Het kan handig zijn als je in de toeristenindustrie wilt gaan werken later....maar verder ook niet.quote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier in de gang wordt nu gepromoot omdat ze reisleiders zoeken voor jongerenvakanties. Even wat over opgezocht: het is vrijwilligerswerk, je krijgt een onkostenvergoeding van een tientje per dag. Ik denk dat ik ergens anders meer kan verdienen
Wat leukquote:Op maandag 21 april 2008 08:40 schreef SaskiaR het volgende:
Woehoehoehoehoei ik ben verliefd![]()
en hij gelukkig ook
![]()
![]()
wat mij betreft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En weet zij ook dat ze iemand anders gaat ontmoeten?quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee het is ook spannend
Ze had een sms-je gestuurd naar het verkeerde nummer. Dat was mijn nummer dus
[..]
Dacht het wel ja![]()
Ik snapte er echt absoluut geen reet van waarom jullie dat steeds vragen maar het dringt nu pas echt tot me doorquote:Op maandag 21 april 2008 16:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat leuk
[..]
En weet zij ook dat ze iemand anders gaat ontmoeten?
Toch niet tweakers he?quote:Op maandag 21 april 2008 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi ik ben er achter gekomen dat mijn vriendje ook op een ander forum post![]()
Zo gek om te bedenken dat zo'n user daar in real life gewoon die jongen naast me op de bank is
Zo sms ik ook altijd.quote:Op maandag 21 april 2008 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
haha.. ik had laatst ook een smsje van een onbekende. Kon hem alleen niet ontcijferen..
'Sgatje kom je op msn kus lios hvj knzj wjnmk'
Zulk taalgebruik doet echt mijn konthaar krullen.. brr.
Jij loopt ook al zo hard van stapel.quote:Op maandag 21 april 2008 14:10 schreef SaskiaR het volgende:
En als het niks wordt met mijn beursaanvraag ga ik gewoon met hem mee
Was het een geheim dan?quote:Op maandag 21 april 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo sms ik ook altijd.![]()
@Nem, je kon het niet meer stil houden?![]()
Nee, het werd me onttrokkenquote:Op maandag 21 april 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo sms ik ook altijd.![]()
@Nem, je kon het niet meer stil houden?![]()
Niet echt maar ik wilde de huid van de beer niet verkopen voordat 'ie geschoten isquote:
Ben je al zenuwachtig?quote:
Nog niet maar dat komt morgenochtend wel en de 5 minuten ervoorquote:
Je hoort het morgenquote:Op maandag 21 april 2008 18:05 schreef MaJo het volgende:
@Saskia: Wat leuk!!!Mooi ook met dit lenteweer
@Nem: ha cool! Hoop dat het leuk wordt en misschien wel meer
Ohja?quote:Bij mij is het op dat vlak vrij stil, hoewel daar volgende week verandering in zou kunnen komen
Ik reken mezelf ook onder gespuis op het momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |