Volspammenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Breek er je hersens niet over, is het niet waard.
Zijn we al op pag 3. Dat is toch veel belangrijker....
roept iets over prioriteiten
je hebt iig de fipo van pag 2quote:
wat zul je mij schenkenquote:
Ik heb nog steeds pagina 1quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt iig de fipo van pag 2
Maar het gaat niet snel genoeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:22 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
We zijn aardig op weg... naar pag 4.
* rulerofdeath zet foobar2000 aanquote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal aan de agressieve metal en posten alsof je leven ervan afhangt![]()
vandaar dat FOK! zo traag isquote:Op donderdag 17 april 2008 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds pagina 1![]()
100 posts per pagina![]()
zeker 25 posts/pagina?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:22 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
We zijn aardig op weg... naar pag 4.
AAAHHH MIJN LEVEN!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal aan de agressieve metal en posten alsof je leven ervan afhangt![]()
wat FOK! wel niet met je doetquote:
george baker - una paloma blancaquote:Op donderdag 17 april 2008 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Now Playing: KillSwitch Engage - My Curse
wat zeg je van Nymphetamine?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- vindt het tijd voor Iron Maiden
van cradle of filthquote:
gefeliciteerdquote:
ik moet ook nog leren dus ik post nog wel vrij veel voor zo'n iemandquote:
Ik ben toevallig wel de koningin van de monologenquote:
Oow fuck, leren moet ik ook nogquote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet ook nog leren dus ik post nog wel vrij veel voor zo'n iemand
Succes dan! RoD en ik hebben al een beginnetje gemaakt!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel de koningin van de monologenIk kan een heel gesprek met mezelf houden. Nuttige opmerkingen krijg je er niet van, maar dat is een ander verhaal natuurlijk.
CSC, ben jij psycho ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:21 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
SAMZZ, ben je scyzo of zo? Twee persoonlijkheden...
Gewoon een vraag, meestal zijn het heel intelligente mensen...
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Samzz het volgende:
Want ik ben van plan een aantal setjes van Victoria's Secret te bestellen...
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Samzz het volgende:
Alleen, is het wel fackin lang wachten... zo'n 3 weken of zo
Hahah ja echt wel. Wij zijn heel goed in staat een gigantisch dialoog met z'n tweeën op te zetten, even dat je het weetquote:Op donderdag 17 april 2008 17:21 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
SAMZZ, ben je scyzo of zo? Twee persoonlijkheden...
Gewoon een vraag, meestal zijn het heel intelligente mensen...
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahah ja echt wel. Wij zijn heel goed in staat een gigantisch dialoog met z'n tweeën op te zetten, even dat je het weet
Ja ik zal ze eens zoeken... wel een tof setje in rood en zwart met nude pink.quote:
Nee, pas als je ze hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik zal ze eens zoeken... wel een tof setje in rood en zwart met nude pink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |