Dat is zooo simpel, koop een pot met donkere boen (bijen) was een dot staalwol en boenen maar, hoe meer je boent des te meer de was in zal trekken (door wrijving en warmte) des te donkerder die word, de staalwol zorgt voor een mooi oud effect en niet zo egaal als bv de Leenbakker (nep) koloniale meubelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:21 schreef frankkroon het volgende:
ik wil juist mijn teakhouten tafel donker hebben, koloniaal! Suggesties?
Ik zou persoonlijk de tafel kleuren met een donkere olie of eventueel met waterbeits en dan afwerken met olie.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef marlieske het volgende:
[..]
Dat is zooo simpel, koop een pot met donkere boen (bijen) was een dot staalwol en boenen maar, hoe meer je boent des te meer de was in zal trekken (door wrijving en warmte) des te donkerder die word, de staalwol zorgt voor een mooi oud effect en niet zo egaal als bv de Leenbakker (nep) koloniale meubelen.
Let wel op een weg terug is er niet echt meer of je moet met thinner aan de gang om te ontvetten voor je kunt gaan verven of schuren.
Dus... eerst even op de onderkant proberen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef marlieske het volgende:
Let wel op een weg terug is er niet echt meer of je moet met thinner aan de gang om te ontvetten voor je kunt gaan verven of schuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |