Qua snelheid bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen, welke layout gebruiken jullie? Welke ik ook gebruik, er is altijd wel wat... ben het bijna zat.
Doe je goedquote:Op donderdag 17 april 2008 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben trouwens van 24 april tot 6 mei vrij
En ik hoef er maar 3 dagen voor in te leveren! Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik neem maandag maar eens vrij, dagje Schiphol
Niet kunnen? Ik neem Deans advies maar over en ga wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik moet vanavond mijn werk nog afmaken, dan heb ik dit weekend vrij (staat wel helemaal vol gepland met activiteiten). Dus ik weet hoe het voelt om niet weg te kunnen.
Silver.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat weer eens over voetbal
Mensen, welke layout gebruiken jullie? Welke ik ook gebruik, er is altijd wel wat... ben het bijna zat.
ik gebruik de baggerlayoutquote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat weer eens over voetbal
Neuh, niet kwa snelheid, die is in allemaal even traag inderdaad. Gewoon in algemene baggerheidquote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Qua snelheid bedoel je?
Fok is gewoon traag, als schijnt de Foklight-layout sneller te zijn
Nope, ziet er allemaal goed uit hierquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, ik doe ook met foksilver, heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
Je moet die knoppen van FQR uitzettenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, ik doe ook met foksilver, heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
Adblocker aan?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ook dat ik het bovenin weer kan zien?
Uiteraard staat die aan!quote:
sssssssssst....!quote:
Huppa, dat is de houding, ik ga straks ook de kroeg in! Morgen toch feesten (en skutsjesilen) net als overmorgen (alleen feesten) en zondag.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet kunnen? Ik neem Deans advies maar over en ga wel.
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 17 april 2008 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!
Doet FQR het daar wel??quote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zittenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weer weg, suc6 met de laatste werk/school/stage-dag mensen
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zitten
Maar jij bent niet dat positiviteitskanonquote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vast een mobiel met internet
Die is er over een half uurtje wel weerquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Wie gebruikt dat dan ookquote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Wat is iTunes (Windows) toch een ongelofelijk kut programma.. opeens werkt het niet meer.. en ben ik weer al mijn nummers kwijt...
Nu is het tenminste bij te houdenquote:
Coverflowquote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
Morgenavond dus weer mijn lijst en coverflow weer eens gaan instellen. Daar ben ik weer een avondje mee zoet
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Die is er over een half uurtje wel weer
Ik had haar ff geleend![]()
![]()
Je was nog niet klaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |