Wanneer weet ik niet, het is wel het laatste onderdeel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Wanneer volgt deel twee van het examen? En is dat dan ook meteen het laatste onderdeel?
ik denk nog steeds dat Jeroen een call centre of zoiets heeft geregeld om veel sms-jes te sturen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef T-lex het volgende:
Als je kijkt naar de finale van de laatste BB....
Denk nog steeds dat die Jeroen daar gewonnen heeft omdat de broertjes Tijn en Rick samen in de finale zaten.
Als 1 van de 2 er uit was geweest, had de andere met die stemmen veel meer kans gemaakt.
Denk dat het voor B&A het zelfde kan uitpakken.
quote:Hallo Amanda, ken je me nog, ik ben je moeder
Bedoelt Brian dat ze alleen voor hem bellen of ook voor de andere? Ik heb hem wel horen zeggen dat het bellen belangrijk voor hem is, hij heeft n.l. veel fans in gevangenissen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook heeft hij al meer dan 1 keer gezegd, dat er bedrijven zijn die voor een paar
duizend euro vanaf een grote centrale voor je kunnen belllen.......
brrrrquote:
Ik gok op beide.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Dit is een cap van een uurtje geleden. Stoned of pammetjes?
[ afbeelding ]
Wat een onsympathieke rattenkopquote:
Als hij denkt dat hij grappig is, trekt hij juist de vreselijkste koppen. Ik zal het missen hem juist op die momenten vast te leggenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een onsympathieke rattenkop![]()
Klopt, heb ook wat vreemde en enge caps gezien van hem...word je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij denkt dat hij grappig is, trekt hij juist de vreselijkste koppen. Ik zal het missen hem juist op die momenten vast te leggen
Dat hij zo'n belbedrijf sms-jes laat versturen voor zichzelf of Manniequote:Op donderdag 17 april 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
Bedoelt Brian dat ze alleen voor hem bellen of ook voor de andere? Ik heb hem wel horen zeggen dat het bellen belangrijk voor hem is, hij heeft n.l. veel fans in gevangenissen.
Om deze reden dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
Vreemd trouwens dat een motorrijbewijs uit meerdere onderdelen schijnbaar bestaat, wist ik ook niet
Bron: CBR.quote:Om het aantal motorongelukken te verminderen, zijn in heel Europa de motorpraktijkexamens veranderd.
Sinds 1 april 2004 word je tijdens het examen in meer bijzondere verrichtingen getoetst dan voorheen. Zo moeten de kandidaten nu niet vier, maar zeven bijzondere verrichtingen uitvoeren.
Door die uitbreiding is het motorexamen gesplitst in tweeën, het examen:
voertuigbeheersing en
verkeersdeelneming.
aha vandaar!quote:
Maar soms.....................quote:Op donderdag 17 april 2008 13:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, heb ook wat vreemde en enge caps gezien van hem...word je niet vrolijk van
Yep, de tokkelleraar had het over het boek van Sylvia, had zij van Gaby toen gehad en is echt een supermooi boek.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef DaniqueV het volgende:
Wel leuk om te horen die uitleg erover, hebben het ook over dat boek?
Net pas de streams aangezet, vergeet ze steeds aan te zetten, heb sinds een paar maanden weer streams genomen afgelopen zondag toen Joris binnen kwam
En maar zeggen dat de pp hem niets doetquote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar soms.....................![]()
Hier is die helemaal euforisch omdat die de popoll heeft gewonnen![]()
Hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
En wat zou het dan zuur zijn als blijkt dat brian al in de halve finale de minste punten krijgt en kan wieberenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat hij zo'n belbedrijf sms-jes laat versturen voor zichzelf of Mannie
en hij dat bedrijf voor hun dienstverlening betaald.
Sms-jes kan niet vanuit de gevangenis, Brian wil voorstellen dat er rond de finale
ook gebeld kan worden naar 09........
Aha, en Coño Bo Mama betaalt die bedrijven van het gewonnen geld, begrijp ik het nu goed?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Sms-jes kan niet vanuit de gevangenis, Brian wil voorstellen dat er rond de finale
Weet dat ik toen ook al zei.wil dat boek een keer hebben, wat ik er van hoorde en las trok het ook mijn belangstellingquote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, de tokkelleraar had het over het boek van Sylvia, had zij van Gaby toen gehad en is echt een supermooi boek.
