Ow werkelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:25 schreef Gellius het volgende:
Das war einmal, wyc. Diaan schijnt een ander te hebben, trouwens.
Dat is natuurlijk goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:52 schreef Tokay het volgende:
Is het Meryl Streep, uh, ik bedoel, Karen Blixen?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:13 schreef Z het volgende:
Maroon 5?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:29 schreef peaceman het volgende:
Millencollin?
Niemand vertelt mij ook watquote:Op maandag 21 april 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
Je loopt achter, dat was al een tijdje geleden.
Tokay is toch meer van de beschuit met gewurgde cavia's?quote:Ze heeft toen beschuit met muisjes getrakteerd.
Is hij al geregistreerd op Fok!?quote:Het jochie kan al bijna praten.
Lijkt me lekkerder dan spare-ribs.quote:Op maandag 21 april 2008 01:33 schreef wyccie het volgende:
Gefrituurde cavia's. Lekkernij in Zuid-Amerika.
Nee, ik denk niet dat-ie z'n echte achternaam als username gaat gebruiken.quote:Ik geloof niet dat hij zich al heeft aangemeld met de username Tokkie, of wel?
Gatver, doe mij maar een cavia.quote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef wyccie het volgende:
Ik zou best wel een spare-ribje of tien lusten nu.![]()
Trusten vreetzakkiequote:Ik ga maar gauw naar bed, des te sneller ik weer kan ontbijten. Heb nou toch best wel weer honger.
Welterusten
Ik neem 't zo van je aan, ik lees NRC niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:
Hoezo quasi intellectueel ? Hij schrijft goeie collumns
Je moet ook al zo lang wachten totdat je tot Sir of Dame wordt benoemdquote:
Daarom had ik expres een foto zonder gitaar gezochtquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:42 schreef tong80 het volgende:
Stom dat je gezichten soms niet thuis kunt brengen.
Is vast wel eens langs geweest, geen filosoof, deze was praktisch ingesteldquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Dat plaatje komt me heel bekend voor... wel eens eerder gezien hier of in de AKQ?
Filosoof? Descartes of zo?
Niet zozeer oorlog hoewel het er wel mee te maken kon hebbenquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Nelson?
Jawelquote:Op woensdag 23 april 2008 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
James Cook?
quote:
de Leur, maar zij is het dus niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Welke Sylvia bedoel je eigenlijk?
ff gecheckt ..zal ze niet meer halenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Is Sylvia ook alweer tachtig?
En bedankt hč?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:06 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik eet thuis van een ąndere bakker (die ik zorgvuldig geheim houd)
Hoe bevalt dat nou, zo'n broodbakmachine, Gwaen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:20 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik ga hier een beetje mijn thuisbakker op 'n forum prijsgeven, zeg. Ik ben niet gčk..
't Wordt wel wat vol op je aanrechtje hč, zo naast de Senseo?quote:
Nee toch, Gellius!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:33 schreef Gellius het volgende:
Die hebben we inderdaad, tbvdtb. Monstrueus.
Senseo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:45 schreef Gellius het volgende:
Ik trek mijn handen er vanaf, natuurlijk. Ik drink geen koffie.
quote:
Oh, maar die duren nooit lang, wyc.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:24 schreef wyccie het volgende:
Baaldag.
Ik rook nog een peuk en maak het niet te laatquote:
Dit keer niet ik ga dromen van NIVO Sparta Ajaxquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dan meld je weer een uur later dat je niet kunt slapen, tong.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Alicia Silverstone.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:16 schreef tong80 het volgende:
Marion Jones en nu ga ik slapen
Trusten WA en Wycie
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik nog een niet te raden neger doen?
Terwijl het toch één van de beste basgitaristen, zoniet de beste, van deze tijd is. Eentje die bijna alle andere bassisten in verlegenheid brengt.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl het toch één van de beste basgitaristen, zoniet de beste, van deze tijd is. Eentje die bijna alle andere bassisten in verlegenheid brengt.
quote:
Een reclame voor margarine uit vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat een obscuur liedje, van die arrenslee?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's Johnny Halliday.
Ik kruip ook maar eens onder de wol
nee hoor, er is zeker 1 betere bassist.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl het toch één van de beste basgitaristen, zoniet de beste, van deze tijd is. Eentje die bijna alle andere bassisten in verlegenheid brengt.
Die heb ik ook live gezien. Ik vond Richard beter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
nee hoor, er is zeker 1 betere bassist.
Deze:
[ afbeelding ]
Yep, goed onthouden. Dit optreden bij Jools is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:35 schreef Tokay het volgende:
Richard Bona is toch die gast die in dat YouTube-clipje Janis Ian begeleidt?
Was het maar waar, ik ben slechts een bewonderaar.quote:Ben je zijn manager, Scrutinizer?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:09 schreef peaceman het volgende:
http://www.berkery.nl/fok/avonturen_in_de_Fok!straat.html
Blijft briljant!
Het wachten is nog steeds op een vervolgquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:09 schreef peaceman het volgende:
http://www.berkery.nl/fok/avonturen_in_de_Fok!straat.html
Blijft briljant!
1978, '79, zoiets?quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ben de hele dag al YouTube aan het lastigvallen.
Mijn allereerste tv/muziek-herinnering moet dan Take on me van A-ha zijn geweest.
Nee, zo oud ben ik niet. De clip is van 1985.quote:Op maandag 28 april 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
1978, '79, zoiets?
quote:1986 werd een druk jaar voor de inmiddels bekende presentatrice. Voor Sky Channel bleef ze het popprogramma Eurochart Top 50 presenteren.
In september ging bij dezelfde omroep het kinderprogramma The DJ-Kat Show van start. Dit programma presenteerde ze samen met de pop DJ-Kat, een ongemanierde en vervelende kat, die Linda veel ellende bezorgde.
Ah, beterschap en welterusten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Affijn, ik ga slapen. Met een paar aspirientjes in mijn mik. Of drie. Of vier. Of vijf![]()
Ik snap dat je deprie bentquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ben de hele dag al YouTube aan het lastigvallen.
Mijn allereerste tv/muziek-herinnering moet dan Take on me van A-ha zijn geweest.
Nou nee. Kleine aanvulling: Meneer is inmiddels Belg. Maar alleen maar om vervolgens te verkassen naar Monaco dat anders dan Frankrijk met Belgiė geen belastinggegevens uitwisselt. Een belastingvluchteling dus.quote:
Dat was geweldig!quote:
van megeren oid ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:52 schreef emokid het volgende:
De Vervalser.
Oh ja ...quote:
Physical zeker ..je kan niet zeggen dat ze lelijk isquote:
Nee ik zou haar wel willen neuken. Maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Physical zeker ..je kan niet zeggen dat ze lelijk is
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:31 schreef Berkery het volgende:
Kate Hudson?
Volgens mij gaat het om de mooiste covers of iets dergelijks. Want mooiste mensen, dat kan niet, als je de lijst zo bekijkt : http://www.people.com/peo(...)583_20196426,00.htmlquote:Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Net uitgeroepen tot mooiste vrouw ter wereld door People:
"Kate Hudson staat bovenaan de lijst van honderd mooiste mensen van het Amerikaanse tijdschrift People".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |