abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:21:43 #301
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59987633
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Grappig bij mij doet Gnarly meteen aan snowboarden denken, maar dat is dan denk ik omdat ik dat woord in Canada vaak gehoord heb. De zogeheten gnarly runs.

Het is trouwens wel waar dat een merk moet groeien, maar het helpt veel als je echt een vet logo hebt. Als je daarnaast een vette shop hebt met relaxte mensen die verstand van zaken hebben helpt dat mijn inziens ook veel. Je moet gewoon een bepaalde sfeer uitademen met het totaalplaatje. Als mensen zich kunnen identificeren met dat totaalplaatje... Dat zou je echt voor elkaar moeten zien te boksen.

Hmm ik zie nu dat je het over een webwinkel hebt. In dat opzicht moet je goed gaan kijken hoe je die stickers enzo aan de man krijgt. Normaal gesproken krijg je ze altijd gratis in de winkel mee. Nu kan dat eigenlijk alleen maar als mensen iets van je kopen.

Maar als je dan een vet logo hebt, kun je rustig alleen dat op een sticker zetten denk ik. Eventueel de website erbij ofzo. Ik zou denk ik kiezen voor een strak symbool of logo en dat op de een of de andere manier proberen te verbinden met de naam Gnarly en dan de website eronder ofzo. Niet teveel tekst gebruiken.
Uiteraard aan mensen geven die iets kopen. Is altijd goede reclame want ze zullen het alleen ergens opplakken als ze het stoer vinden en wij ons werk goed doen.
Meegeven aan vrienden. Overal opplakken. Weggeven op events, etc
Heb je veel stickers nodig maar tja... moet toch wat

Zeker niet veel tekst gebruiken. Alleen de naam en/of het logo. Eventueel het adres van de website eronder. Meer echt niet. Het is een sticker, geen advertentie. stickers moeten snel en makkelijk zijn. Voor informatie komen ze wel naar de site of kijken ze in een advertentie...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')