Het mysterie van je geboortedag.
Elders heb ik voor heel veel mensen de betekenis uitgezocht.
Als ik het globaal inschat een stuk of 60 mensen, eentje klopte niet naar mijn gevoel.
Dat geldt alleen als Huub wint.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Ning het volgende:
[..]
En maar zeggen dat de pp hem niets doet
Erg hè, die medelijstemmen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
haha, klopt! Heb je hem gekocht nu?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Weet dat ik toen ook al zei.wil dat boek een keer hebben, wat ik er van hoorde en las trok het ook mijn belangstelling
Weet ook dat veel mensen na aanleiding van Syl dat boek hebben gekocht.....goede omzet ervoor geweest
Daar ben ik wel voor.... ik heb geen SMS dus heb nooit een stem kunnen uitbrengen. Maar ik begreep al uit de brief dat er gebeld en ge-smst kon worden. Denk fat ik er ook maar eens een 50 euro tegenaan gooi. Nu met zo'n notaris enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, en Coño Bo Mama betaalt die bedrijven van het gewonnen geld, begrijp ik het nu goed?
nopequote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
haha, klopt! Heb je hem gekocht nu?
Ps: ik wil Huub en Ben in beeld![]()
Grappig dat er weinig mensen onder de indruk waren van de uitslag. Na de weddenschap van Huub vorige maand kon je dat al zien aankomen. Ik denk gewoon dat Brian toen al heeft gehapt.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè, die medelijstemmen.![]()
![]()
![]()
Geweldig gifje weer @Mazaru.
Staat dat online dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, de tokkelleraar had het over het boek van Sylvia, had zij van Gaby toen gehad en is echt een supermooi boek.
Het mysterie van je geboortedag.
Elders heb ik voor heel veel mensen de betekenis uitgezocht.
Als ik het globaal inschat een stuk of 60 mensen, eentje klopte niet naar mijn gevoel.
dat gifjequote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
Ik vind het prachtig om te zien hoe vreselijk dom die jongen is.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè, die medelijstemmen.![]()
![]()
![]()
Geweldig gifje weer @Mazaru.
Klopt dat denk ik dus ook, kan mij echt niet voorstellen dat er zoveel "fans" zijn van ze.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajennnnnnnnnn dat je nu 1 staat is door de febo niet door de mensen thuis en door de fans dit is omdat je anders weg was gelopen omdat je zou zien dat je nooit kon winnen.Dit is voor alle 4 gewoon een lokkertje
Gisteren kwamen we uit op 9 Brian fans.....quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt dat denk ik dus ook, kan mij echt niet voorstellen dat er zoveel "fans" zijn van ze.
Bij de buurtjes zitten ook niet echt Brianfans.... ken er 1 die ook uitspreekt buiten de kooi een vriend van hem te zijn en voor de rest kan ik er zo niet 1 duidelijk opnoemen...dan zitten er nog meer Amanda fans dan brian volgens mijquote:Op donderdag 17 april 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren kwamen we uit op 9 Brian fans.....
top top top van jequote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor.... ik heb geen SMS dus heb nooit een stem kunnen uitbrengen. Maar ik begreep al uit de brief dat er gebeld en ge-smst kon worden. Denk fat ik er ook maar eens een 50 euro tegenaan gooi. Nu met zo'n notaris enzo.
Yep......van normaalquote:Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef avonne het volgende:
Dat filmpje "oerend hard" is gewoon leuk voor Huub
Het lied is ongetwijfeld nog steeds erg populair bij een oldenzaler
Huub ligt in een deuk, komt uit bed en neemt Jaap een examen af
zielige scofieldm zeker die droomt een vriend te zijn van brian , die jongen leeft in een fantasie wereldquote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bij de buurtjes zitten ook niet echt Brianfans.... ken er 1 die ook uitspreekt buiten de kooi een vriend van hem te zijn en voor de rest kan ik er zo niet 1 duidelijk opnoemen...dan zitten er nog meer Amanda fans dan brian volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |