abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58152765
Hallo lieve fokkertjes,

Hier een bedeloproep van Santax. Ik ga op mezelf wonen maar heb het niet zo breed. Nu zag ik bij de blokker dat ze pannen ende ketels in den aanbieding hebben. Maar met dukaten worden ze nog een stukkie goedkoper. Nu vroeg ik mij af of er misschien nog mensen zijn die nog dukaten hebben liggen waar ze niets mee doen en geen emotionele band mee hebben. Ik zou met plezier de kosten van de postzegel dragen voor de verzending naar mijn adres van die dukaten! Ik gooi er ook nog wel een extra postzegel tegenaan als vergoeding voor zulks een barmhartigheid

Ik zal de dukaten goed behandelen, elke dag wassen, tijdig voederen en 3 maal daags uitlaten. Ze komen dus in een liefdevolle omgeving terecht waar het hen aan niets zal ontbreken. Tevens beloof ik plechtig bij elke maal die ik in de, eventueel met jou gedoneerde dukaat, pan of ketel heb gemaakt tijdens het opzeggen van het gebed niet alleen God maar ook jou dank.
pi_58152807
quote:
Ik zal de dukaten goed behandelen, elke dag wassen, tijdig voederen en 3 maal daags uitlaten. Ze komen dus in een liefdevolle omgeving terecht waar het hen aan niets zal ontbreken. Tevens beloof ik plechtig bij elke maal die ik in de eventueel met jou gedoneerde dukaat pan of ketel heb gemaakt tijdens het opzeggen van het gebed niet alleen God maar ook jou dank.
pi_58153064
Ik zal eens in mijn lade rommelen maar meestal gooi ik die dingen gelijk weg.
Ik wil overigens wel een fotoverslag als ik dukaten doneer.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58153177
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zal eens in mijn lade rommelen maar meestal gooi ik die dingen gelijk weg.
Ik wil overigens wel een fotoverslag als ik dukaten doneer.
Uiteraard! Dat spreekt voor zich
pi_58158604
Subtiele zaterdagmiddag kick
pi_58158956
Je kan beter een dag dij de blokker gaan staan en gaan bedelen om die dingen, je kan ook een bijbaantje zoeken of even naar de kringloop gaan Wij smijten die dingen altijd weg trouwens
pi_58159129
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:50 schreef Bastoenie het volgende:
Je kan beter een dag dij de blokker gaan staan en gaan bedelen om die dingen, je kan ook een bijbaantje zoeken of even naar de kringloop gaan Wij smijten die dingen altijd weg trouwens
Doe es niet wegsmijten dan
Daarnaast, ben ik nogal oud... en een baan is niet echt een optie omdat ik een nogal heftige paniekstoornis heb

Ik hoef van meneer de overheid nieteens meer te solliciteren... dat is iets dat je vandaag de dag niet zomaar hebt...

Maargoed, back OT, dit topic is dus voor mensen die dukaten niet weggooien, maar niet zelf gebruiken en die het wel leuk lijkt als ze elke dag tijdens een gebed bedankt worden, inclusief een eenmalige foto-reportage
pi_58159434
Doe mij je adres eens PMen en hoeveel dukaten je ongeveer wilt....heb connecties bij de plaatselijke Blokker
pi_58159642
Ik ga NU even optellen bij de blokkersite en stuur je dan meteen pm, maar... ik tel dan even alle dukaten voor de complete pannenset Met elke dukaat ben ik al heeeeelllll blij
pi_58159731
PM gestuurd
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:05:36 #11
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58160974
Hoeveel heb je er nog nodig dan?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_58161082
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:05 schreef kevin33 het volgende:
Hoeveel heb je er nog nodig dan?
Nouja ik heb er op dit moment nog geen in handen....

Maar om de set te kopen die ik wil kopen met de grootst mogeljke korting...
Bestaande uit 5 pannen/ketels, 1 messenblok en 1 theeketel... 32...
pi_58183326
*poets
Loveless85, zeur niet zo niemand verplicht jou om die dingen te geven, blijf gewoon gezellig weg uit dit topic.
ijs_beer fan!
pi_58188016
PM gehad, heb het even doorgegeven, connectie moet woensdag weer aanwezig zijn en zou even voor je kijken.
pi_58189975
Te gek! Maar serieus, ben met elke dukaat heel blij hoor. Ik begrijp dat 32 er een beetje veel zijn
  maandag 21 april 2008 @ 17:17:38 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58206048
Ik heb dr hier 9 liggen , die liggen al jaren in mn la op kantoor ,er staat op de achterkant dat ze het hele jaar geldig zijn maar er staat nergens een jaartal op, dus ik weet niet of ze veranderd zijn inmiddels.
Mocht je ze willen hebben, pb je me je adres maar.
Voor een goed thuis zijn ze gratis
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58227964
Oh late reactie! Ik pb je nu Dank je!!
pi_58229245
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr hier 9 liggen , die liggen al jaren in mn la op kantoor ,er staat op de achterkant dat ze het hele jaar geldig zijn maar er staat nergens een jaartal op, dus ik weet niet of ze veranderd zijn inmiddels.
Mocht je ze willen hebben, pb je me je adres maar.
Voor een goed thuis zijn ze gratis
Zijn het van die kartonnen muntjes of nog die papiertjes? Die laatste zijn volgens mij niet geldig meer.

Ik heb er in ieder geval twee voor je Santax. Mail even je adres dan stuur ik ze op. (mijn mailadres staat in mijn profiel)

Ik kan nu al niet wachten op het fotoverslag
pi_58229397
Mail verzonden
Oh te gek van jullie allemaal trouwens
pi_58229477
Weet jij of die papieren dukaten nog geldig zijn? Want dan heb ik een hele stapel voor je.
Maar volgens mij kan je alleen die rondje kartonnen muntjes nog inleveren.
pi_58229582
Google zegt dat de papieren niet meer geldig zijn, zie verschillende links op google met de zoektermen: blokker papieren dukaten

Dus ik ga ervan uit dat die inderdaad niet meer geldig zijn
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:35:36 #22
176471 oh-oh
pi_58229787
Ow damn, mijne zijn ook papieren.
Ik zou me gewoon van de domme houden en ze fijn heel vrolijk in gaan leveren.
Mijne zijn zelfs al onderweg naar je haha!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58229900
Ik zal ze wel proberen in te leveren

Ga zo alvast oefenen met mijn 'onschuldige doch lieve verleidende blik die zegt, als jij deze bonnetjes aanneemt dan laat santax jou eens even alle hoekjes van de hemel zien bid santax lief voor je.
pi_58230838
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef santax het volgende:
Dan stuur ik mijn antieke dukaten ook mee.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:20:38 #25
176471 oh-oh
pi_58250688
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef santax het volgende:

Ga zo alvast oefenen met mijn 'onschuldige doch lieve verleidende blik die zegt, als jij deze bonnetjes aanneemt dan laat santax jou eens even alle hoekjes van de hemel zien bid santax lief voor je.
Gewoon inleveren en dan heel zielig zeggen dat je echt jaaaaaaaaaren gespaard hebt.
Alhoewel die van dat bidden ook erg leuk is, ik kan de rest van mn leven nu doen en laten wat ik wil want ik kom dankzij jou toch wel in de hemel
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')