Tja, "Voor wat, hoort wat." hoor ik 'm al denken!quote:Op donderdag 17 april 2008 01:50 schreef Strychnine het volgende:
OV
Vroegâh was ook dát beter.
Al kom ik tegenwoordig steeds vaker leuke buschauffeurs tegen, die een praatje maken of je gratis mee laten rijden en zo
verkapt vraag-mij-wat-voor-lessen-ik-volg-topicquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef Juztin_Case het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!
Fucking openbaar vervoer!
Why!!!??
Gisteren had ik lessen in Houten. En om wat voor lessen het gaat, dat laat ik lekker in het midden. Aangezien ik niet in de gelukkige omstandigheid ben dat ik een auto heb viel de keus op het openbaar vervoer. Netjes op tijd kom ik aan het op busstation. En net als een aantal andere mensen wacht ik keurig op de bus. Maar die kwam verdomme niet! Dat ding rijdt dus één keer in het uur en dan komt ie niet.
En dan vandaag. Weer lessen, en om wat voor het gaat, dat laat ik lekker in het midden. Met de bus, naar de andere kant van de stad. Keurig op tijd sta ik bij de halte. Komt die niet. Gelukkig ging deze wat regelmatiger en moest ik een kwartiertje wachten op de volgende. Gelukkig was de vorige les wat uitgelopen, dus ik heb niets gemist.
Klacht1: Klote bussen die niet rijden, of niet op de opgegeven tijden.
Klacht2: Buschauffeurs, dat zijn per definitie klootzakken.
Klacht3: Openbaar vervoer.
Klacht4: Stinkende mensen in het openbaar vervoer.
Klacht5: Luidruchtige mensen in het openbaar vervoer.
Heul niet! Maar dan begint iedereen commentaar te geven op de lessen in plaats van de ellende die openbaar vervoer heet!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
verkapt vraag-mij-wat-voor-lessen-ik-volg-topic
Ontopic: Ja het is klote de informatievoorziening van de treinen sucks maar die van bussen nog meer.
TS wil buschauffeur worden...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:17 schreef renwan het volgende:
Ik wil weten wat voor lessen het waren!
Ah. Zeker dikke tieten. Kan de gewone man dubbel betalen. Krijg je van de cassiere van de AH ook gratis spullen als je een beetje schud ermee? Stelen van de baas heet zoietsquote:Op donderdag 17 april 2008 01:50 schreef Strychnine het volgende:
Al kom ik tegenwoordig steeds vaker leuke buschauffeurs tegen, die een praatje maken of je gratis mee laten rijden en zo
Danslessenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat voor lessen ging het nu om dan?
Haha, door jou post staat er een advertentie voor een gay dating site onderin!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:24 schreef Scaurus het volgende:
homo
Normaal gesproken zegt een buschauffeur toch ook netjes gedag?quote:Op donderdag 17 april 2008 07:48 schreef Juztin_Case het volgende:
Ik had laatst ook zoeen mafketel. Toen ik de bus binnenstapte riep ie heel hard hoi. Dat deed hij bij iedereen die instapte. Je zag de mensen echt kijken zo van, mafketel!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |