Bij mij wordt de lijn constant opgehangen als ik de keuze maak voor planet voetbal in het menu, hoe ben je er doorgekomen?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:55 schreef Knoc het volgende:
Okay update van Planet vandaan, hang net de telefoon op namelijk.
Ze hebben momenteel een dubbele storing, ten eerste dus het totaal platliggen van Planet Voetbal. Daarnaast een storing met kijkcodes, wil je Ajax - Twente kunnen zien moet je bellen voor een nieuwe kijkcode. Er vanuit gaande dat de site zometeen weer werkt.
Edit: Driedubbele storing trouwens, derde is dat ze de wedstrijden verwisseld hebben.
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:55 schreef Knoc het volgende:
Okay update van Planet vandaan, hang net de telefoon op namelijk.
Ze hebben momenteel een dubbele storing, ten eerste dus het totaal platliggen van Planet Voetbal. Daarnaast een storing met kijkcodes, wil je Ajax - Twente kunnen zien moet je bellen voor een nieuwe kijkcode. Er vanuit gaande dat de site zometeen weer werkt.
Edit: Driedubbele storing trouwens, derde is dat ze de wedstrijden verwisseld hebben.
Ja dus, mensen die NEC - NAC wilde zien bekeken dus AJAX - TWENTE. En mensen die AJAX - TWENTE wilde zien bekeken NEC - NAC. Dus voor AJAX - TWENTE drukken op NEC - NAC nadat je een nieuwe kijkcode heb aangevraagd via Planet Helpdesk.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef Knoc het volgende:
[..]
Ja dus, mensen die NEC - NAC wilde zien bekeken dus AJAX - TWENTE. En mensen die AJAX - TWENTE wilde zien bekeken NEC - NAC. Dus voor AJAX - TWENTE drukken op NEC - NAC nadat je een nieuwe kijkcode heb aangevraagd via Planet Helpdesk.
0900 - 1905 (keuze 5)quote:Op zondag 18 mei 2008 15:04 schreef Cerubo het volgende:
Welk nummer moet ik bellen?
Te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:06 schreef Veerboot het volgende:
"Het is op dit moment erg druk. Belt u op een later tijdstip nog eens. De verbinding wordt nu verbroken." Tuut, tuut, tuut.
En die zit vol die hulplijn. Ik ga nu niet anderhalf uur bellen zodat ik in totaal 15 euro kwijt ben en nog niks heb gezienquote:Op zondag 18 mei 2008 15:09 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een mongolen, bellen voor een nieuwe kijkcode, hoe krijgen ze het verzonnen. Gooi dan gewoon het hele boeltje open totdat het 'vol' zit.
Stelletje amateurs.
Dat heb ik dus ook meteen gemeld tijdens m'n belletje. Dat ik m'n geld terug wilde. Moeilijk, moeilijk, of ik op een later tijdstip daar nog eens over wilde terugbellen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:06 schreef Cid het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens proberen m'n geld terug te krijgen ipv proberen te bellen met de helpdesk (a 10 cent/m) om NOG een code te krijgen.
Dat zal niks uithalen i.v.m. DRM.(Digital Rights Management)quote:Op zondag 18 mei 2008 15:14 schreef Veerboot het volgende:
Waarom wisselen ze het beeld op de streams niet weer gewoon om, zodat mensen die Ajax-Twente hadden gekozen dat nu ook gewoon te zien krijgen? Jammer voor de NAC-NEC-mensen die nu wel kunnen kijken, maar dat zijn er waarschijnlijk stukken minder en die wedstrijd gaat toch nergens meer over na de heenwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |