quote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef wesemisa het volgende:
Ik heb een wasmachine waarvan het verwarmingselement kapot is. Omdat ie op de douche is aangesloten kan ik er warm water in laten lopen. Op de toevoerleiding staat alleen dat er max 25 graden water in kan. Wat zou er kunnen gebeuren wanneer ik er warmer water in laat lopen?>
dan knapt iequote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef wesemisa het volgende:
Ik heb een wasmachine waarvan het verwarmingselement kapot is. Omdat ie op de douche is aangesloten kan ik er warm water in laten lopen. Op de toevoerleiding staat alleen dat er max 25 graden water in kan. Wat zou er kunnen gebeuren wanneer ik er warmer water in laat lopen?>
Ik zou voortaan de kleding maar een maatje of 2 groter kopen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:10 schreef wesemisa het volgende:
Ja, blijf erbij inderdaad. Zo'n slang lijkt me iig makkelijker vervangen dan zo'n element. Temeer omdat het ook aan de thermostaat kan liggen en mijn kluskennis en gereeschapskist zijn niet echt toereikend voor het doormeten en dergelijke. Ga s kijkje nemen bij de gamma voor zo'n slang... Bedankt voor de info in ieder geval!
Spammert!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef wash het volgende:
beste mensen,
ik heb de oplossing!!!
de terugverdientijd is 3 á 4 jaar, afhankelijk van de energieklasse van je wasmachine.
succes
groeten,
Yoeri
En volgens mij was gister ook al je post verwijderdquote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 48 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |