GODVERDOMME!quote:Naar eigen zeggen is dit de beste samenwerking van Timbaland ooit! Het album van Chris Cornell wordt de sensatie van het jaar!
Chris Cornell is druk bezig met zijn derde solo-album en heeft daarbij de hulp ingeschakeld van niemand minder dan goeroe Timbaland! Alles wat Timbaland aanraakt of waar hij aan werkt, verandert in goud, dus met Chris moet het ook wel goed komen.
De voormalige frontman van Audioslave en Soundgarden timmert alweer bijna twee jaar aan de weg als solo-artiest. Voor de opvolger van zijn plaat ‘Carry On’ heeft hij in het geheim samengewerkt met Timbaland. Timbaland werkte onder andere samen met Nelly Furtado, Justin Timberlake en OneRepublic.
Samen hebben ze zo’n twintig nummers opgenomen. Chris hoeft nu alleen nog maar de beste songs uit te kiezen en dan kan zijn album de schappen in. Volgens Timbaland is dit zijn beste werk ooit! Dit album wordt volgens de producer ieders favoriet van het jaar.
Maar niet alleen Timbaland is tevreden, ook Chris is helemaal enthousiast over zijn nieuwe plaats. Ook hij noemt dit album het hoogtepunt van zijn carrière. Volgens Chris was de samenwerking met Timbaland alsof ze samen een band vormden. Als we dit moeten geloven, wordt het echt een fantastische plaat. We zijn heel benieuwd
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef Nikmans het volgende:
Net alsof Cornell in zijn leven iets anders heeft gedaan dan incashen
dat moet zijnquote:Alles wat Timbaland aanraakt of waar hij aan werkt, verandert in goud, dus met Chris moet het ook wel goed komen
quote:Alles wat Cornell aanraakt of waar hij aan werkt, verandert in goud, dus met Timbaland moet het ook wel goed komen
Heeft die gozer überhaupt zijn Soundgarden muziek weleens beluisterd?quote:(...)Ook hij noemt dit album het hoogtepunt van zijn carrière. (...)
Denk dat hij het eerder over zichzelf heeft...quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:25 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Heeft die gozer überhaupt zijn Soundgarden muziek weleens beluisterd?
Geen hardstyle-luisteraars in mijn topic, ERUIT!quote:
Dat dus ja...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:11 schreef cdneger het volgende:
This better be fucking good. Anders is het met de geloofwaardigheid van Cornell wel afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef cdneger het volgende:
Ja het zou ook best wel iets kunnen zijn hoor ik sluit niets uit. Doe ik qua muziek nooit overigens, tot ik het zelf gehoord heb. Maar ik heb normaal gesproken een pesthekel aan alles wat er uit de Timbaland stal komt dus in godsnaam, laat dit een Cornell product met een beeeeeeeetje Timbaland zijn dan.
In het hierboven geposte filmpje zegt Timbaland dat hij nog met het mixen bezig is...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef cdneger het volgende:
Inderdaad. Wanneer gaat dit uitkomen? Ik heb geen zin om te googlen dus wie het weet...
Denk je dat ik hem alleen van zijn samenwerkingen van de laatste jaren? Natuurlijk niet, maar ook die oudere samenwerkingen zijn niet echt nummers waar ik een CD van zou willen kopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:57 schreef Kinz het volgende:
Verdiep je eerst een beetje in een artiest voordat je kansloze oordelen gaat vellen.
Timbaland is al jaaren actief als producer en heeft niet de minste platen geproduceert. Kijk eens verder dan de dingen die hij gedaan heeft met de basic Top40 rappers.
Lang leve de Fok! kortzichtigheid.
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Chris Crocker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |