abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213829
Het lijkt wel een slechte horror, of een ranzig vervolg op de zoveelste Rocky-film, maar het werd al weer tijd voor een deel vijf van "Welterusten"...
Schijnbaar slapen de Fokkers ook nog wel eens!
Dus, ga je slapen of ontwaak je uit je BB-droom, laat het de rest weten!!!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_213830
Vooruit, dan zwicht ik ook maar voor dit onzin topic en help ik je van de 0 af. Misschien helpt het mij om op tijd naar bed te gaan.
Bij deze: weltrusten, Barbarella
Here we are now, entertain us.
pi_213831
Oeps Voyeur, trap jij mij even op mijn lichtgeraakte zieletje... "onzintopic"..

Zoals ik al eerder betoogde, is niet alles onzin, wat er op het eerste oog als onzin uitziet...

Maar ik kan me voorstellen, dat er mensen zijn die vinden dat een dergelijk topic hier niet thuis hoort.

Toch blijf ik er mee doorgaan, het geeft het BB-forum voor mij een meer menselijk karakter. Hoezeer we hier allemaal in onze meningen, verhalen en achtergronden verschillen; slapen doen we allemaal... TOCH?

Bovendien helpt het mij wel eens me los te rukken van dit forum, als ik het topic weer bovenaan zie verschijnen... zo van "Goh, ik kan ook wel eens gaan slapen".

Maar ik ga nog niet!

Marieke

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_213832
Het lijkt inderdaad wel weer een solo-a-la-Barb hier.....
Ik heb besloten om na deze sigaret toch maar echt naar mijn bed te gaan.
Welterusten allemaal en tot morgen... of vandaag...

pi_213833
Het is een prachtige nacht in Delft. Een prima setting om even welterusten in te zeggen. Als ik lang van stof ben is Barbarella gaan slapen. Dus bij deze, ik hoop dat de sigaret smaakte, truste.

Ehm ... tweede poging om 4:10. Truste forum.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 03 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_213834
Helaas staat er bij mij morgenochtend te vroeg een kamerea ploeg voor de deur om dat ik een lokatie klus heb. Dus welterusten.
  woensdag 3 november 1999 @ 04:16:00 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_213835
Tja, wil ik morgen mensen nog een beetje behoorlijk overbodige hardware aansmeren, dan kan ik beter ook splitten. Anders handle ik 't niet meer weet je.
Life is what you make it.
  Admin woensdag 3 november 1999 @ 04:18:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213836
Volgens mij is Tanjalies stiekum niemand minder dan Willibrord Frequin !

Ik wens een ieder welterusten, en Barbarella, ik vind 't geen onzintopic. Hoewel de opmerking die je maakt over "slapen doen we allemaal" de spijker NET mist
Schijten doen we ook allemaal, maar om daar nou een topic aan te wijden ?
(hoewel, misschien in General Chat: "Ik ga ff schijten" of "Figuurschijten voor gevorderden")

Maar goed, ik dwaal af. Welterusten piepels en tot morgen...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 3 november 1999 @ 04:33:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_213837
Zelfs de-nooit-moe-rakende jaytaph heeft zijn slaap nodig... morgenvroeg weer hard werken waar we net mee gestopt zijn.. geeez..

even een passage uit de bijbel:

Bladzijde 15:
[this page is left intentionally blank]

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 3 november 1999 @ 04:37:00 #10
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_213838
quote:
op 11-03-1999 om 04:18 AM schreef Danny het volgende:
Volgens mij is Tanjalies stiekum niemand minder dan Willibrord Frequin !

Ik wens een ieder welterusten, en Barbarella, ik vind 't geen onzintopic. Hoewel de opmerking die je maakt over "slapen doen we allemaal" de spijker NET mist
Schijten doen we ook allemaal, maar om daar nou een topic aan te wijden ?
(hoewel, misschien in General Chat: "Ik ga ff schijten" of "Figuurschijten voor gevorderden")

"Figuurschijten"? Je bedoeld die mensen die figuurpoepen met zo'n speciale wedstrijdbroek, die bij de precisie-poepers op een enkel kiertje staat ge-opend, maar bij de krachtpoepers vol op de enkels gaat (ordinair!).
Of weet niemand waar ik het over heb, en ben ik de enige K&B fanaat?

Murphy

pi_213839
Pffff, ga ik, na een maand alleen maar lezen, ook eens meeschrijven in dit Forum. Ai, ai, is het zomaar bijna 5 uur in de morgen .....

Dus nu hup, mijn bed snel in. Wel te rusten voor die enkeling die me nog moet volgen.

The trick is to keep breathing
pi_213840
Hoeveel van deze threads gaan er nog komen?

*gaap*

donderdag 4 november 1999 @ 00:56:00 #13
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213841
Flesje saint-émilion is half leeg, de rest voor morgen m.a.w. Ik gaat naar m'n nest.
'Trusten allemaal.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 4 november 1999 @ 00:59:00 #14
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213842
quote:
op 11-03-1999 om 04:47 AM schreef Jorma het volgende:
Hoeveel van deze threads gaan er nog komen?

379.008.796.957.009.023ste zal geopend worden door mijn achter-achter-achter-etc.-kleinkind.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_213843
Zo, dat is drie uren eerder dan gisteren,
ik kom er wel...

Welterusten allemaal!

The trick is to keep breathing
pi_213844
Die klok loopt niet goed hoor; het kan nooit over drieen zijn!!!
Ik neem toch maar het zekere voor het onzekere en ga naar bed. Bedankt iedereen voor een wederom enerverende avond en ochtend...

Marieke

donderdag 4 november 1999 @ 04:09:00 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_213845
Dan doe ik ook maar mee.....

Slaap lekker allemaal en droom zacht.

Lekker douchen!
  Admin donderdag 4 november 1999 @ 04:28:00 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213846
quote:
op 11-04-1999 om 03:10 AM schreef Barbarella het volgende:
Bedankt iedereen voor een wederom enerverende avond en ochtend...

Wij hebben het graag gedaan, maar je bent zelf natuurlijk een belangrijk deel van het 'enerverisme' (?? nieuw woord) hier hoor

Ik ga jou en de anderen nu volgen en laat me m'n nest in rollen. Moet er weer vroeg uit morgen. Things to see, people to do, je kent 't wel.

Slaap ze, welterusten, bona notte, auf wienerschnitzel und hasta la bye bye.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_213847
Bij concurrentie gooi ik alles in de strijd...

vrijdag 5 november 1999 @ 00:47:00 #20
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213848
  vrijdag 5 november 1999 @ 00:47:00 #21
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_213849
quote:
op 11-05-1999 om 12:44 AM schreef Barbarella het volgende:
Bij concurrentie gooi ik alles in de strijd...

Uiteraard. Er kan er maar 1 de eerste zijn he. Maar nog steeds geen slaap hoor, maar wel je topic bovenaan

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_213850
quote:
op 11-05-1999 om 12:47 AM schreef Windows2000 het volgende:
Uiteraard. Er kan er maar 1 de eerste zijn he. Maar nog steeds geen slaap hoor, maar wel je topic bovenaan

Nu weer......

Time is what you make of it. Sov make sure its usefull!!
pi_213851
Thanx lieve mensen
pi_213852
Per ongeluk mijn post twee keer geplaatst, dus er maar even wat anders van maken....
moet morgen ook weer werken; dat wordt dus geen 03.00 uur vannacht...
pi_213853
Topic weer sjeesje naar boven, en reactie op MrMurphy hier ergens boven: ik ben ook K&B fanaat (en er zijn mensen die nu niet weten waar MrMurphy en ik het over hebben). Alleen Wim de Bie heden ten dage doet het net niet voor mij. Maakt niet uit. Hij kan ook lekker schrijven of zo.

Maar ik zag laatst iets van hem op VPRO wat met BB (en dan specifiek het vertrek van Sabine) te maken had en met de ontwikkeling dat zedendelinquenten nergens meer mogen wonen (zullen we ze een voor een naar de maan verbannen, kritisch Nederland? - oeps even een hint naar mijn mening hier tussendoor) en dat vond ik nou niet echt geweldig.

Tsja, hij -is- nou eenmaal op de buis en ik ben nog lid ook, dus ik zeg het gewoon even hier. Verder lekkere vent hoor, Wim. Maaarreeehhh wat ie maakt ... is volledig kut ... maaarreeeh hij zegt er wel heeele goeie dingen over ...

Trusten forum. Na vandaag weer wat vaster het plekje bevestigd in mijn hart. (Ik slipte een beetje weg, maar niet echt, want ik zit hier nog steeds, zo rond één uur 's nacht's)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 05 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')