Ik gebruik dat soort afkortingen alleen als ik dan wél m'n hele verhaal in 1 smsje kwijt kan en anders nietquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel rete-efficiënt natuurlijk, zo kun je véél meer kwijt dan met volledige woorden. Het nare is wel dat je dan echt alleen nog maar walgelijke clichés uitkraamt
Ja, dat heb ik ook een keer gedaan, maar nu zit ik boven in een eigen kamerquote:Op maandag 21 april 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nederlands instituut in Romemooi daar man!! Ik heb twee weken in het groepsverblijf daar gezeten, echt best wel ideaal!
En dat doe je goed met je 2 jongens![]()
![]()
sgatjequote:Op maandag 21 april 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
haha.. ik had laatst ook een smsje van een onbekende. Kon hem alleen niet ontcijferen..
'Sgatje kom je op msn kus lios hvj knzj wjnmk'
Zulk taalgebruik doet echt mijn konthaar krullen.. brr.
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 21 april 2008 13:42 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een keer gedaan, maar nu zit ik boven in een eigen kamer![]()
Wel zielig voor die andere jongen, die was echt heel teleurgesteld...
Doe 'm de groetenquote:Op maandag 21 april 2008 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een broodje eten, daarna kom ik waarschijnlijk wel weer terug
Eetzequote:Op maandag 21 april 2008 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een broodje eten, daarna kom ik waarschijnlijk wel weer terug
Echt de ideale tijd om te gaan nu, heerlijk in de zon zittenquote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen in het instituut? Behalve lekker in de tuin zitten natuurlijk.... de zon was al zo lekker warm in Florence, in Rome is het natuurlijk nog veel warmer
Oeh, wat lijkt me dat heerlijk om te kunnen zeggen!quote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Echt de ideale tijd om te gaan nu, heerlijk in de zon zitten
Ik ga nog wat literatuur opzoeken voor mijn proefschrift, dat bijna af isen een voorstel schrijven voor een beursaanvraag voor na mijn promotie.
Mja, werkgelegenheid is niet echt ideaal neequote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb 4 jaar hard gewerkt ja, en ik ben blij dat het bijna af isWel spannend wat ik hierna ga doen, want er is natuurlijk totaal geen werk op mijn vakgebied, en bij zo'n beursaanvraag heb je ook maar 30 % kans dat je geld krijgt.
En het is idd vreselijk decadent, aangezien mijn hele reis en verblijf betaald worden door het onderzoeksbudget van ons project
Vriendje reist zelf dus ook wel, dat is mooiquote:Op maandag 21 april 2008 14:10 schreef SaskiaR het volgende:
da's nog een beetje lastig... hij studeert nl. game-ontwerp (als in 3D-computergames) en dat doet hij in Middlesborough, Engeland dus. Hij loopt nu een jaar stage in NL, maar in september moet hij weer voor een jaar naar Engeland. Dus ik ga proberen om ook aan een Engelse universiteit terecht te komen, al is Engeland natuurlijk nog best groot.
En als het niks wordt met mijn beursaanvraag ga ik gewoon met hem mee
Het is ook kwart over twee. Als je nog niet gelunchd hebt: vort!quote:
Heb natuurlijk al wel een boterham gehad, maar was niet echt genoegquote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is ook kwart over twee. Als je nog niet gelunchd hebt: vort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |