Moet je Resurrection through carnage maar eens downl kopen...quote:
Ik dacht dat dat tienerrock was?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie heeft hier de nieuwe CD van Children of Bodom al geluisterd trouwens? Of is dat te hard?
Dat is niet erg toch?? Wij interesseren ons daar gewoon ontieglijk voor, dus duik je er wat verder in. Ben zelf ook muziekant, dus van zulke mensen kan ik veel lerenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk ken ik muse
maar ik duik er nooit zover in en ik ben in mn hele leven maar een paar keer naar een concert geweest
Waaronder 2 keer het pittig popconcert![]()
Children of bodom tienerrock??quote:
Telekids was echtquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaMet Carlo en Irene enzo...
Ik was 12.
tiener rock? Het is symphonic death metal maar ik weet niet waar de naam tiener rock vandaan komt...quote:
Nog niet, moet hem nog even halen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie heeft hier de nieuwe CD van Children of Bodom al geluisterd trouwens? Of is dat te hard?
Dudequote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Telekids was echt![]()
Goedemorgen trouwens iedereen
Ik ben bekend met de muziek, en ik zie vaak genoeg meisjes van 16 in een trui van COB, worstelend met hun identiteitquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Children of bodom tienerrock??![]()
Luister maar eens een albumpje
Ik kijk geen soapsquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is niet erg toch?? Wij interesseren ons daar gewoon ontieglijk voor, dus duik je er wat verder in. Ben zelf ook muziekant, dus van zulke mensen kan ik veel leren
Zo kan jij wellicht de hele cast van een soapserie opnemen, en ik niet.
Zei ook wellicht hè, als in bij wijze van spreken. Grey's Anatomy? Desperate Housewives?quote:
Ach 3 voor 12 vond Tool ook niet geweldig dus fuck 3 voor 12. En dat meisjes van 16 met een CoB t-shirt lopen betekend nog niet dat het slechte muziek is. CoB is gewoon goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de muziek, en ik zie vaak genoeg meisjes van 16 in een trui van COB, worstelend met hun identiteit![]()
Oja, ben trouwens niet de enige die dit vindt... http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=235364
Hoe kun je dat vinden dan als je het nog nooit geluistert hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de muziek, en ik zie vaak genoeg meisjes van 16 in een trui van COB, worstelend met hun identiteit![]()
Oja, ben trouwens niet de enige die dit vindt... http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=235364
Iedereen die Tool niet geweldig vindt moet sowieso doodquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ach 3 voor 12 vond Tool ook niet geweldig dus fuck 3 voor 12.
Je hebt een verkeerd beeld van mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zei ook wellicht hè, als in bij wijze van spreken. Grey's Anatomy? Desperate Housewives?
Naja dood is wat overdreven... maar het is wel een goede band, ook wel cd's van liggenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen die Tool niet geweldig vindt moet sowieso dood
Wel een goede band? WEL EEN GOEDE BAND???!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja dood is wat overdreven... maar het is wel een goede band, ook wel cd's van liggen
Sorryquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van mijIk kijk liever een serie met wat meer actie
Enige vrouwenserie waar ik naar kijk is One Tree Hill
Ja, maar heb altijd nuchtere kijk op die dingen, soms te. Ze zijn wel goed en origineel, maar zo ophemelen als sommigen doen ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel een goede band? WEL EEN GOEDE BAND???!!
Tool is teh spreekwoordelijke shit.
(Ik ben dan ook een fanboy)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry
Hebben we het nog nooit over gehad, dus
Wat kijk je dan zoal? House MD? CSI?
Neuh, kan ik begrijpen hoor. Heb ik af en toe ook wel eens als ik mensen lyrisch over de beatles hoor praten, ikzelf vind er geen ruk aan. Is allemaal heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar heb altijd nuchtere kijk op die dingen, soms te. Ze zijn wel goed en origineel, maar zo ophemelen als sommigen doen ben ik het dan weer niet mee eens.
Ten eerste, normaal gesproken neem ik iemand die zo een ontiegelijke spelfout maakt al niet serieus. Maar goed, ik zeg net dat ik bekend ben met de muziek, dus waar maak jij op dat ik het nog nooit heb geluisterT (quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je dat vinden dan als je het nog nooit geluistert hebt.
Is ook inderdaad allemaal wel een beetje overdreven dramatisch maar dat hoort bij scandinavische metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |