Welke 1 kans van Flederusquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Groningen dus al wel kansen gehad?
Hier waren al meer replies, dus het livetopic is tijdelijk dicht. Zal hem na de wedstrijd weer open gooien, tot die tijd hier posten lijkt me het beste.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:57 schreef Longmen het volgende:
Ja kan dr niet één topic dicht LIVE is prima toch?
Uhm in Live verslagen #127 waren er ook al 2 of 3 pagina's aan besteed... dus bijna iedereen zat in de LEV topics.. maja boeiend verderquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Blawh het volgende:
In FC Groningen - Ajax zijn al meer replies, het is makkelijker om daar door te gaan en 1 topic te hebben.
2 blessures toch? Zoveel defensieve mogelijkhden heeft Koster nietquote:Op woensdag 16 april 2008 19:59 schreef dndiek het volgende:
Vreemde wissel... veel omzettingen... lijkt me niet handig
Die zit al met zijn hoofd bij zijn aanstaande overgang naar Feijenoord...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:01 schreef dndiek het volgende:
Waar is Sankoh mee bezig??
2?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
2 blessures toch? Zoveel defensieve mogelijkhden heeft Koster niet
1 dikke vette onbenutte kans , doorbraak door de niet oplettende ajax defensie, waaschijnlijk heeft davids verkeerde bril op sterkte of geen varifocus glazenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Groningen dus al wel kansen gehad?
Inderdaad!quote:
Kuffour.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
2 blessures toch? Zoveel defensieve mogelijkhden heeft Koster niet
Dagen van de week hoeven niet met hoofdletter hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als het zo blijft gaat het nog spannend worden Zondag.
Live verslagen #128 kan weer open als deze vol is en anders gaat die na de wedstrijd wel weer open.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm in Live verslagen #127 waren er ook al 2 of 3 pagina's aan besteed... dus bijna iedereen zat in de LEV topics.. maja boeiend verder
Fun Only hequote:Op woensdag 16 april 2008 20:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat trouwens een kolkende sfeer in de Euroborg zeg
Zelfs geen anti-Ajax spreekkoren meer
Wat is de einduitslag?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jullie lopen idd best achter zeg, ik kijk live via sport1
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dagen van de week hoeven niet met hoofdletter hoor.
Ik dacht dat verthongen ook niet helemaal fris was. Was even ergens anders mee bezig, zal het wel foutgehoord hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2?
Vermaelen was geblesseerd.
Rommedahl er in, Vertonghen centraal en Urby naar linksback (. ). Rommedahl linkshalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |