Ja sorry, mijn trein reed wel doorquote:
Het is kwart voor 11quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wie nu nog wakker is wil ik morgen niet horen zeuren over slaperigheid!
Ik had een heel mooi flow, ook op mijn iPod, die is dus nu weg.. Het was trouwens niet iTunes wat het probleem was, maar het bleek dus Quicktime dat zorgt dat iTunes crashde..quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zou ik daarna doenquote:
Mag later beginnenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn trein ging ook 11 minuten later wegquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn trein reed wel door![]()
Oja en mn moeder bellen want dat had ik nog niet gedaan vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zou ik daarna doen
[/sickminded]
Stond een trein in de fik bij Rijswijk, wat sowieso een kutstad is..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn trein ging ook 11 minuten later weg![]()
Mja, naja ik gebruik het altijd op mn Mac, maar ik vind het wel chillquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een heel mooi flow, ook op mijn iPod, die is dus nu weg.. Het was trouwens niet iTunes wat het probleem was, maar het bleek dus Quicktime dat zorgt dat iTunes crashde..
Het enige nadeel van een iPod, blijft toch wel iTunes
Ben ik dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij bent niet dat positiviteitskanon
Er zijn betere alternatieven, maar ik heb de mijne ook gekocht omdat ik dan Nike+ kon activeren.. en ik hou nogal van hardlopenquote:
Aahw, koesiekoesiequote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn trein ging ook 11 minuten later weg![]()
In Windows vreet het geheugen, maar daar zal de mac wel minder problemen mee hebben. Morgenavond dus weer een leuk klusjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, naja ik gebruik het altijd op mn Mac, maar ik vind het wel chill
Ja, vandaar dat ik in een oven naar Rotterdam moestquote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stond een trein in de fik bij Rijswijk, wat sowieso een kutstad is..
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Windows vreet het geheugen, maar daar zal de mac wel minder problemen mee hebben. Morgenavond dus weer een leuk klusje
Maar natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen allemaal![]()
Met slappe frietjes, hehequote:
Echt?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet het ook opeten! Niet jezelf ondersmeren!
Slaapsequote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen allemaal![]()
Ik heb liever plaatjes met mooie damesquote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht al, hoe komt dat toch...
Wel stoere Winx stickersAl had ik liever de voetbalplaatjes gehad maar dat had ik te laat door
Nog steedsquote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga zo ook maar eens, hele dag al hoofdpijn
Mja, gewoon beetje drinken tekort en benauwde ruimtequote:
Ja, ik van mooie mannen maar die mogen niet in een happy meal.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb liever plaatjes met mooie dames!
Ik ken hetquote:Op donderdag 17 april 2008 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, gewoon beetje drinken tekort en benauwde ruimte
Mijne wel, op 1 naquote:
Hehequote:
Moet jij een nieuwe openenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we dit topic niet nog even volmaken? Ik vind mijn TT nog steeds om voor te schamen
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we dit topic niet nog even volmaken? Ik vind mijn TT nog steeds om voor te schamen
Is goedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij een nieuwe openen
Ik weet weer ff niks.
Ja weet wel iets, maar dat kan beter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |