Nee ok, maar dat is al snelquote:
Ik steun je dan ook in die stelling (denk ik)quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Stienn het volgende:
Weet je wat het is, meer water dan vis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks persoonlijks hoor! :![]()
doe eens niet zo irritant man!! Wat vervelend. Dit forum is bedoeld voor discussies geen omgekeerde smiliesquote:
En hoe kom jij dan op fokquote:
* met hoofd op steen valtquote:
ging is verleden tijdquote:
Dat kan ikquote:Op donderdag 17 april 2008 15:25 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja moet ik m'n beeldscherm op z'n kop zetten ofzo
ik draai gewoon mn laptop omquote:
Je foto is scheef! Doe eens niet, dat is echt vervelendquote:Op donderdag 17 april 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die datum ook!
De goeie ouwe tijd.
Ik ga gewoon op mijn kop staanquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik draai gewoon mn laptop om
Ik draai gewoon mn ogen omquote:
Jullie gingen pas hard daar..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die datum ook!
De goeie ouwe tijd.
Fuck! jij wintquote:
maar dat is wel de oude reeks...!quote:
Topic per uur ja. Was ook niet normaal meer man.quote:
Kwaliteit boven kwantiteitquote:
Ja hallo ik blijf de handstand niet doenquote:
Dat werd ook een beetje de ondergang van de oude reeks. en bijna deze reeks..quote:
in dat geval gaat alles hier fout!quote:
Picsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja hallo ik blijf de handstand niet doen
Op dit moment? Want ik vind het wel gezellig en leuk nuquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat werd ook een beetje de ondergang van de oude reeks. en bijna deze reeks..
Is het zo erg, Kuno?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in dat geval gaat alles hier fout!
ik heb het op mn opleiding geleerd als Small and Medium enterprisesquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor 10 punten: Wat betekend MKB (midden- en kleinbedrijf) in het engels?
Dat zou je wel willen hequote:
helemaal nietquote:
Volgens mij betekent dat niet zo veel in het Engelsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor 10 punten: Wat betekend MKB (midden- en kleinbedrijf) in het engels?
SME ook wel afgekortquote:Op donderdag 17 april 2008 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het op mn opleiding geleerd als Small and Medium enterprises
Nou graag!quote:
Hoezo wilde crossie het om zeep helpen dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
helemaal nietik vermaak me wel, volgens mij ben ik nog 1 van de schuldigen die er voor hadden gezorgd dat Crossie ons bijna om zeep hielp...!
Small and medium sized enterprises!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat niet zo veel in het Engels
Nee, tussen 200-250 ging het foutquote:Op donderdag 17 april 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Op dit moment? Want ik vind het wel gezellig en leuk nu
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoezo wilde crossie het om zeep helpen dan?
En bedankt de engelse vertaling trouwens
Dat is er niet, bij officiële scripties heb je alleen soms een voorwoord en daarna een inleiding!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
Even een kwaliteitspost er tussendoor..
Kan iemand mij het nut vertellen van het schrijven van een aanleiding, terwijl ik in de inleiding van mijn scriptie praktisch hetzelfde heb staan..
welke methodiek? prince?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
Even een kwaliteitspost er tussendoor..
Kan iemand mij het nut vertellen van het schrijven van een aanleiding, terwijl ik in de inleiding van mijn scriptie praktisch hetzelfde heb staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |