quote:Ik zal de dukaten goed behandelen, elke dag wassen, tijdig voederen en 3 maal daags uitlaten. Ze komen dus in een liefdevolle omgeving terecht waar het hen aan niets zal ontbreken. Tevens beloof ik plechtig bij elke maal die ik in de eventueel met jou gedoneerde dukaat pan of ketel heb gemaakt tijdens het opzeggen van het gebed niet alleen God maar ook jou dank.
Uiteraard! Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zal eens in mijn lade rommelen maar meestal gooi ik die dingen gelijk weg.
Ik wil overigens wel een fotoverslag als ik dukaten doneer.
Doe es niet wegsmijten danquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:50 schreef Bastoenie het volgende:
Je kan beter een dag dij de blokker gaan staan en gaan bedelen om die dingen, je kan ook een bijbaantje zoeken of even naar de kringloop gaanWij smijten die dingen altijd weg trouwens
Nouja ik heb er op dit moment nog geen in handen....quote:
Zijn het van die kartonnen muntjes of nog die papiertjes? Die laatste zijn volgens mij niet geldig meer.quote:Op maandag 21 april 2008 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr hier 9 liggen , die liggen al jaren in mn la op kantoor ,er staat op de achterkant dat ze het hele jaar geldig zijn maar er staat nergens een jaartal op, dus ik weet niet of ze veranderd zijn inmiddels.
Mocht je ze willen hebben, pb je me je adres maar.
Voor een goed thuis zijn ze gratis
Gewoon inleveren en dan heel zielig zeggen dat je echt jaaaaaaaaaren gespaard hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef santax het volgende:
Ik zal ze wel proberen in te leveren
Ga zo alvast oefenen met mijn 'onschuldige doch lieve verleidende blik die zegt, als jij deze bonnetjes aanneemt dan laat santax jou eens even alle hoekjes van de hemel zien bid santax lief voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |