abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214017
Slaat Ruud dadelijk door als het bij hem doordringt dat de nieuwe meiden op een vreemde manier het huis ingekomen zijn? Ruud vond het al oneerlijk dat er 2 nieuwe kwamen, onder mom van zij zijn nog fris.
Alles komt altijd goed

pi_214018
Ruud is al steeds meer back to basic aan 't worden. Sex, eten, slapen en af en toe bewegen. We zien weinig nieuwe kanten van hem de laatste tijd.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_214019
quote:
op 11-03-1999 om 07:37 AM schreef Chafre het volgende:
Ruud is al steeds meer back to basic aan 't worden. Sex, eten, slapen en af en toe bewegen. We zien weinig nieuwe kanten van hem de laatste tijd.

Nieuwe kanten? Ruud? Weet je zeker dat die wel bestaan? Volgens mij is dit 'as deep as it gets'

heb ik niet
  woensdag 3 november 1999 @ 08:19:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_214020
quote:
op 11-03-1999 om 08:10 AM schreef Little bird het volgende: (..)Weet je zeker dat die wel bestaan?(...)
Wellicht, LB, komt Ruud door de borduur opdracht wat meer in contact met zijn vrouwelijke kant(gee wat klinkt dat gek in 't Nederlands).

Ik zie hem nu al zitten, met gekruisde benen en krulspelden in, een kunstkut breien of iets dergelijks.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_214021
Oke rustig jongens als er iemand met humor is dan is dat Ruud onze eigen Bredase top gozer, Ik lig al in een deuk hoe hij de woorden borduren uitspreekt vondt gisteren de binnenkomer van Rolf (hoe je het ook schrijft) wel goed " en Ruud hoe gaat het met borduren" gelijk zijn komentaar "ga weg joh" heerlijk die jongen doet gewoon zoals hij is hij zier er niet uit maar voormij is hij nummer 1 en niet omdat ik zelf uit Breda kom maar gewoon omdat hij goed is en zorgt voor een goed gesprek met humor "Ruud Go For It"
Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
  woensdag 3 november 1999 @ 09:33:00 #6
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_214022
Afgelopen zondag heerlijk gelachen om Ruud. Had een hoog 'ballen in zijn buik' gehalte. Het spleetje en verhaspelde zelfs Billen borsten en benen tot een enkel nieuw nederlands woord! (of wist hij gewoon niet welk woord hij eerst zou zeggen?) Ook toen Cyrille maandag het huis in kwam, vergreep hij zich al bijna. Vraagje aan mensen uit de regio Breda: Zijn het aantal zedendelicten in de regio Breda al afgenomen sinds Ruud in het BB huis zit?

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_214023
Er loopt zelfs al niemand meer op straat ze hebben het "wij" gevoel, ze zitten nu allemaal achetr de geraniums te borduren om zo met Ruud mee te leven. LOL

Alleen het Dagblad de Stem heeft nooit iets nieuws te melden in zijn colum helaas zijn zij te laat wakker geworden Big-Brother was in september een succes en nu worden ze wakker. Sorry collega's maar zo is het, iets meer surfen over het net voor iets nieuws

Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')