idd, één en al anti-Ajaxquote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef Tommeke het volgende:
Silva een kaart, iedereen juichen
Je hoort die Fledderus gewoon schreeuwen, wat een sfeer
En maar weer schelden, wat een negatief kutpubliek zeg
Ik ben al onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Godver, ik pak denk ik zo de trein naar Eindhoven.
Sowieso lijkt 3/4e van ajax er niet echt in te gelovenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Cheiron het volgende:
Serieus, als je urby achterin zet WIL je gewoon niet winnen, simpel
Wat is er nu in ehv te doen dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Doe jij dat maarquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Niet te vroeg juichen.
Verrassend.. Als Huntelaar zulke kansen mist, weet je wat voor wedstrijd je tegemoet gaat.quote:
Bier?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is er nu in ehv te doen dan?![]()
Rommedahlquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste echte kans van Groningen, Ajax had al 2 of 3-0 voor moeten staan. Rommedahl erin en het ging gelijk een stuk minder.
Groningen was al een paar keer gevaarlijk hoor en behalve dat, ze domineren ook redelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste echte kans van Groningen, Ajax had al 2 of 3-0 voor moeten staan. Rommedahl erin en het ging gelijk een stuk minder.
Niet om jou, maar ik hoop dat je voor niets gaat...quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Silva is de hoer van Amsterdam![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:20 schreef tha_dark het volgende:
Oh boy, die psv supporters bij radio langs de lijn
Waarom was eigenlijk die wissel van Vermaelen?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Powel? Fledderus?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Wooldoor het volgende:
Zijn mooiste was tegen 053.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Loo met z'n beste 2 reddingen van het seizoen uitgerekend vandaag
Vermaelen heeft een liesblessure.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verrassend.. Als Huntelaar zulke kansen mist, weet je wat voor wedstrijd je tegemoet gaat.
Die ongelooflijke kutwissel van Koster ook weer. Waarom Urby naar achter en Rommedahl er in? Dan wil je toch niet winnen?.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef StarGazer het volgende:
Tijd om te roken
Vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |