Ja, dat zeiden ze in 1992 ook al geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2008 20:06 schreef TornadoDK het volgende:
Van der Wiel dichtbij herstel
gelukkig
Ik zat vanmiddag Ajax - Bayern uit 95 te kijken en daar schopt Litmanen Kuffour nog voor z'n kop bij de 1-0.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die neger die opeens 3 jaar jonger was..
Polyfan?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
1-3
En zondag rollen we (vites) PSV op.. goals van kolk, gommans, lorca en claudemir
En Heracles wint bij Ajax.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
1-3
En zondag rollen we (vites) PSV op.. goals van kolk, gommans, lorca en claudemir
Als Urby niet teveel kunstjes uithaalt, dan wint Ajax gewoon met 0-4. Zondag gaat het beslist wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Groningen aan gaat zetten denderen ze er echt overheen..
Ik zit in min 37 en jij ?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:06 schreef Tommeke het volgende:
Sopcast loopt echt hard achter
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
dit wordt gelijkspel 2-2
Heb je het over een droomscenario zeg.quote:
Zoals draggla zegt, als groningen even aanzet walst het over Ajax heen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam bij, ik zie groningen in 500 minuten nog niet scoren
Ja, moet Rommedahl ook niet steeds balverlies lijden.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Urby niet teveel kunstjes uithaalt, dan wint Ajax gewoon met 0-4. Zondag gaat het beslist worden.
Hoezo die 0-1?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je het over een droomscenario zeg.
PSV verliest met 0-2 en Ajax verliest met 0-1 in de laatste minuut.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals draggla zegt, als groningen even aanzet walst het over Ajax heen.
Groningen heeft niks meer om voor te vechten. Dat gaat ze in de 2e helft opbreken.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals draggla zegt, als groningen even aanzet walst het over Ajax heen.
Het toetje.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo die 0-1?
Bij 0-0 verliest Ajax ook..
Rommedahl speelt linkshalf toch? Ajax speelt maar met 2 spitsen en Perez erachter?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
Het is ook wel dodelijk op links.
Urby EN!!!! Rommedahl, je mist alleen Delorge op de half positie.
Eigen goal Huntelaar die in de 95e minuut de 1-1 binnenschiet. Daarna wordt er gelijk afgefloten.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heb je het over een droomscenario zeg.
PSV verliest met 0-2 en Ajax verliest met 0-1 in de laatste minuut.
Ik weet wel een goede '10' voor Ajax.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rommedahl speelt linkshalf toch? Ajax speelt maar met 2 spitsen en Perez erachter?
Perez is trouwens echt compleet onzichtbaar. Ongelooflijk...
Mwa, dit Ajax staat er om bekend dat het faalt wanneer het er echt op aankomtquote:Op woensdag 16 april 2008 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Groningen heeft niks meer om voor te vechten. Dat gaat ze in de 2e helft opbreken.
En nu staat het hier stilquote:Op woensdag 16 april 2008 20:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik loop ook ongeveer driekwart minuut achter.
Mooie aanval zonet
Beetje jammer idd....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rommedahl speelt linkshalf toch? Ajax speelt maar met 2 spitsen en Perez erachter?
van Perez moeten we echt af. wat een drama '10.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie Suarez steeds aan de zijlijn rechts staan dus ik ga er van uit dat Rommedahl hetzelfde zou doen als de bal naar linksbuiten toe zou gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik onderschat het team niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Groningen heeft niks meer om voor te vechten. Dat gaat ze in de 2e helft opbreken.
Gooi de 2de helft De Jong er maar in....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie Suarez steeds aan de zijlijn rechts staan dus ik ga er van uit dat Rommedahl hetzelfde zou doen als de bal naar linksbuiten toe zou gaan.
Gelukkig heeft het team zelf ook door dat niks naar Rommedahl moet.
Perez heb ik echt niet gezien, heeft nog geen bal geraakt geloof ik.
Perez zit duidelijk met zijn hoofd bij PSV iddquote:Op woensdag 16 april 2008 20:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
van Perez moeten we echt af. wat een drama '10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |