Na 55 minuten achter tegen Guingamp uit de 2e divisie
pi_61890678
O M F G
quote:
77' Guingamp [2 - 0] Saint-Etienne
8' [1 - 0] G.M.S. Alves
70' [2 - 0] L. Mathis
pi_61890963
85e minuut nu, wat erg
pi_62284163
1-1 tegen Bodreaux en 2-0 gewonnen van AS Monaco en weer wat plaatsjes gestegen
Hopen dat we nu eens wat vaker achter elkaar weten te winnen.
pi_62285026
Wow, je maakt er wel werk van hier.
That's all folks!
pi_62287523
Altijd gezellig tegen jezelf praten, hè
pi_62298489
Ik lees altijd mee hoor. Keep it up.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:16:05 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62298663
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Altijd gezellig tegen jezelf praten, hè
Ik ken het!
pi_62298773
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ken het!
Met Parma toch?
Zoiets heeft Digger ook met Napoli alleen toch wat minder.
pi_62298783
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:07 schreef MaxPower het volgende:
Ik lees altijd mee hoor. Keep it up.
Toch wel
pi_62465068
quote:
Nantes – ASSE : le groupe stéphanois
Voici la liste des 18 joueurs retenus par Laurent Roussey pour la 9ème journée de Ligue 1, Nantes - ASSE, ce samedi 18 octobre, à 19 heures au stade de la Beaujoire
La trêve internationale a fait des dégats dans les rangs stéphanois. Ainsi, à la blessure au péroné de Mouhamadou Dabo et la convalescence d’Ilan, opéré des sinus, s’est ajouté le forfait de Blaise Matuidi, qui souffre des adducteurs, pour le déplacement à Nantes, ce samedi. Un nouveau coup dur pour ce retour aux affaires du championnat.
Passés, hier en fin d’après-midi, les examens radiologiques ont confirmé la gravité de la blessure de Mouhamadou Dabo : «Trois traits de fracture au niveau du péroné ont été décelés. Ce n’est donc pas bénin. Sa guérison va dépendre de son organisme. La période d’indisponibilité sera d’au moins trois semaines» a confié Laurent Roussey. Quant à Blaise Matuidi, il est mis au repos complet pendant quatre jours. «Il n'avait plus d'essence dans le moteur. Il a besoin de couper pour retrouver du tonus»
Au rayon des meilleures nouvelles, Kevin Mirallas intègre, pour la première fois, le groupe pro. Mais la dernière recrue stéphanoise, qui s’est arrêté pendant un mois, a logiquement besoin de retrouver le rythme. «Il n’est pas encore compétitif sur 90 minutes mais il pourra être utilisé sur un bout de match» a ajouté Laurent Roussey.

Le groupe des 18
1 Jody VIVIANI
2 Cédric VARRAULT
4 Efstathios TAVLARIDIS
7 Dimitri PAYET
9 David GIGLIOTTI
10 Kevin MIRALLAS
11 Geoffrey DERNIS
13 Amine LINGANZI
16 Jérémie JANOT
17 Yohan HAUTCOEUR
18 Bafétimbi GOMIS
19 Christophe LANDRIN
22 Daisuke MATSUI
23 David SAUGET
24 Loïc PERRIN
25 Paulo MACHADO
28 Yohan BENALOUANE
32 Sylvain MONSOREAU
Selectie en voorbeschouwing voor de wedstrijd van morgen tegen Nantes.
pi_62503143
Godnakende peopzooi! Waarom kunnen ze nou nooit meer dan 2x achter elkaar winnen?
pi_62613461
Come on ASSE!

20.45 FC Kopenhagen (DEN) Saint-Etienne (FRA)

Zin in

Helaas mis ik het eerste kwartier en moet ik dan nog een streampje zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')