De OP werd te lang, dus er is gehakt in de users die nooit meer posttenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Ik zie overigens dat ik volgens de OP niet meer in Nijmegen woon?!
Dus 70 oude topics zijn belangrijker dan Nijmegenaren zelf?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De OP werd te lang, dus er is gehakt in de users die nooit meer postten
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:03 schreef Aibmi het volgende:
Dus 70 oude topics zijn belangrijker dan Nijmegenaren zelf?
Moet je bij Yashaaaaa zijn!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:03 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dus 70 oude topics zijn belangrijker dan Nijmegenaren zelf?
Er wordt absoluut niks anders aan het topic zelf, jullie kunnen gewoon op precies dezelfde manier doorgaan, zoals jullie in UVT gewend waren en ik voer totaal geen streng postbeleid.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow volgens mij ben ik weer aan het rellen om het rellen
Naja zolang er maar niet ineens een streng postbeleid wordt gevoerd en het dus gewoon een SC mag blijven vind ik het best
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Toevallig inclusief de lion king?
Ja maar, ja maar! Nijmegen was zo'n mooie uitzondering in UVTquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt absoluut niks anders aan het topic zelf, jullie kunnen gewoon op precies dezelfde manier doorgaan, zoals jullie in UVT gewend waren en ik voer totaal geen streng postbeleid..
Welkom in STA..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef refused. het volgende:
Als mod had ik toen iets meer invloed...Nu er geen modjes met ballen meer zijn in UVT is het een verloren zaak
-J-D- komt ook als 't kalf al verdronken isquote:
Ja schuif het maar weer op mij af.. terwijl ik er wel voor gehuldigd werd.. De OP functioneerde niet meer dus heb ik er in gesneden jah.. Maar iedereen kan de wiki bewerken dus ik zeg ga je gangquote:
Nederlandse of Engelse versie?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Hoezo, wil je jezelf uitnodigen?.
Niet jezelf er onderuit naaien nu, het is jouw schuldquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja schuif het maar weer op mij af.. terwijl ik er wel voor gehuldigd werd.. De OP functioneerde niet meer dus heb ik er in gesneden jah.. Maar iedereen kan de wiki bewerken dus ik zeg ga je gang
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt absoluut niks anders aan het topic zelf, jullie kunnen gewoon op precies dezelfde manier doorgaan, zoals jullie in UVT gewend waren en ik voer totaal geen streng postbeleid..
Welkom in STA..
-JD-quote:
Heb ik iets gemist dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
-J-D- komt ook als 't kalf al verdronken is![]()
![]()
.
Hoiquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welkom in STA..
Ik naai liever bovenopquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet jezelf er onderuit naaien nu, het is jouw schuld
3 letters, 't begint met s en eindigt op taquote:
Siesta is teveel lettersquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
3 letters, 't begint met s en eindigt op ta
Pietje kan ook niet zo goed tellenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Siesta is teveel letters
Maar bijna net zo lekker als verdronken kalfsvlees
2 gratis bier heb je sowieso al, van Martin en mij 1tjequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
-J-D-, je komt toch wel naar de meet he?
Zie UVT
Dat staat in UVTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da daggikquote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
En Pietje, heb je het al kunnen accepteren?
Niks?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was ik weer.. En wat moet er dan geregeld worden?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wanneer kom je The Lion King 'kijken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |