daar kom je toch godverdomme spontaan van klaar hey..wat een geile teef zegquote:
Ben je net lekker bezig met haar, moet je stoppen omdat ze om 22.00 uur thuis moet zijn, het is een schoolavond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wtf moet je ermee, ga je op zaterdag tot 6 uur uit, mag je vriendin niet mee omdat ze huisarrest heeft ofzo.
sorry, kan niet, ze zal op vrouwen vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Liquidootje het volgende:
KD pm me maar als ze 16 is. Dan test ik wel even of ze zo geworden is of niet.
Wigwam 21te eeuwquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
Ey klootzak ik zie nu pas dat dit topic kanker oud is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Weer een beetje kwaliteit in KLB vanavond
sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Ey klootzak ik zie nu pas dat dit topic kanker oud is.
Ik zie geen probleem...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wtf moet je ermee, ga je op zaterdag tot 6 uur uit, mag je vriendin niet mee omdat ze huisarrest heeft ofzo.
Hij is leraar ....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ik me alleen afvraag is......
Waarom had de boswachter een rondleiding op een middelbare school?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou KLB. Één van de beste ontwikkelingen sinds het eerste fotorolletje.
Fucking ranzig en royal sadnessquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik dus ook niet snap met 40+ dames, is dat ze zich rond die leeftijd juist zo jong mogelijk willen laten maken
Hmm, boswachter is eigenlijk wel een beetje een dubieuze user-id voor een leraar, maar laten we daar maar niet te ver op ingaan......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |