SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gronk aka lompquote:Op woensdag 16 april 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
Hrm, zal ik de TT wijzigen in Omar el H. (aka 'de nieuwe holleeder') klaagt commissaris aan'?
bel anders even met rtvnh dat je graag hun koppensneller wordt.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:33 schreef gronk het volgende:
Hrm, zal ik de TT wijzigen in Omar el H. (aka 'de nieuwe holleeder') klaagt commissaris aan'? In eerste instantie wist ik niet dat 't over dit geval ging
Een selfmade man. Hij is blijkbaar begonnen als vakkenvullerquote:Op woensdag 16 april 2008 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
In 2005 werd hij veroordeeld vanwege betrokkenheid bij de dood van drugsverslaafde Anja Joos.
Misser van die politiecommissarisquote:Op woensdag 16 april 2008 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
Nieuwe Holleeder
De politiecommissaris zei vorige week in die krant: "Omar el H. zou over een jaar of tien wel eens de nieuwe Willem Holleeder kunnen zijn als we nu niet fors ingrijpen. "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |