abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213891
Daar gaan we weer....
Ik heb in het vorige topic m'n best gedaan. Ik reken nu op jullie !
Als altijd: eternal gratitude is jullie deel...
Here we are now, entertain us.
pi_213892
8.21 u
Hm, twee blauwe schermen en 2 x de tuin. De regie is zeker nog niet wakker. Heeft iemand nog gezien hoe laat de bewoners gingen slapen?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 3 november 1999 @ 09:12:00 #3
910 Barbie
Graduated Fool
pi_213893
nee, toen lag ik zelf al op 1 oor. Anouk en Willm zijn in ieder geval wakker nu. Het is nogal lawaaïerig en druk in huis, veel gepraat. Karin schenkt iets in en Ruud zit in blote body, Cyriel is ook van de partij. Maurice nog niet gezien, Bart ook niet. Oh, daar loopt M. binnen.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_213894
Willem, Ruud, Karin, Anouk en Cyril zitten aan het ontbijt, het gesprek gaat over eten. Er is iets helemaal niet lekker. Cyril kan geen goed plekje vinden voor haar microfoon en zit ermee te klooien.
pi_213895
En jawel hoor, het is weer zover. Alle 4 de streams tijdelijk niet beschikbaar!!!
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

woensdag 3 november 1999 @ 09:57:00 #6
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_213896
2 streams niet beschikbaar en geen geluid (laatste ligt aan mij). R,W,C en M aan tafel.
Rest is weer even uit beeld. Bartje heb ik de hele dag nog niet gezien. Ruud is druk aan het praten en C luisterd aandachtig. Gezellig ochtendtafreeltje !
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_213897
De vader van Bart en een oude kennis van Ruud zijn volgens Ruud vandaag jarig. A & C doen de afwas. Karin is weer aan het borduren. Ruud en Willem zijn buiten aan het rommelen. Maurice zit bij karin aan tafel en Bart is nergens te bekennen.
Anouk wilde iets op hangen, maar wordt door de intercom op het matje geroepen. Ze moet het in de DBK inleveren. Volgens mij was het een kalender maar ik weet het niet zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 03 November 1999).]

pi_213898
Goh! C zit te luisteren! Ik dacht dat ze alleen naar zichzelf kon luisteren...
te gek hé!!
pi_213899
quote:
op 11-03-1999 om 10:04 AM schreef Maja het volgende:
De vader van Bart en een oude kennis van Ruud zijn volgens Ruud vandaag jarig. A & C doen de afwas. Karin is weer aan het borduren. Ruud en Willem zijn buiten aan het rommelen. Maurice zit bij karin aan tafel en Bart is nergens te bekennen.

Ik ben vandaag ook jarig!

te gek hé!!
  woensdag 3 november 1999 @ 10:16:00 #10
497 Maja
Ja denk!?!
pi_213900
Gefeliciteerd Janet
C vindt het jammer dat er geen muziek is. Ze is gewend om altijd muziek op de achtergrond te hebben.
C en A zijn nu hun koffertje aan het uitpakken en hun kamer aan het inrichten.
Bart is nog steeds spoorloos.
  woensdag 3 november 1999 @ 10:27:00 #11
497 Maja
Ja denk!?!
pi_213901
Anouk ziet haar ouders nu niet veel meer, maar zegt Anouk als er wat gebeurt ze hier heel snel op de stoep zullen staan.
C vindt het nog steeds stom dat ze haar sokken vergeten is. Anouk biedt haar een stel aan. Opeens zegt Anouk dat ze zichzelf over het algemeen genomen een saaie doos vindt. C vindt van niet.
Anouk denkt dat ze nu redelijk zichzelf is. Alleen nog niet qua opmerkingen dat mag volgens haar nog wel wat pitteger. C zegt dat het een kwestie van aanpassen is.
C heeft zin om zich niet op te maken, ze vindt echter dat ze dat niet kan maken voor het Nederlandse publiek. Mensen die me kennen weten dat ik er altijd goed uit zie, maar thuis loop ik er ook gewoon onverzorgt bij en zonder make up.
  woensdag 3 november 1999 @ 10:43:00 #12
497 Maja
Ja denk!?!
pi_213902
Willem en Cyrille hebben het in de tuin op de slaapbank over hoe klein Cyrille is. Ze zegt dat ongeveer 45 kilo weegt.
Anouk komt erbij zitten. Ze hebben het over de moestuin. "Gaan we zo brood halen ehhh bakken" vraagt Anouk. "Het is wel ff voorbereiden" zegt willem, "het duurt ongeveer 2 en een half uur."
Anouk stelt voor om voor Ruud een brood in de vorm van een muziekinstrument te maken of in de vorm van voetbal. Willem zegt dat dat moeilijk is. Cyrille probeert de kippen te lokken, maar die lopen bij haar weg.
Ik zie nu maar een camera, wat er binnen gebeurt weet ik dus niet.
  woensdag 3 november 1999 @ 10:50:00 #13
497 Maja
Ja denk!?!
pi_213903
Cyrille doet wat lenige oefeningen. Willem vraagt of ze ook op haar handen kan staan. Willem wel zegt ie en doet zijn handen onder zijn voeten. Cyrille moet hier om lachen
Anouk loopt op kippensloffen en ze hebben het nu over schoenen.
Willem zal nooit van zijn leven een moestuin willen hebben. "We hadden hier een bloemkool met wel 20 rupsen."
Ruud komt erbij staan. Ruud stelt voor om de nieuwe dames te leren brood bakken.
Willem heeft met Anouk afgesproken dat ze morgen het spelletje "Schipper mag ik overvaren" gaan doen. Ruud weet niet meer wat dit is. Ik ben het ook vergeten. Wie weet dit nog?
Ze gaan nu bruin- en witbrood bakken.
  woensdag 3 november 1999 @ 11:09:00 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_213904
quote:
op 11-03-1999 om 08:22 AM schreef Hunter het volgende:
8.21 u
Hm, twee blauwe schermen en 2 x de tuin. De regie is zeker nog niet wakker. Heeft iemand nog gezien hoe laat de bewoners gingen slapen?

Naar mijn idee, en aan de voorafgaande gesprekken ( en gaappartijen ) te horen, moet dit ongeveer 02.15 a.m. geweest zijn.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 3 november 1999 @ 11:16:00 #15
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_213905
Schipper mag ik overvaren = Spelletje van de ene kant van het schoolpleinn naar de ander. Liedje = Schipper mag ik overvaren ja of nee, moet ik dan een cent betalen ja of nee ?
Schipper ( in het midden): Ja = je mag overvaren = Kinderen: hoe dan ? Schipper = op een been ( of achteruit etc.) Zegt de Schipper nee je mag niet overvaren dan moet je naar de overkant en is het gewoon tikkertje. Beetje duidelijk ? Voor mij ook ongeveer 20 jaar geleden.

woensdag 3 november 1999 @ 11:19:00 #16
497 Maja
Ja denk!?!
pi_213906
Cyrille moet in de DBK komen; ze moeten haar iets vertellen.
Ruud en Willem gaan met de armen over elkaar in de tuin voor de camera staan en zeggen dat het voetbal alleen gered kan worden door het straatvoetbal. "Daar hoef je geen duren schoenen van 3oo of 400 gulden voor te hebben. Kijk naar onze schoen daar red je het ook mee. Dat zijn onze eigen wondersloffen." Ze vertonen nu hun kunsten.
Na dik 10 minuten komt Cyrille weer terug uit de DBK en gaat linea recta naar de slaapkamer om daar op bed te gaan liggen.

(bedankt Bumme; de nostalgie begint weer boven te drijven)

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 03 November 1999).]

pi_213907
Maja,
Bedankt voor dit live-verslag. De streams staan bij mij nog steeds op blauwkleur.
Zogauw ik beeld heb, help ik je mee
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

woensdag 3 november 1999 @ 11:29:00 #18
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_213908
Willem en Ruud ( van Hanegem en Gullit ???) nog steeds aan het voetballuh. Willem schiet en Ruud speelt voor keeper ( heeft tuinhandschoenen aan om beter te kunnen vangen, weet je). C is net weer opgestaan uit bed. Zie niet waar ze nu is ( heb beeld op 1 en 2)

woensdag 3 november 1999 @ 11:31:00 #19
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_213909
wat is er nou met C dan?????
  woensdag 3 november 1999 @ 11:31:00 #20
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_213910
Daar is Bartje ! Zit aan tafel met Karin (borduren), Maurice en Anouk. Ruud en C maken brood.

woensdag 3 november 1999 @ 11:31:00 #21
497 Maja
Ja denk!?!
pi_213911
Ik moet nu naar school toe; helaas verplicht college. Dus ik moet stoppen met het verslaan van de streams.
Laatste beeld: C bakt brood met ruud en willem. Anouk kaart met bart. Maurice borduurt en karin zie ik niet.
pi_213912
Ruud en Anouk achter het aanrecht, Maurice is aan het borduren. Anouk heeft het hoogste woord en vertelt dat ze zo lekker alleen van de muziek kan genieten en dat anderen dat dan weer niet begrijpen. Opeens weer test beeld.
Alles komt altijd goed

pi_213913
12.25
Stream 1: Testbeeld
Stream 2: Wordt niet geopend
Stream 3: Testbeeld
Stream 4: Testbeeld

hmm.. wat zou er aan de hand zijn...ik wist dat Cyrille oppervlakkig zou zijn maar zo oppervlakkig als een testbeeld dat niet..

pi_213914
Janet allereerst gefeliciteerd.

Ik lees het al ik heb niets gemist tijden de kabelstoring ..bah heb je kabel hebben ze weer server problemen en ze zeggen dat ze de snelste zijn . Maar goed elke server kan er een keer uitliggen he..

Maar ik kom dus ook niet op de streams...pfffff..zouden die nu al besmet zijn door het cirrylvirus...HAHAHA..ik hoop echt dat die bewoner bij de eerste nominatie weer verdwijnt want het is absoluut geen aanvulling..brrrrrrrr

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 3 november 1999 @ 13:16:00 #25
910 Barbie
Graduated Fool
pi_213915
Hoera, weer beeld. Ruud praat met Anouk over dat ie een grens heeft. Willem en Maurice en Karin zitten in de tuin, Karin praat, maar ik kan niet verstaan waar het over gaat. Iets met zaterdagmiddag en dat het dan leuk is (?).Cyrille en Bart zitten aan de eettafel te praten , onverstaanbaar en Bart is aan het borduren. Bart: 30 oktober. Op de achtergrond lachen Bart en Anouk, waardeloos zeg, ik heb het verkeerde geluid bij stream 2, het geluid is van stream 1, heb ik wel vaker last van geloof ik. Alle geluid valt nu weg. De tuin doet het ineens weer, maar is totaal onverstaanbaar. Stream 1 en 2 vallen uit. Karin lacht net zoals Mona dat kon. Streams zijn weer terug, Bart en Cyrille hebben het over oefeningen (in het leger, denk ik) en dat je dan goed met elkaar op moet kunnen schieten. Bart is niet van plan altijd in het leger te blijven.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')