inderdaad.. doe mij maar een baco lemonquote:Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Bier is ook niet te drinken, dus ik begrijp het wel
Zonnetje komt hier nu op het raam, en daar word ik toch slaperig van
2 jaar geleden ook zo'n bierdouche gehad tijdens de feestweek in mijn woonplaats.. Was wel goed voor mijn haarquote:Op woensdag 16 april 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:
Ik ben naar Guus Meeuwis concert geweest vorig jaarBier werd alleen meer gegooid dan opgedronken. En dat lijkt mij nou weer zonde...
Dat proberen kampeerders hier ook, omdat ze denken dat dat er bij hoort. En dan het liefst op echte houten klompen. Die hebben na een dag geen voeten meer overquote:
Waarom ga je een mixdrankje mengen met cola? Doe mij dan maar een gewone Baco of nog liever maak er een Beco van. Beerenburg en dan het liefst van Boomsma. Al drink ik de laatste tijd ook best vaak Jezus (Jenefer 7up) of Wodka, Cola, Jus!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. doe mij maar een baco lemon
Skerjontsjes!quote:
Kaheem is afgelopen jaar een dag op de zwarte cross geweest....quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 jaar geleden ook zo'n bierdouche gehad tijdens de feestweek in mijn woonplaats.. Was wel goed voor mijn haar
Lekker op tijdquote:
Heerlijk he!quote:
Als je daar geen bierdouche krijgt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 16 april 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem is afgelopen jaar een dag op de zwarte cross geweest....![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Al drink ik de laatste tijd ook best vaak Jezus (Jenefer 7up)
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef jna het volgende:
Nu zit ik met guus meeuwis in m'n hoofd, met z'n donder en z'n bliksem
Dan ben ik zeker conservatief met mijn bier en tequilaquote:
Meer een festival voor boeren met of zonder agrarische functie. Het is diep weg gestopt in de achterhoek en het wordt georganiseerd door Jovink en de Voederbietels. Het combineert motorcross met muziek van oa Normaal e.d.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Zwarte cross? Is dat niet zo'n truckers festival?
En ik heel christelijk zonder alcholquote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker conservatief met mijn bier en tequila
zo te horen, niets voor mijquote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer een festival voor boeren met of zonder agrarische functie. Het is diep weg gestopt in de achterhoek en het wordt georganiseerd door Jovink en de Voederbietels. Het combineert motorcross met muziek van oa Normaal e.d.
Dat is inderdaad lekker, maar doe mij toch maar de Jezus dan kan ik wat door drinken blijven (blijft een mooie naam)!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer een festival voor boeren met of zonder agrarische functie. Het is diep weg gestopt in de achterhoek en het wordt georganiseerd door Jovink en de Voederbietels. Het combineert motorcross met muziek van oa Normaal e.d.
Legendarischquote:Op woensdag 16 april 2008 11:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Zwarte cross? Is dat niet zo'n truckers festival?
Is leuk!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef jna het volgende:
Nu zit ik met guus meeuwis in m'n hoofd, met z'n donder en z'n bliksem
Dat maakt toch helemaal niks uit, ieder zijn eigen, je houdt er van of je houdt er niet van.quote:
Vind ik deze legendarischer Ben voor de maatschappij dus dan moet je ook lelijke wijfen neukenquote:
Nee hoor.quote:
Is dat zwarte cross? Dat had net zo goed lowlands 2006 kunnen zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niks uit, ieder zijn eigen, je houdt er van of je houdt er niet van.
[ afbeelding ]
[..]
Niks gewendquote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat proberen kampeerders hier ook, omdat ze denken dat dat er bij hoort. En dan het liefst op echte houten klompen. Die hebben na een dag geen voeten meer over
barci lemon puur is niet lekker.. en volgens mij geen mixdrankje. Het is gewone bacardi met wat limoensmaak en dat doet nix af aan het alcoholpercentage enzo..quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom ga je een mixdrankje mengen met cola? Doe mij dan maar een gewone Baco of nog liever maak er een Beco van. Beerenburg en dan het liefst van Boomsma. Al drink ik de laatste tijd ook best vaak Jezus (Jenefer 7up) of Wodka, Cola, Jus!
Ben verschillende keren op Lowlands geweest, verschillende keren op Waldrock en nog op meer festivals, maar het Zwarte Cross gebeuren dit jaar sloeg alles. Op lowlands heb je de wegen en een vrij groot terein. Op de zwarte cross komen in een weekend tijd meer mensen op een terein zonder asfalt wat misschien 3 keer zo klein is!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is dat zwarte cross? Dat had net zo goed lowlands 2006 kunnen zijn
Je hoeft me niet te overtuigen heur. Iedereen z'n meug. Maar de foto leek een beetje op mijn foto's van lowlands 2006, vandaar...quote:Op woensdag 16 april 2008 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben verschillende keren op Lowlands geweest, verschillende keren op Waldrock en nog op meer festivals, maar het Zwarte Cross gebeuren dit jaar sloeg alles. Op lowlands heb je de wegen en een vrij groot terein. Op de zwarte cross komen in een weekend tijd meer mensen op een terein zonder asfalt wat misschien 3 keer zo klein is!
Ik geloof je wel. Ben in 2002 en 2004 op Lowlands geweest, maar er wordt mij niet meer leuk genoege muziek geregeld. Heb het idee dat het steeds meer richting het brit pop gebeuren gaat en daar ben ik nu net geen fan vanquote:Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te overtuigen heur. Iedereen z'n meug. Maar de foto leek een beetje op mijn foto's van lowlands 2006, vandaar...
britpopquote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Ben in 2002 en 2004 op Lowlands geweest, maar er wordt mij niet meer leuk genoege muziek geregeld. Heb het idee dat het steeds meer richting het brit pop gebeuren gaat en daar ben ik nu net geen fan van
Het gaat idd steeds meer richting britpop en ook ik vind het prettig maar de sfeer is er nogsteeds geweldig en afgelopen jaar:quote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Ben in 2002 en 2004 op Lowlands geweest, maar er wordt mij niet meer leuk genoege muziek geregeld. Heb het idee dat het steeds meer richting het brit pop gebeuren gaat en daar ben ik nu net geen fan van
True true. Textures staat 26 april wel in Waterfront, Rotterdamquote:Op woensdag 16 april 2008 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vond Lowlands ook 2x geweldig, maar ja voor het geld doe ik liever andere dingen. Daar rondlopen kost me ook altijd een vermogen. In 2002 heb ik Nile en Textures daar nog gezien en in 2004 Dillinger Escape Plan. Die zie ik alle 3 nu niet meer komen.
Ik woon in Groningen dus dat wordt me net wat te gek! 25 april staan ze hier in de Simplon, maar of ik ga!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
True true. Textures staat 26 april wel in Waterfront, Rotterdam
Ik woon er 10 minuten vandaan dus ik ben van de partij. En in Rotterdam staat mindscan in het voorprogramma, die zijn ook wel tofquote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen dus dat wordt me net wat te gek! 25 april staan ze hier in de Simplon, maar of ik ga!
Welk feest/festival is dat?quote:
Niet echt mijn muzieksmaak maar de foto is tofquote:
Ik vind het wel tof, die verschillende genre's bij elkaarquote:Op woensdag 16 april 2008 12:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niet echt mijn muzieksmaak maar de foto is tof
is goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |