abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58131810
Vorige week zondag heb ik een oorontsteking opgelopen, hier kwam ik maandag pas bij de dokter achter, ik d8t eerst dat mijn oor gewoon verstopt zat.

Nu druppel ik vanaf maandag, maar er zit niet echt verbetering in en ik heb een constante ruis in dat ene oor.

Moet ik me zorgen over die ruis maken of verdwijnt hij samen met de oorontsteking?
BlaBlaBla
pi_58132948
uit laten spuiten, je staat verstelt van wat eruit kan komen aan oorsmeer.
pi_58133232
Is maandag meteen uitgespoten

Net de huisarts terug laten bellen, ja gewoon door blijven druppelen, en die ruis ja dat kan wel eens langer gaan duren
BlaBlaBla
pi_58138795
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Vorige week zondag heb ik een oorontsteking opgelopen, hier kwam ik maandag pas bij de dokter achter, ik d8t eerst dat mijn oor gewoon verstopt zat.

Nu druppel ik vanaf maandag, maar er zit niet echt verbetering in en ik heb een constante ruis in dat ene oor.

Moet ik me zorgen over die ruis maken of verdwijnt hij samen met de oorontsteking?
Ik zou me pas zorgen maken als de ontsteking helemaal voorbij is en je dan de ruis blijft houden. Maar zolang je een oorontsteking hebt die behandeld wordt, kun je er niets zinnigs over zeggen. Behalve dan dat het heel goed bij een oorontsteking kan passen.
I feel kinda Locrian today
pi_58143371
Ik heb die ruis tot 3 weken na mijn oorontsteking gehad. En ik was ook aan dat oor verder ontzettend slechthorend tot 3 weken na de oorontsteking .
Dus het kan nog ff duren .
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:26:27 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58143440
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:06 schreef starla het volgende:

[..]

Ik zou me pas zorgen maken als de ontsteking helemaal voorbij is en je dan de ruis blijft houden. Maar zolang je een oorontsteking hebt die behandeld wordt, kun je er niets zinnigs over zeggen. Behalve dan dat het heel goed bij een oorontsteking kan passen.
Ooh, das kut.

Ik heb het. Alleen dan met een piep. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe stil het ooit was.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58143702
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh, das kut.

Ik heb het. Alleen dan met een piep. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe stil het ooit was.
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:40:16 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58143901
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh, das kut.

QFT(innitus)

Maar geen zorgen TS. Gehoorverlies kan tijdelijk of permanent zijn. En oorsuizen is weer geassocieerd met gehoorverlies. Je kunt er nu weinig aan doen, ride it out, volg aanwijzingen van de arts op, en dikke kans dat het over enkele weken weer terug bij het oude is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_58149832
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:50 schreef 19patje72 het volgende:
uit laten spuiten, je staat verstelt van wat eruit kan komen aan oorsmeer.
Als er sprake was van te veel oorsmeer dan had de huisarts deze diagnose niet kunnen stellen aangezien het trommelvlies dan niet zichtbaar is.
pi_58149843
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef soylent het volgende:

[..]

QFT(innitus)

Maar geen zorgen TS. Gehoorverlies kan tijdelijk of permanent zijn. En oorsuizen is weer geassocieerd met gehoorverlies. Je kunt er nu weinig aan doen, ride it out, volg aanwijzingen van de arts op, en dikke kans dat het over enkele weken weer terug bij het oude is.
Lekker pardoxaal
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:25:36 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58161299
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef DDM het volgende:

[..]

Lekker pardoxaal
Ja sorry, ik was iets te kort van stof inderdaad, stond op 't punt naar huis te gaan.

Wat ik bedoelde is: tinnitus is geassocieerd met alle vormen van gehoorverlies. Daaronder valt ook een tijdelijke gehoorvermindering. Het oorsuizen op zich heeft geen voorspellende waarde; het kan ook weer verdwijnen wanneer je weer beter hoort. Zolang TS nog last hebt van de oorontsteking is dat dus een prima verklaring waarom hij de ruis nog heeft, en dit is dus momenteel geen reden tot zorg.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')