stom van mequote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
FIPO
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kom anders maar hier. gaan we samen FOK!ken
Daar had ik de spoiler niet voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vragen is socialerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ook
het is maar net hoe lui als je bent
zie PMquote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Maar daar let ik toch niet op joh
Nou toe maar dan. Wie moet ik sms'en?
zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar had ik de spoiler niet voor nodig
nieuwe titel : Waar Samzz een grote bak plamuur nodig heeftquote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vragen is socialer
Wat moet de volgende titel worden? Want dat is het enige wat ik niet zo kan verzinnen..
Dat heet gewoon begrijpend lezen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al![]()
vies meisje
Joaaa echt nietquote:Op donderdag 17 april 2008 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe titel : Waar Samzz een grote bak plamuur nodig heeft
Oeh yeahquote:Op donderdag 17 april 2008 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet gewoon begrijpend lezen hoorMaar ja oke... I'm a dirty girl
want?quote:
Ik zou je nu kunnen stalken. Maar zo naar ben ik niet.quote:
veel plezier :pquote:Op donderdag 17 april 2008 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou je nu kunnen stalken. Maar zo naar ben ik niet.
quote:
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 17 april 2008 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
veel plezier :p
vind ik niet erg
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
nu weet ik niet of ik dat toe moet juichen of uit moet lachen. het is toch gewoon fucking niet normaal.
joahquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe titel : Waar Samzz een grote bak plamuur nodig heeft
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb m'n broertjes baret op:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |