Ik moet vanavond zelf werkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
Eindelijk! Veel plezier ermee Eric. Komt mooi uit voor vanavond!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Effe snel 'n foto gemaakt, ik ben helemaal EK-voorbereid:
[ afbeelding ]
tja, de mijne valt ook een beetje groot uit. Maar ik denk dat een M te klein zou zijn. Zit een beetje tussen een M en een L in denk ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tis aan 't NL-elftal te zien eigenlijk slim-fit, had ik toch 'n maatje kleiner moeten pakken
Die komt wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vette foto
Hier is hij ook binnen. Foto komt niet.
Ik had het je tussen de regels door ook duidelijk gemaakt, maar je snapte de hints nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
Had dat een maand geleden gezegd, dan had ik je voorgetrokken.
Begin maar met overvloed aan bier en frituur tijdens de oefenwedstrijden ipv tijdens het EK, dan past hij misschien als het EK begint.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef toma het volgende:
[..]
tja, de mijne valt ook een beetje groot uit. Maar ik denk dat een M te klein zou zijn. Zit een beetje tussen een M en een L in denk ik.
die bierbuik komt er heul niet. Dan blijf ik liever zwemmen in mn shirtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Begin maar met overvloed aan bier en frituur tijdens de oefenwedstrijden ipv tijdens het EK, dan past hij misschien als het EK begint.
Is je geraden ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |