Tja, valse bescheidenheid doe ik inderdaad niet aan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Fijn dat je jezelf een knappe kop vindt
wat doe je moeilijk man! ga lekker op tweakers zitten als je het zo stoer vindt om te paaien met je computerskills...quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heb je daar 5 minuten over gedaan ?!?!?!?!
En je weet heel zeker dat je paintshop al eens eerder gebruikt hebt ???![]()
![]()
Dus jij bent de clone van zhe-devilll?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Laton het volgende:
hoe kan zon stumper als jij de big lebowsky leuk vinden ?
Kijk, en daar hebben we de eerste forum-ridder alweerquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk man! ga lekker op tweakers zitten als je het zo stoer vindt om te paaien met je computerskills...
eh heb je niks te neuken ofzo dat je stupide doet? Does ff normaal man! Ga je broertje pesten, mafketel, ik plaatste die foto om ff 'een ideetje' te geven wat anders kan aan een foto, met andere belichting en enkele filters...so what?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tja, valse bescheidenheid doe ik inderdaad niet aan.
Fijn dat jij jezelf zo'n paintshoppro talent vindt
Ach en daar hebben we de tweelingzielige weer, van ehm die andere kloot eh kloonquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kijk, en daar hebben we de eerste forum-ridder alweer
Nou ik heb alleen maar lol hoor, ik weet niet wie er hier boos is? Jij misschien?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Schitterend, van die mensen die zich boos gaan maken omdat
"iemand op de internets iets naars over me zegt !"
ik vind het persoonlijk nog vermaeckelijcker als je van die ruknerds hebt die andermans quick en dirty fotoshops gaan lopen analyseren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef L.Denninger het volgende:
Schitterend, van die mensen die zich boos gaan maken omdat
"iemand op de internets iets naars over me zegt !"
"Huuu, iemand pest een meisje op het forum, misschien dat ze me leuk vindt als ik voor haar opkom !"quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk nog vermaeckelijcker als je van die ruknerds hebt die andermans quick en dirty fotoshops gaan lopen analyseren.
nou, ik weet niet hoe jij zhe ziet, maar dat is geen zielig meisje waarbij ik de noodzaak zie dat te moet verdedigen. ik erger me gewoon aan je nerdiness. nuff said.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Huuu, iemand pest een meisje op het forum, misschien dat ze me leuk vindt als ik voor haar opkom !"
En wat is daar nu mis meequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Huuu, iemand pest een meisje op het forum, misschien dat ze me leuk vindt als ik voor haar opkom !"
Precies het leek wel of er geen eind aan zou komennnnnnnnnnn....guwoonnnn je weetzzzzzzzzzzz welllllllllquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk nog vermaeckelijcker als je van die ruknerds hebt die andermans quick en dirty fotoshops gaan lopen analyseren.
En dat heb jij gepaint van die dames?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will defend you, my fair lady !"
zie ik daar nou ook twee hartstikke lieve siamese katjes in je fotoalbum?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will defend you, my fair lady !"
No shit Sherlock !quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ik daar nou ook twee hartstikke lieve siamese katjes in je fotoalbum?
ik heb ook twee sealpoints. in dat geval neem ik het ruknerd weer terug.quote:
"Ja, want mensen met siamezen kunnen natuurlijk geen ruknerd zijn"quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook twee sealpoints. in dat geval neem ik het ruknerd weer terug.
hmm en ook nog van die mooie ouderwetse!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ik daar nou ook twee hartstikke lieve siamese katjes in je fotoalbum?
nou ok danquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Ja, want mensen met siamezen kunnen natuurlijk geen ruknerd zijn"
Owjah daar ging het topic over.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
1) Die wijven zijn sowieso erg lelijk
2) Er is nog geen blote tiet op te zien.
Wat hadden ze dan verwacht?
Verder ben ik het hier mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef DarkElf het volgende:
ze deden het voor een lokaal doel blijkbaar dus hoe die foto's er ook uitzien, de dorpsbewonders/stad? zijn eikels dat ze niet ff 5 euro neerlegden voor die kalender puur voor t idee.
(zei mijn vent en hij heeft nog gelijk ook..)
Aaah, ouderwetse internetruzie! Misschien ben je het vergeten, maar je vroeg om bevestiging, dat jouw bewerking er beter uitzag dan het origineel. Dat jij helemaal over de zeik gaat als iemand zegt dat dat niet het geval is, geeft wel aan hoe triest het met je gesteld is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh heb je niks te neuken ofzo dat je stupide doet? Does ff normaal man! Ga je broertje pesten, mafketel, ik plaatste die foto om ff 'een ideetje' te geven wat anders kan aan een foto, met andere belichting en enkele filters...so what?
Neuh.......... jij mot er weer flink overheen pissuh, met die slappe leuter van je,....djezus man!
Wat een pisnicht ben jij zeg...
Maar ja sommigekrijgen een stijve lul van het feit, dat ze een ander afzeikeuh, have fun with it joh! Ik hoop dat je een spetterend orgasme krijgt van je gezemel hier.
Eg wah!
Gut triesteling ben je toch ook, wie ging er over de zeik danquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Aaah, ouderwetse internetruzie! Misschien ben je het vergeten, maar je vroeg om bevestiging, dat jouw bewerking er beter uitzag dan het origineel. Dat jij helemaal over de zeik gaat als iemand zegt dat dat niet het geval is, geeft wel aan hoe triest het met je gesteld is.
Terwijl jij je opvliegers aan het overwinnen was, zat ik overigens lekker een pilsje te drinken op het terras, in het zonnetje, met een echte vriend! Ga ik nu weer mee verder.
Pwndquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee 1 minuutje....maar goed, *diepe zucht* paint jij ze ff bij dan!
Jij bent veel beter dan dat uiteraard, graag wel binnen de minuut blijven he, met je kinderachtige karaktertje moet dat vast wel lukken denk ik zo...
Dus show me your psp
Wtf heb je met de foto gedaan? En dan ook nog eens om een bevestiging vragenquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff met paintshoppro bijgewerkt nou nu vind ik het iets mooier..
toch?
Eerst zeiken over die kutkalender en dan zeiken ze verder over een bewerking aarghhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wtf heb je met de foto gedaan? En dan ook nog eens om een bevestiging vragen
heb je geen Top Gear gekeken vanavond?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eerst zeiken over die kutkalender en dan zeiken ze verder over een bewerking aarghhhhhhhhhhhhhhhh
ik ga jullie onder jullie domme reten trappen
bah!flauwe gasten ook
Idd hele slechte foto'squote:
Geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:40 schreef Druuna het volgende:
Ik vind die foto van Zhe develll erg mooi geworden, mooier dan de orginele, Zhe die jongens zijn gewoon jaloers. Ze kunnen het zelf niet.
paddomeisjesquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Damn ik heb paddos op ende wijn maar ik kan niet toppen aan zulk een wazigheid.
ow, sorry dat we jouw nieuwe creatie niet mooi vinden, maar we mogen toch een mening hebben?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eerst zeiken over die kutkalender en dan zeiken ze verder over een bewerking aarghhhhhhhhhhhhhhhh
ik ga jullie onder jullie domme reten trappen
bah!flauwe gasten ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |