Oh is dat 'tquote:Op maandag 21 april 2008 08:57 schreef SaskiaR het volgende:
Het is lente blijkbaar, echt zoveel nieuwe relaties bij iedereen.
Let love rule![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 08:40 schreef SaskiaR het volgende:
Woehoehoehoehoei ik ben verliefd![]()
en hij gelukkig ook
![]()
![]()
wat mij betreft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd weer raak, die Loesjequote:
Is het een "gek" forum?quote:Op maandag 21 april 2008 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi ik ben er achter gekomen dat mijn vriendje ook op een ander forum post![]()
Zo gek om te bedenken dat zo'n user daar in real life gewoon die jongen naast me op de bank is
Nee, morgen. Vanavond sta ik bij Gogol Bordello.quote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeoeoeoeohhh heb je een date vanavond?
Oh my, dat zou ik echt niet aandurvenquote:Op maandag 21 april 2008 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, morgen. Vanavond sta ik bij Gogol Bordello.
Het is een blind date trouwens
Nee het is ook spannendquote:Op maandag 21 april 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh my, dat zou ik echt niet aandurven
Dacht het wel jaquote:Gogol Bordello, dat wordt flink dansen dan vanavond, tof!!
quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee het is ook spannend
Ze had een sms-je gestuurd naar het verkeerde nummer. Dat was mijn nummer dus
haha.. ik had laatst ook een smsje van een onbekende. Kon hem alleen niet ontcijferen..quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee het is ook spannend
[..]
Dacht het wel ja![]()
Weet zij dan ook dat het een blind date is?quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee het is ook spannend
Hehehe dat vroeg ik me ergens ook af jaquote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet zij dan ook dat het een blind date is?
Ika g 4 weken in Rome in het Nederlands Instituut werkenquote:Op maandag 21 april 2008 11:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is lief.Welk land ga je heen? Is er niet een leuke mini-vakantie aan vast te plakken?
Wel rete-efficiënt natuurlijk, zo kun je véél meer kwijt dan met volledige woorden. Het nare is wel dat je dan echt alleen nog maar walgelijke clichés uitkraamtquote:Op maandag 21 april 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
haha.. ik had laatst ook een smsje van een onbekende. Kon hem alleen niet ontcijferen..
'Sgatje kom je op msn kus lios hvj knzj wjnmk'
Zulk taalgebruik doet echt mijn konthaar krullen.. brr.
Huh wat?quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet zij dan ook dat het een blind date is?
Nederlands instituut in Romequote:Op maandag 21 april 2008 13:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ika g 4 weken in Rome in het Nederlands Instituut werkenZoals het er nu uitziet komt vriendlief halverwege een paar daagjes langs om mij van m'n werk af te houden
![]()
En nee, dit is niet de date waar ik het eerder over had... ik, oude vrijster, had ineens 2 verliefde jongens achter me aanhelaas voor die ene vond ik de andere leuker
Als het niets wordt is het in ieder geval een mooi verhaalquote:Op maandag 21 april 2008 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]en daar weet je een blind date van te maken, fantastisch!!
Zo, player!quote:Op maandag 21 april 2008 13:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ika g 4 weken in Rome in het Nederlands Instituut werkenZoals het er nu uitziet komt vriendlief halverwege een paar daagjes langs om mij van m'n werk af te houden
![]()
En nee, dit is niet de date waar ik het eerder over had... ik, oude vrijster, had ineens 2 verliefde jongens achter me aanhelaas voor die ene vond ik de andere leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |