Omdat hij van elke productie een gegarandeerde hit kan maken, en vaak ook nog op een inventieve manier. Mensen haten omdat het natuurlijk vooral popproducties zijn, maar het feit is dat het gewoon knap is als je zoveel 'hitproducties' heb gemaakt, voor zoveel verschillende artiesten met zoveel verschillende stijlen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een genie omdat hij kan knippen en plakken in Cubase?
Platenmaatschappijen, radiozenders die geld krijgen om zijn 'hit' te draaien. Dat heeft er meer mee te maken dan zijn hitproducties. Genoeg andere beatproducers die misschien beter zijn, maar niet commercieel kunnen worden omdat zij geen relatie hebben met de grote platenbonzen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat hij van elke productie een gegarandeerde hit kan maken, en vaak ook nog op een inventieve manier. Mensen haten omdat het natuurlijk vooral popproducties zijn, maar het feit is dat het gewoon knap is als je zoveel 'hitproducties' heb gemaakt, voor zoveel verschillende artiesten met zoveel verschillende stijlen.
Laat die alto's lekker lullen joh. Rock-fans staan nou meestal eenmaal voor geen enkele andere muziekstijl open omdat ze hun eigen genre als ubergenre beschouwen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat hij van elke productie een gegarandeerde hit kan maken, en vaak ook nog op een inventieve manier. Mensen haten omdat het natuurlijk vooral popproducties zijn, maar het feit is dat het gewoon knap is als je zoveel 'hitproducties' heb gemaakt, voor zoveel verschillende artiesten met zoveel verschillende stijlen.
Die heb je inderdaad ja, erger ik mezelf ook kapot aan, maar ergens niet voor open staan is iets anders dan iets niet goed vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:15 schreef F3C het volgende:
[..]
Laat die alto's lekker lullen joh. Rock-fans staan nou meestal eenmaal voor geen enkele andere muziekstijl open omdat ze hun eigen genre als ubergenre beschouwen.
Maar, wat is het trucje dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad ja, erger ik mezelf ook kapot aan, maar ergens niet voor open staan is iets anders dan iets niet goed vinden.
Ikzelf vind dat goede muziek geen genre kent maar ik vind de producties van Timabaland voor een keertje niet slecht maar na een tijdje erg saai en soms zelfs heel slecht. Hij haalt namelijk telkens hetzelfde trucje uit![]()
Ik vind eerder jouw opmerking redelijk bekrompen overkomen eerlijk gezegt
Die een beetje Indiaas typisch klinkende beats, zijn matige vocale inbreng, de teksten. Maar heb nu een tijdje niets meer van hem gehoord dus als ik een betere beschrijving moet geven zal ik mijn 'timbaland-geheugen' even moeten opfrissenquote:
tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:15 schreef F3C het volgende:
[..]
Laat die alto's lekker lullen joh. Rock-fans staan nou meestal eenmaal voor geen enkele andere muziekstijl open omdat ze hun eigen genre als ubergenre beschouwen.
het vocale is weinig meer van over als hij er klaar mee is met alle effecten,quote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Die een beetje Indiaas typisch klinkende beats, zijn matige vocale inbreng, de teksten. Maar heb nu een tijdje niets meer van hem gehoord dus als ik een betere beschrijving moet geven zal ik mijn 'timbaland-geheugen' even moeten opfrissen
En nu toelichten, lafaard!quote:
Dat dus. Zo'n voorspelbare timbaland-beat waarmee hij elk nummer mee volkwakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:21 schreef PastoorPeter het volgende:
Wat klinkt dat ontzettend slecht, echt typisch zo'n Timbaland beat.
Nu krijg ik zeker ook een 'je-hebt-een-bekrompen-muzieksmaak' scheldtirade over mij heen? Rot toch op.
WIe anders?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Nikmans het volgende:
Gelukkig kunnen jullie Timbaland nu de schuld geven ipv de matige muzikant Chris Cornell
Ja dat is dus inderdaad soundgarden, chris cornell is de noob die daarna solo verderging en alleen maar rotzooi heeft uitgebrachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Aaaaah ik wist niet waar TS het over had maar na het zien van die foto weet ik over wie het gaat.
De meesten kennen deze wel denk ik:
Als jij nu eens ff een sneltrein gaat koppen en je holmaatje F3C meeneemt ben ik ook weer tevreden. Kutuser.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja dat is dus inderdaad soundgarden, chris cornell is de noob die daarna solo verderging en alleen maar rotzooi heeft uitgebracht
Jij bent er zo een die zich beledigd voelt als een soort muziek wordt aangevallen omdat hij zich met een groep identificeertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Als jij nu eens ff een sneltrein gaat koppen en je holmaatje F3C meeneemt ben ik ook weer tevreden. Kutuser.
Wat dacht je hiervan; ik ben er zo een die niet van bekrompen zieltjes houdt die het nodig vinden om muziekstijlen en diegenen die daarvan houden aan te vallen alleen omdat ze stoer moeten doen tegenover hun internetvriendjes. Ik denk dat jij degene bent die karakter mist.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zich beledigd voelt als een soort muziek wordt aangevallen omdat hij zich met een groep identificeertBouw zelf eens wat karakter ofzo
met je verwensingen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:32 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan; ik ben er zo een die niet van bekrompen zieltjes houdt die het nodig vinden om muziekstijlen en diegenen die daarvan houden aan te vallen alleen omdat ze stoer moeten doen tegenover hun internetvriendjes. Ik denk dat jij degene bent die karakter mist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |