stom van mequote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
FIPO
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kom anders maar hier. gaan we samen FOK!ken
Daar had ik de spoiler niet voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vragen is socialerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ook
het is maar net hoe lui als je bent
zie PMquote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Maar daar let ik toch niet op joh
Nou toe maar dan. Wie moet ik sms'en?
zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar had ik de spoiler niet voor nodig
nieuwe titel : Waar Samzz een grote bak plamuur nodig heeftquote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vragen is socialer
Wat moet de volgende titel worden? Want dat is het enige wat ik niet zo kan verzinnen..
Dat heet gewoon begrijpend lezen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al![]()
vies meisje
Joaaa echt nietquote:Op donderdag 17 april 2008 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe titel : Waar Samzz een grote bak plamuur nodig heeft
Oeh yeahquote:Op donderdag 17 april 2008 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet gewoon begrijpend lezen hoorMaar ja oke... I'm a dirty girl
want?quote:
Ik zou je nu kunnen stalken. Maar zo naar ben ik niet.quote:
veel plezier :pquote:Op donderdag 17 april 2008 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou je nu kunnen stalken. Maar zo naar ben ik niet.
quote:
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 17 april 2008 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
veel plezier :p
vind ik niet erg
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
nu weet ik niet of ik dat toe moet juichen of uit moet lachen. het is toch gewoon fucking niet normaal.
joahquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe titel : Waar Samzz een grote bak plamuur nodig heeft
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb m'n broertjes baret op:')
wat wel?quote:
en ik ga zo maar eens eten makenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik eet blokjes kaas en drink Optimel.
Kan je doen jaquote:Op donderdag 17 april 2008 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik ga zo maar eens eten maken
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:45 schreef Samzz het volgende:
Handboeien, blinddoeken, als het maar geen erge pijn doet. Ik heb een lage pijngrens joh
Als dat zo doorgaat, is vanavond topic 23 ook gewoon vol
quote:
ik kan eten makenquote:
oeps verkeerd gelezen. dat weet ik niet. ik ga en moet zo echt wel lerenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
en ja die is vanavond wel vol
Ja dat is doorgaans ook niet zo moeilijk. Ik kan het ook.quote:
wat een stel lamzakken oniequote:Op donderdag 17 april 2008 18:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er niet actief meer gepost word. Schande.
Hahaha ik moet lachen.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeps verkeerd gelezen. dat weet ik niet. ik ga en moet zo echt wel leren
nou, van sommigen krijg je een halfgare worst voorgeschoteld. toen ben ik nog maar even gaan bradenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is doorgaans ook niet zo moeilijk. Ik kan het ook.
Nou inderdaad!quote:
ik wil wel eens jou slaafje zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha ik moet lachen.
Leren is voor mietjes.
Hahaha ja dat zal welquote:Op donderdag 17 april 2008 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel eens jou slaafje zijn
sorry, schoot me zo te binnen
Halfgare worsten doen het m niet. Zelfs ik (die vegetarisch is) weet dat.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, van sommigen krijg je een halfgare worst voorgeschoteld. toen ben ik nog maar even gaan braden
dat klinkt als een neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |