hear hearquote:Op zondag 20 april 2008 14:29 schreef andre347 het volgende:
Iemand goeie PSV link?
Via Sopcast werkt niet super ..
doet t primaquote:Op zondag 20 april 2008 13:20 schreef 2meterpeter het volgende:
ajax via sop://broker.sopcast.com:3912/42624
Neequote:Op zondag 20 april 2008 14:44 schreef Carnaval het volgende:
het beeld van psv is nu zwart...
iemand wel beeld ?
heb jij dan wel beeld van vitesse psv?quote:Op zondag 20 april 2008 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Is er een manier om twee sopcast streams tegelijk open te hebben? Ik wil psv graag voor de achtergrond
Nou nee, want ik zit natuurlijk Ajax te kijkenquote:Op zondag 20 april 2008 14:48 schreef Carnaval het volgende:
[..]
heb jij dan wel beeld van vitesse psv?
same here.. veel te druk denk ik. heb t ook al opgegeven. Ik luister wel naar de radio!quote:Op zondag 20 april 2008 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Teringzooi, sopcast krijg ik niet geïnstalleerd :s en nog altijd geen goeie ajax stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop