Ik zou me pas zorgen maken als de ontsteking helemaal voorbij is en je dan de ruis blijft houden. Maar zolang je een oorontsteking hebt die behandeld wordt, kun je er niets zinnigs over zeggen. Behalve dan dat het heel goed bij een oorontsteking kan passen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Vorige week zondag heb ik een oorontsteking opgelopen, hier kwam ik maandag pas bij de dokter achter, ik d8t eerst dat mijn oor gewoon verstopt zat.
Nu druppel ik vanaf maandag, maar er zit niet echt verbetering in en ik heb een constante ruis in dat ene oor.
Moet ik me zorgen over die ruis maken of verdwijnt hij samen met de oorontsteking?
Ooh, das kut.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:06 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als de ontsteking helemaal voorbij is en je dan de ruis blijft houden. Maar zolang je een oorontsteking hebt die behandeld wordt, kun je er niets zinnigs over zeggen. Behalve dan dat het heel goed bij een oorontsteking kan passen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, das kut.
Ik heb het. Alleen dan met een piep. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe stil het ooit was.
QFT(innitus)quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, das kut.
Ik heb het. Alleen dan met een piep. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe stil het ooit was.
Als er sprake was van te veel oorsmeer dan had de huisarts deze diagnose niet kunnen stellen aangezien het trommelvlies dan niet zichtbaar is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:50 schreef 19patje72 het volgende:
uit laten spuiten, je staat verstelt van wat eruit kan komen aan oorsmeer.
Lekker pardoxaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef soylent het volgende:
[..]
QFT(innitus)
Maar geen zorgen TS. Gehoorverlies kan tijdelijk of permanent zijn. En oorsuizen is weer geassocieerd met gehoorverlies. Je kunt er nu weinig aan doen, ride it out, volg aanwijzingen van de arts op, en dikke kans dat het over enkele weken weer terug bij het oude is.
Ja sorry, ik was iets te kort van stof inderdaad, stond op 't punt naar huis te gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |