Eerste rijden is vrij kut, om het zomaar te zeggen als je met 12 man aan het racen bent. Maar ja in de laatste ronde vanuit derde positie eerste worden lukt ook niet altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef Chanty87 het volgende:
Het spijt me zeer, maar tegen 11 anderen online racen is gewoon niet leuk meer. Het gaat meer om welke items je krijgt dan om het racen.En ik krijg gvd alleen die kutpaddestoelen
![]()
Dat nog niet eens, ik werd echt constant omver gereden en pas een lap verder kon ik zelf een item bemachtigen wat natuurlijk altijd zo'n kutpaddestoel wasquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eerste rijden is vrij kut, om het zomaar te zeggen als je met 12 man aan het racen bent. Maar ja in de laatste ronde vanuit derde positie eerste worden lukt ook niet altijd.
En toch zag ik je altijd rond de eerste drie eindigen, al ken ik de frustratie van de slechte items krijgen, terwijl het halve veld in de vorm van een kogel voorbij vliegt wel. Vooral als je bij de laatste mogelijkheid om een item te krijgen zo'n leuk wolkje boven je krijgt. Al moet ik nintendo dan wel weer nageven dat ze daarmee ook weer perfect mijn gemoedstaat weergeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, ik werd echt constant omver gereden en pas een lap verder kon ik zelf een item bemachtigen wat natuurlijk altijd zo'n kutpaddestoel was
Geloof dat jij wel tussen mijn vraagtekens staat mocht ik je nog niet hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef GGMM het volgende:
Tweek, heb ik jou al in m'n lijst en jij mij? ik zag je vandaag wel racen samen met wat andere fokkers, morgen even nakijken, ik heb ook nog heel veel vraagtekens in m'n lijst namelijk.
Klopt, daarom is het m'n lievelingslevel, ik houd vooral van moeilijke levels die ik kan, zoals ook Bowsers Castle. In dit soort levels weet je al dat je goed gaat eindigen als je hem redelijk goed rijdt.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geloof dat jij wel tussen mijn vraagtekens staat mocht ik je nog niet hebben.
Die shotcut op ghostvally ken ik wel, weet ik nog van vroeger en ik heb mensen hem zien nemen, zou alleen niet weten waar die zit. Rainbowroad kan ik nu uit rijden zonder eraf te gaan, blijft leuk om sommige bochten te nemen in een drift en er bijna aftevallen.
Springen (Op R) en een stunt doenquote:Op donderdag 17 april 2008 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
die shortcut in ghost valley kan toch alleen met een mushroom?
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn inquote:Op donderdag 17 april 2008 01:06 schreef YPrue het volgende:
Net een mii tegengekomen die een kontgezicht had, letterlijk![]()
Oh en Nintendo: Ik wil GEEN wolkjes meer als ik eindelijk wat plaatsen ingehaald heb en wil finishenRijden er natuurlijk weer een stuk of 5 man je voorbij...
Wat me wel opvalt is dat veel mensen Wario's Gold Mine niet zo heel goed kunnen?Oke, ik ben nou ook niet de allerbeste op die track, maar er liggen best wel veel mensen echt bijna een hele ronde achter daar.
De ign guide meld de shortcut niet eens dus hij is wel erg goed verstopt.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 april 2008 01:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
De ign guide meld de shortcut niet eens dus hij is wel erg goed verstopt.
Wario gold mine, daar begrijp ik ook niks van dat mensen daar zovaak afliggen. Al heb ik menig goede plaats verkloot door de shortcut te willen nemen en dan net tegen zo'n wagentje aan te knallen waardoor je naast de baan beland, de bond tegen vloeken is niet blij met mij op dat soort momenten.
Alleen vanavond niet dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
En toch zag ik je altijd rond de eerste drie eindigen, al ken ik de frustratie van de slechte items krijgen, terwijl het halve veld in de vorm van een kogel voorbij vliegt wel. Vooral als je bij de laatste mogelijkheid om een item te krijgen zo'n leuk wolkje boven je krijgt. Al moet ik nintendo dan wel weer nageven dat ze daarmee ook weer perfect mijn gemoedstaat weergeven.
Ach toen ik eerder op de avond aan het spelen was eindigde iedere race standaard met vijf fokkers in de top 5 en tweek als een na laatste. Van 6300 naar 5900 punten gegaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alleen vanavond niet dusGing tegen m'n broer en een vriend van hem, in het begin ging het echt verschrikkelijk slecht, toen ineens ging het weer geweldig en toen kwam m'n moeder m'n kamer binnen om aan m'n hoofd te zaniken (precies ook terwijl ik fatsoenlijk op een kutbaan probeer te eindigen) en wèg was m'n concentratie weer. Vanaf toen ben ik volgens mij één keer tweede en één keer vierde ofzo geworden, voor de rest alleen nog lager.
Die wolkjes zijn ook zo irritant ja, vooral als laatste item
Ja is echt irri, lijkt wel alsof die altijd toeslaan als je net in de lucht hangt waardoor je net niet aan de overkant komt bij je jumpquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn in
Ik schijn ook altijd die bliksem op mijn dak te krijgen als ik net daarvoor over een item box ben gereden, weg itemquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn in
Ik ben Fok!Markquote:Op donderdag 17 april 2008 01:53 schreef GGMM het volgende:
Wie zijn Fok!Mark en schol fok! eigenlijk? daar game ik best vaak mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |