abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214002
Ik kom, alle topics nakijkend, nergens de mededeling van Bart aan de groep tegen, nadat hij in de DBK was geroepen, dat ze zelf de volgende weekopdracht mogen bedenken. Het gebeurde om ongeveer 3 a 4 uur vanmiddag(gisteren)

Omdat ik, gezien de vele weekopdracht sugesties die er in de dierse topics zijn gemaakt denk dat dit toch wel een apparte topic waard is, heb ik die dus nu maar geopend. Het verbaasd mij dat kennelijk niemand deze mededeling gevolgt heeft.

Een voorbeeld, zoals Bart die aan de groep door gaf was het opstellen van 20.000 domino stenen. Dat was overigens zijn eigen idee op dat moment. Zij, de bewoners mogen, zo vertelde Bart de produktie zogenaamd uitdagen en zelf ook bepalen hoeveel weekbudget er ingezet zal worden.

woensdag 3 november 1999 @ 03:22:00 #2
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_214003
Ik ben zeer benieuwd naar de creativiteit van de bewoners. Wel een leuke zet, toch?!
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

pi_214004
Hoe kan dit? Bart is toch verstoken van de berichten over Domino D-Day (ongelooflijk dat we het hebben in Nederland). Hoe komt ie dan opeens bij dominostenen neerzetten? Hij zal zich toch niet acht weken geleden al hebben verdiept in het mediaspectakel van de concurrent van begin november?!

Komt er nu natuurlijk doodleuk iemand beweren dat ze worden geregiseerd en dat ze zich laten regiseren. Meisjes en jongens, doe me dat niet aan.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_214005
Nu heb ik in veel topics zoveel ideeen voorbij zien komen, dat ik moet aannemen dat dit toch een leuk onderwerp is om je op uit te leven. Is alle ceativiteit verdwenen, of slapen ceatieven lang uit.
pi_214006
Ik hoop maar dat de bewoners iets origineler zijn met hun opdracht. Wat V. hun tot nu toe voorschotelde getuigde niet echt van creativiteit. Ben o ok benieuwd of de mannen een "sportieve" opdracht zullen doordrukken. Dat zal Karin niet zo zien zitten. kan ze weer bewijzen hoe sterk ze is in de groep. (Volgens mij sterker dan wij denken).
Die borduuropdracht was wel een triest dieptepunt, maar bracht Karin in een goed daglicht. En bij dat koorddansen viel te verwachten dat er gewonden zouden vallen. Ook niet echt leuk.
O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214007
Ik vraag me eigenlijk af wat het doel van die weekopdrachten is. Is dat:

1. Bewoners en kijkers bezig houden
2. Bepaalde bewoners de rol van held/mislukkeling opleggen
3. Spanningen, emoties, schuldgevoelens, saamhorigheidsgevoel etc. inbrengen

Voor elk van deze doelstellingen zou je opdrachten kunnen bedenken.
Wie bedenkt er een opdracht waarbij gegarandeerd ruzie ontstaat ?
Of eentje die de lustgevoelens van de bewoners opwekt ?

Keep smiling

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_214008
Bart wil gewoon een mini-circus opzetten, het liefst voor publiek.
Alles komt altijd goed

pi_214009
Volgens mij zijn de BB bewoners al middelpunt van een circus. Een media-circus. Geef mij dan maar leeuwen.
  woensdag 3 november 1999 @ 12:38:00 #9
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_214010
quote:
op 11-03-1999 om 12:34 PM schreef Bigsmile het volgende:
Volgens mij zijn de BB bewoners al middelpunt van een circus. Een media-circus. Geef mij dan maar leeuwen.

Gooi Bart dan maar voor de leeuwen.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_214011
Je bent een goeie schrijver, Tanja!!
Correct me if I´m wrong!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')