Zoals ik al eerder betoogde, is niet alles onzin, wat er op het eerste oog als onzin uitziet...
Maar ik kan me voorstellen, dat er mensen zijn die vinden dat een dergelijk topic hier niet thuis hoort.
Toch blijf ik er mee doorgaan, het geeft het BB-forum voor mij een meer menselijk karakter. Hoezeer we hier allemaal in onze meningen, verhalen en achtergronden verschillen; slapen doen we allemaal... TOCH?
Bovendien helpt het mij wel eens me los te rukken van dit forum, als ik het topic weer bovenaan zie verschijnen... zo van "Goh, ik kan ook wel eens gaan slapen".
Maar ik ga nog niet!
Marieke
Ehm ... tweede poging om 4:10. Truste forum.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 03 November 1999).]
Ik wens een ieder welterusten, en Barbarella, ik vind 't geen onzintopic. Hoewel de opmerking die je maakt over "slapen doen we allemaal" de spijker NET mist
Schijten doen we ook allemaal, maar om daar nou een topic aan te wijden ?
(hoewel, misschien in General Chat: "Ik ga ff schijten" of "Figuurschijten voor gevorderden")
Maar goed, ik dwaal af. Welterusten piepels en tot morgen...
even een passage uit de bijbel:
Bladzijde 15:
[this page is left intentionally blank]
quote:
op 11-03-1999 om 04:18 AM schreef Danny het volgende:
Volgens mij is Tanjalies stiekum niemand minder dan Willibrord Frequin !Ik wens een ieder welterusten, en Barbarella, ik vind 't geen onzintopic. Hoewel de opmerking die je maakt over "slapen doen we allemaal" de spijker NET mist
(hoewel, misschien in General Chat: "Ik ga ff schijten" of "Figuurschijten voor gevorderden")
"Figuurschijten"? Je bedoeld die mensen die figuurpoepen met zo'n speciale wedstrijdbroek, die bij de precisie-poepers op een enkel kiertje staat ge-opend, maar bij de krachtpoepers vol op de enkels gaat (ordinair!).
Of weet niemand waar ik het over heb, en ben ik de enige K&B fanaat?
Murphy
Dus nu hup, mijn bed snel in. Wel te rusten voor die enkeling die me nog moet volgen.
quote:
op 11-03-1999 om 04:47 AM schreef Jorma het volgende:
Hoeveel van deze threads gaan er nog komen?
379.008.796.957.009.023ste zal geopend worden door mijn achter-achter-achter-etc.-kleinkind.
Welterusten allemaal!
Marieke
quote:
op 11-04-1999 om 03:10 AM schreef Barbarella het volgende:
Bedankt iedereen voor een wederom enerverende avond en ochtend...
Wij hebben het graag gedaan, maar je bent zelf natuurlijk een belangrijk deel van het 'enerverisme' (?? nieuw woord) hier hoor
Ik ga jou en de anderen nu volgen en laat me m'n nest in rollen. Moet er weer vroeg uit morgen. Things to see, people to do, je kent 't wel.
Slaap ze, welterusten, bona notte, auf wienerschnitzel und hasta la bye bye.
quote:
op 11-05-1999 om 12:44 AM schreef Barbarella het volgende:
Bij concurrentie gooi ik alles in de strijd...
Uiteraard. Er kan er maar 1 de eerste zijn he. Maar nog steeds geen slaap hoor, maar wel je topic bovenaan
quote:
op 11-05-1999 om 12:47 AM schreef Windows2000 het volgende:
Uiteraard. Er kan er maar 1 de eerste zijn he. Maar nog steeds geen slaap hoor, maar wel je topic bovenaan
Nu weer......
Maar ik zag laatst iets van hem op VPRO wat met BB (en dan specifiek het vertrek van Sabine) te maken had en met de ontwikkeling dat zedendelinquenten nergens meer mogen wonen (zullen we ze een voor een naar de maan verbannen, kritisch Nederland? - oeps even een hint naar mijn mening hier tussendoor) en dat vond ik nou niet echt geweldig.
Tsja, hij -is- nou eenmaal op de buis en ik ben nog lid ook, dus ik zeg het gewoon even hier. Verder lekkere vent hoor, Wim. Maaarreeehhh wat ie maakt ... is volledig kut ... maaarreeeh hij zegt er wel heeele goeie dingen over ...
Trusten forum. Na vandaag weer wat vaster het plekje bevestigd in mijn hart. (Ik slipte een beetje weg, maar niet echt, want ik zit hier nog steeds, zo rond één uur 's nacht's)
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 05 November 1999).]
Ga toch echt slapen met een gerust gevoel dat dit mijn tweede posting is als ex-maagd (ben nu member!)
En wat mooier is. Nog 8+ uurtjes werken en dan het weekend inluiden met een lekkere shoarma-schotel. (wel goed de tandjes poetsen he )
Allemaal weltrusten en waarschijnlijk tot morgen........
quote:
op 11-03-1999 om 04:18 AM schreef Danny het volgende:
Volgens mij is Tanjalies stiekum niemand minder dan Willibrord Frequin !Ik wens een ieder welterusten, en Barbarella, ik vind 't geen onzintopic. Hoewel de opmerking die je maakt over "slapen doen we allemaal" de spijker NET mist
(hoewel, misschien in General Chat: "Ik ga ff schijten" of "Figuurschijten voor gevorderden")Maar goed, ik dwaal af. Welterusten piepels en tot morgen...
Gelukkig heb ik het genoegen Tanjalies persoomlijk te kennen en moet ik zeggen: Wie weet heb je gelijk!!
Daar ben ik vrijdags aan verslaafd.
Sorry, per abuis restart gedaan ipv shutdown.
Sleepwell.....
quote:
op 11-05-1999 om 02:04 AM schreef Windows2000 het volgende:
* Ted gaat voor de Shoarma schotel met knoflook.
Daar ben ik vrijdags aan verslaafd.
heb ik vandaag, eh gister al op
Oh en Barbs.....het is zo 3uur hoor
Welterusten allemaal!!!
ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz........
Slaap-ze voor wie na mij gaat.
Enne Danny ik vroeg je al eerder maar kreeg niet eens antwoord Wil je met mij trouwen????????????????
Ik ben alweer sinds 7.15 uur aan het werk..
Officieel mag voo ook geen wc uitzenden. Er mag zo veel niet.
Gewoon alles lekker doen, zolang het werk maar wel doorgaat.
Mijn slotzin is dan ook voor vandaag: Volgende week 10000 pepernoten om laten vallen met Anouk erbij, week daarna Cyrille eruit.
Weltrusten iedereen. Ga Truman show maar weer eens kijken of zo.
En Danny, die mooie vraag van Beppie... iedereen zit hier ademloos te wachten op je reactie...
Laat ons allen, en vooral haar, niet langer in onzekerheid
Truste!
quote:
op 11-06-1999 om 01:37 AM schreef Arjuno het volgende:
En Danny, die mooie vraag van Beppie... iedereen zit hier ademloos te wachten op je reactie...
Laat ons allen, en vooral haar, niet langer in onzekerheid
Ik weet BIJNA zeker dat ik geen idee heb over welke vraag je 't hebt. Enlighten me en wie weet krijg je morgen wel antwoord
Voor nu, welterusten, slaap lekker etc.
Vamos a la bye bye !
O ja, weltrusten allemaal...
Hij luisterd niet, hij luisterd nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |