IK zal op je stemmenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Als ik ooit aan de macht kom dan worden meisjes met voldoende tieten en kont gewoon gelegaliseerd, ongeacht leeftijd.
Picsssssssssssquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Andiamo het volgende:
Is het haar minderjarige stagiaire (en ik ben dus 10 jaar ouder)
geen dank voor de kick hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tnx.
Dit is de ware BoWa.
Vergeet al die bans die ik jullie aansmeerde.
Xjes.
Hear hear!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Als ik ooit aan de macht kom dan worden meisjes met voldoende tieten en kont gewoon gelegaliseerd, ongeacht leeftijd.
Hoezo wou?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Wellicht is de pedo-partij wat voor je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Pedo's vallen juist op wijven zonder tieten en kont.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Wellicht is de pedo-partij wat voor je.
ja vooral bij het sprookjesbos...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef renwan het volgende:
Pff, gisteren was ik in de Efteling maar damn daar loopt me ook wat rond zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |