hihiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha een onbekende? Kruip eens achter je TV -met enkel TMF als zender- vandaan.
daar wil ik het niet eens over hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die nummers als 'spoonman', 'black hole sun', 'outshined', 'seasons' enz enz enz heeft geschreven toch niet
Ook ik ken Timbaland al jaren, dus ook voor zijn huidige top-40-periode...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk die bekrompen koppies!
oe iemand houd van Timbaland, nou dan houdt die persoon ook van 50 cent en wilt hij graag zwart zijn met een breezah in de hand
en dan straks raar opkijken als ik alle nummers van de stones kan meezingen
sorry hoor dat ik Chris niet ken, de namen audioslave en soundgarden ken ik wel, maar zou er geen liedje van op kunnen noemen... dus daar laat ik me verder niet over uit....
Ik heb een erg uitgesproken muzieksmaak, en R&B/rap/zooi valt daar niet onder. Het is wel verdacht dat ik alle Timbaland nummers er zo uit kan pikken omdat ze allemaal ongeveer dezelfde sound hebben en er dezelfde trucjes in zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Joh, je zal je eens ergens in verdiepen ipv tmf kijken
moet je zelf weten, maar doe dan niet alsof je ergens iets vanaf weet
lees eens je tekst overnieuw, en leg me dan eens uit WTF dat met mijn post te maken heeft?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:26 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ook ik ken Timbaland al jaren, dus ook voor zijn huidige top-40-periode...
Is echt iets typisch voor de Timbaland-fans, zeggen van: 'ja vroeger was hij anders' blabla.
Hij vernieuwd zichzelf nauwelijks en klinkt nog altijd hetzelfde als vroeger. Ik vond hem dus vroeger niets en nu al zeker niet.
niet alle, degene die je eruit kan pikken!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik heb een erg uitgesproken muzieksmaak, en R&B/rap/zooi valt daar niet onder. Het is wel verdacht dat ik alle Timbaland nummers er zo uit kan pikken omdat ze allemaal ongeveer dezelfde sound hebben en er dezelfde trucjes in zitten.
Oh het ging niet zozeer over jouw post hoor , het is meer mijn algemene mening over Timbaland en diens fansquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
lees eens je tekst overnieuw, en leg me dan eens uit WTF dat met mijn post te maken heeft?
oke!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Oh het ging niet zozeer over jouw post hoor , het is meer mijn bekrompen mening over Timbaland en diens fans
als ik 3 artiesten vraag waar timba mee gewerkt heeft zal je vast antwoorden met Aaliyah, justin Timberlake en Nelly furtado.. weddenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Chris gaat hierna lekker met pensioen en wil nog even een lekker zakcentje verdienen voor zijn oude dag, mijn verwachtingen dus:
Weining ruimte voor Chris zijn inspiratie
Weinig ruimte voor zijn mooie stem
Veel 'eh' 'eh's van Timbaland
Typische timbaland beats alleen dit keer dus met een ietsjes rauwere stem
Zwakke teksten
Zal wel even moeilijk worden voor Chris aangezien hij iemand is die bekend staat als iemand die alles muzikaal volledig zelf in de hand wil hebben maar met in het achterhoofd de te behalen winst zal hij 'Tim' toch maar zijn werk laten doen
Ik zag hem voor het eerst op TV met Aaliyah (inderdaad) en missy eliot, de samenwerking met 702 ofzoiets was het eerste wat ik van hem hoorde op de radio.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
als ik 3 artiesten vraag waar timba mee gewerkt heeft zal je vast antwoorden met Aaliyah, justin Timberlake en Nelly furtado.. wedden
en dat is maar meteen ALLES he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik zag hem voor het eerst op TV met Aaliyah (inderdaad) en missy eliot, de samenwerking met 702 ofzoiets was het eerste wat ik van hem hoorde op de radio.
Verder heeft hij ook samengewerkt met Buba sparxxx
En wie kent 'big pimpin' nu niet?
Nee maar dat hoeft toch ook niet als jij 3 artiesten vraagt? Ik kan er nog wel een paar noemen hoor als je wilquote:
google, wiki.. ja dat kennen we wel....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft toch ook niet als jij 3 artiesten vraagt? Ik kan er nog wel een paar noemen hoor als je wil
Dat vind ik ook, maar ik ken Timothy's muziek beter dan dat jij mischien van te voren dacht dus erg snel was mijn oordeel nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
google, wiki.. ja dat kennen we wel....
je moet gewoon niet te snel oordelen dat is mijn punt
ja je weet een hoop top40 dingen dat heb je nu wel duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:31 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik ken Timothy's muziek beter als dat jij mischien van te voren dacht dus erg snel was mijn oordeel niet
Ja ik kan inderdaad geen complete spreekbeurt over hem houden maar het meeste wat hij als single heeft uitgebracht is nu gewoon eenmaal top 40 materiaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja je weet een hoop top40 dingen dat heb je nu wel duidelijk gemaakt
Duran Duran - Red Carpet Massacrequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
DuranDuran ook al verneukt door die kut Timmerland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Een genie omdat hij kan knippen en plakken in Cubase?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:32 schreef koningdavid het volgende:
Timbaland is een genie, ben benieuwd hoe het uitpakt.
ik nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik zag hem voor het eerst op TV met Aaliyah (inderdaad) en missy eliot, de samenwerking met 702 ofzoiets was het eerste wat ik van hem hoorde op de radio.
Verder heeft hij ook samengewerkt met Buba sparxxx
En wie kent 'big pimpin' nu niet?
timmer henk is zwaar overratedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:32 schreef koningdavid het volgende:
Timbaland is een genie, ben benieuwd hoe het uitpakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |